Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 juli 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Beetje bewolkt en 17 graden buiten, heerlijk nu nog. 
Eerst een bakje voor we aan de dag beginnen

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

@Lars, je schrijft dat je bang dat je een blok aan het been van dochterlief zou zijn...
Ze heeft jou nu vaak genoeg meegemaakt zoals je bent.... dus dat zal niet zo zijn Lars. 
Jij bent blijkbaar heel fijn gezelschap voor haar, ga dat nou maar gewoon geloven. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Lika, Ik las zojuist het restje van de draad van gisteren nog even en wat betreft die geitenverening.... die bijeenkomst heeft denk ik nog vóor 2010 plaatsgevonden en zowel Fleur als ikzelf kwamen hier in 2010 voor het eerst... maar er werd er toen ook nog volop gegeit hoor. :lol:

@Lente, wat een fijn einde van jouw dag die toch niet makkelijk moet zijn geweest... en nu de 'uitspraak' van de huisarts afwachten dus. 

@Cocootje,  hoop je straks te lezen hier, vandaag dag 1 dan toch maar? 

 

 

 
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen laat wakker meteen douchen hou ik niet van maar ja het is zoals het is. Nu zo naar dagbesteding. Ja @Yvonne misschien wel maar dat denk ik niet. Maar ach het komt wel goed. Ik weet dat ze er voor mij kan zijn en ook zal zijn. Het maakt je kwetsbaar als je dochter je moet helpen maar aan de andere kant ze doet het gewoon met haar dosis humor en grappen maken

Dagpact:

Momentum

Nietmeer

Yvonne

Lars

Kom je ook op het dagpact cocootje

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Bagger geslapen. Omdat onze slaapkamer zich op een momenteel bloedhete zolder bevindt hadden we midden in de woonkamer ons luchtbed neergelegd.
Qua temperatuur best aangenaam, maar de honden sliepen aan ons voeteneind in hun eigen manden en waren vannacht de kluts compleet kwijt.
De oudste vannacht om half drie ook nog eens piepen en heen en weer trippelen wat voor mij het teken was om er uit te gaan met hem... en ja, diarree.
Hij krijgt pillen maar door de warmte en de spanning van het 'vreemde' slapen toch weer van slag. Was gisteren zelf door de verandering óók nog eens
m'n nachtpil vergeten te slikken en verging dus halverwege de nacht van de pijn in m'n arm. Die dus ook om drie uur vannacht nog maar ingenomen, maar
voordat die werkte ging de wekker al bijna weer. Al met al nu wat duf, maar verder gaat het met hond en baasje nu wel redelijk. 't Vrouwtje heeft het
vandaag zwaarder want die moet na deze rusteloze nacht gewoon aan het werk. De enige die overal tussendoor friemelt en nergens last van lijkt te
hebben en het allemaal reuzeleuk en spannend vind is de jongste hond... nog altijd een groot voorbeeld voor me, die honden, voor wat betreft het
in het hier en nu leven.
Maar goed, vannacht zal het misschien allemaal al weer een beetje 'gewoner' zijn voor ons allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

[...]  Ik las zojuist het restje van de draad van gisteren nog even en wat betreft die geitenverening.... die bijeenkomst heeft denk ik nog vóor 2010 plaatsgevonden en zowel Fleur als ikzelf kwamen hier in 2010 voor het eerst... maar er werd er toen ook nog volop gegeit hoor. :lol:

Ja Yvonne, die bijeenkomst vond in het voorjaar van 2007 plaats, in het Spoorwegmuseum. De enige deelnemers aan die meeting toen die hier nu nog
regelmatig op het forum aanwezig zijn zijn Spirit die toen nog anders heette en ikzelf...
Over 'vroeger' gesproken...  D'r zijn hier nu misschien wel forumdeelnemers die toen nog niet eens verslaafd waren, ook niet zonder het te weten.. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...