Lars Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemorgen @jopie gelukkig dat alles goed is. @Kohtje je hebt gelijk het is een hulpmiddel en niet een wondermiddel dat ik meteen de vierdaagse ga lopen. Ook is het wennen heb ik spierpijn in mijn armen omdat ik te krampachtig ben maar vandaag gaan we gewoon weer een stukje Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Morge Lars, In ieder geval ben je in beweging en dat is altijd goed. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemorgen @Nietmeer ja zeker jij nog plannen voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Het wordt mooi weer dus ik ga straks zwemmen met de hond. Later op de dag nog een afspraak. Verder de gewone dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Leuk onze hond was ook gek op zwemmen Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Antoinnette Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemorgen @Antoinnette jij nog plannen voor vandaag? In ieder geval word het weer ijsjes weer dus ik ga eens kijken of ik een ijsje kan halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 14 minuten geleden zei Antoinnette: Dagpact Lars Antoinnette Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Niks bijzonders hier Lars, schoonmaakhulp vanmiddag en naar logopediste Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Dagpact; Lars Antoinette Nietmeer Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemorgen frummers. Druk dagje weer voor de boeg. Ben al even bezig hier, maar nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Aan het oefenen met de rollator dus Lars, goed man. Jopie ook weer even aanwezig, mooi. En ook fijn dat Antoinnette weer met regelmaat haar koppie laat zien... Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goeie morgen allemaal, Jopske Lars kun je ook zitten op de rollator? En niet teveel rekenen op de remmen want die zijn vaak wat minder. En verder is het veel oefenen kerel. Je zal zien dat je hem dadelijk heel prettig gaat vinden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemorgen. dAGpact Lars Antoinette Nietmeer Rapilos Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 @jopie, fijn dat je even van je liet horen. Tot later dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Goedemorgen. dAGpact Lars Antoinnette Nietmeer Rapilos Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 (bewerkt) Ja Antoinnette, dat weet ik nog, dat ik dat zei... 26 juni 2018 bewerkt door Kohtje Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 (bewerkt) O, @Antoinnette, ik zie nu pas het subtiele verschil. Ik denk dat Rapilos het lijstje gewoon overtypt in plaats van kopieert... en dan is zo'n foutje makkelijk gemaakt. Ik heb gewoon het laatste lijstje, dat van Rapilos, gekopieerd. Dus inclusief dat foutje.. excuus daarvoor. Maar het is ook wel een ietwat ongebruikelijke schrijfwijze van je naam, nietwaar? 26 juni 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Bijzondere naam voor bijzondere vrouw Kohtje nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemorgen allen. Heeeee gelukkig, een teken van leven van jopie, pak van m'n hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Bor: Mooie bloemen Bolletje.. Ja hé? Ik ben werken mensen, tot later. 26 juni 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 4 minuten geleden zei Bor: @Larswaarom heb je ineens een rollator. En wat valt daar aan te oefenen, bedoel daar loop je toch gewoon mee weg? Ja heel mooi Bolletje. Werkze Oh dan zal ik wel wel fout doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2018 Sorry @Bor ik heb last van evenwicht en durf niet meer weg met rolator ben ik stabieler en ik moet wennen omdat ik veel te krampachtig ben denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden