Spring naar bijdragen

Woensdag 20 juni 2018

Lars

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei Nietmeer:

Bedankt voor de complimenten allemaal!

't Waren 'nog maar' drie complimenten, Nietmeer.. nog lang niet van allemaal.
Ook van mij nog niet. Maar bij deze: complimenten voor je eerste droge week.
Wat bolletje al zei: de eerste dagen zijn (vaak) heel moeilijk.
Als je die gehad hebt zijn de eerste weken moeilijk.
Daarna de eerste maanden.
En dan het eerste jaar.
Tenminste, als je je innerlijk blijft verzetten tegen een alcoholloos leven.
Als je je vol overtuiging, met innerlijke zekerheid - en daardoor rust -  neerlegt bij een leven dat nou eenmaal
is zoals het zich aandient, ook als je zonder geld zit, met een slechte gezondheid zit, persoonlijke verliezen lijdt, ruzie hebt, kortom
als het leven je tegen lijkt te zitten, als het leven oneerlijk lijkt te zijn of onrechtvaardig, als je denkt dat je beter verdient
en dan tóch kunt zien dat al die vervelende omstandigheden niet door het leven verzonnen worden om jou het leven
zuur te maken maar nou eenmaal gebeuren ongeacht of jij op dat moment op de plek van die omstandigheden bent of niet,
als je je neer kunt leggen bij het feit je de omstandigheden niet altijd in de hand hebt maar wel het stuur om jezelf een andere kant
op te manoeuvreren en daarbij bedenkt dat je met drank op niet achter dat stuur mag, dán wordt het veel makkelijker
om die eerste te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herken ik ook wel, Spirit. Nee hoor, gaan we zeker niet doen. Met recht: zonde. Ik vind het even niet erg dat het niet zo warm is. En fijn dat het zo goed gaat, Spirit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad. Gelezen, en herlezen en herlezen. Dat is het zoals het is. Bedankt Kohtje. Ook je zo heldere uitleg. En zo waar. Daar draait het om in het leven! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag @Bor. Ja, als je t niet op mijn eigen draad hebt gezien dan heb je t gemist. Goede uitslagen, Bor. Dus superblij daarmee. Zie verder daar als je wilt, anders wordt het zo dubbelop:D

Vandaag hier een beetje bijkomdagje. Rest van de week ook druk met de reva, dus nu ff kalm aan. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...