Lars Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen ik zal de dagdraad maar eens openen. Het word een mooie dag vandaag met het weer dus geniet er van 20 juni 2018 bewerkt door Lars Mereltje en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goeiemorgen Allemaal, Dagpact; Nietmeer Vandaag wordt voor mijd dag 7, een hele week! Ik wens mezelf en een ieder ander hier wijsheid en vastberadenheid. Mereltje en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Proficiat Nietmeer, dat is een mooi begin! Ik wens jou en een ieder ander KMW Euh , Lars..gaat ie goed? Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goeie morgen mensen, Heel knap Nietmeer, juist omdat die eerste dagen heel moeilijk zijn. Ik ben werken mensen, tot later. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 goedemorgen Dagpact : Nietmeer Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goedemorgen Hou wel van dat soort humor Lars. Mereltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 @Nietmeer 7 dagen in de pocket! Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Bedankt voor de complimenten allemaal! 20 juni 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goedemorgen frummers. Heb heerlijk bij- en uitgeslapen na een heel lange en drukke dag, kan er weer even tegenaan... Buiten is het heerlijk fris nog, Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 33 minuten geleden zei Nietmeer: Bedankt voor de complimenten allemaal! 't Waren 'nog maar' drie complimenten, Nietmeer.. nog lang niet van allemaal. Ook van mij nog niet. Maar bij deze: complimenten voor je eerste droge week. Wat bolletje al zei: de eerste dagen zijn (vaak) heel moeilijk. Als je die gehad hebt zijn de eerste weken moeilijk. Daarna de eerste maanden. En dan het eerste jaar. Tenminste, als je je innerlijk blijft verzetten tegen een alcoholloos leven. Als je je vol overtuiging, met innerlijke zekerheid - en daardoor rust - neerlegt bij een leven dat nou eenmaal is zoals het zich aandient, ook als je zonder geld zit, met een slechte gezondheid zit, persoonlijke verliezen lijdt, ruzie hebt, kortom als het leven je tegen lijkt te zitten, als het leven oneerlijk lijkt te zijn of onrechtvaardig, als je denkt dat je beter verdient en dan tóch kunt zien dat al die vervelende omstandigheden niet door het leven verzonnen worden om jou het leven zuur te maken maar nou eenmaal gebeuren ongeacht of jij op dat moment op de plek van die omstandigheden bent of niet, als je je neer kunt leggen bij het feit je de omstandigheden niet altijd in de hand hebt maar wel het stuur om jezelf een andere kant op te manoeuvreren en daarbij bedenkt dat je met drank op niet achter dat stuur mag, dán wordt het veel makkelijker om die eerste te laten staan. Mereltje en Nietmeer reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Dagpact: Nietmeer Kohtje Francoise IJsvogel 7 dagen! Mooi Nietmeer 20 juni 2018 bewerkt door IJsvogel Er viel wat weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact: Nietmeer Kohtje Francoise IJsvogel Antoinnette Ik ga lekker genieten vandaag van het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goedemorgen allemaal, Boodschappen zijn binnen Vandaag weer wandelplannen met vriend Maar...waar blijft de zon ?? Helemaal bewolkt en maar netaan 17 graden (vanochtend 16) Hoop niet dat we de hele dag in de (zee) mist blijven zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 1 uur geleden zei Antoinnette: Goedemorgen lieve mensen Dagpact: Nietmeer Kohtje Francoise IJsvogel Antoinnette Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Wat mooi @Nietmeer. @Lars, gaat het goed met je? 20 juni 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Lars, sterkte met waar je ook mee zit. Ik hoop dat je jezelf weer een beetje meer licht in de ogen kunt gunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Dagpact: Nietmeer Kohtje Francoise IJsvogel Antoinnette Rapilos Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Fijne dag allen. 20 juni 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Herken ik ook wel, Spirit. Nee hoor, gaan we zeker niet doen. Met recht: zonde. Ik vind het even niet erg dat het niet zo warm is. En fijn dat het zo goed gaat, Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Kohtje bedankt voor de wijze woorden, het beschrijft precies waar het over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Inderdaad. Gelezen, en herlezen en herlezen. Dat is het zoals het is. Bedankt Kohtje. Ook je zo heldere uitleg. En zo waar. Daar draait het om in het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Middag @Bor. Ja, als je t niet op mijn eigen draad hebt gezien dan heb je t gemist. Goede uitslagen, Bor. Dus superblij daarmee. Zie verder daar als je wilt, anders wordt het zo dubbelop Vandaag hier een beetje bijkomdagje. Rest van de week ook druk met de reva, dus nu ff kalm aan. 20 juni 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 @Lars hoop dat t gaat met je. Moest lachen om je grapje vanmorgen maar als je het cynisch bedoelde en t gaat niet goed met je, voelt dat n beetje wrang. Zet m op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 1 uur geleden zei Bor: Nou dan zeg ik voortaan maar Goedemiddag. Voortaan? Niet meer 's morgens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden