Kohtje Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Gelukkig dan maar. Fijn voor jou en je kanjer. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Oké Yana dan snap ik het, ik dacht al zoiets. Aan de thee dan maar......veeeeel thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Goedemorgen! Ik ben best blij, want vandaag tik ik de 5 maanden aan! Yes! Gypsy, IJsvogel, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Francoise zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Wauw Rosee dat is een bloemetje waard! jammer genoeg krijg ik het niet voor elkaar om een emoticon neerte zttten hier. Kan iemand vertellen hoe dat wel kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Haha geeft niks @Nietmeer dat lukt mij ook nooit met die plaatjes. @Yana zet m op en @NickyLJ80 beterschap. @Nietmeer je lichaam is aan t ontgiften, hoofdpijn gaat voorbij gelukkig, had ik ook veel last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Goed zo Rosee! Gefeliciteerd Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Dagpact; Yana Ijsvogel Khotje Nietmeet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Een hele goede morgen allemaal, Hier alweer een uurtje gewerkt Straks naar Breda, met de trein Gezellig weekeindje van maken Maar eerst, nog even stofzuigen Rosee, Gefeliciteerd Heeeel knap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 56 minuten geleden zei NickyLJ80: Heb hem gelijk weer aan mijn broek gehangen nu Denk overigens niet dat ik heel veel stappen zet vandaag. Heb besloten om niet weg te gaan. Morgen draait de film ook om 11 uur dus ga ik dan wel. Vandaag een beetje rommelen in huis en tuin. Even stilte om me heen. Hebben jullie nog plannen? Leuk! En dat hoeft niets te zeggen ik heb nu al 4000 stappen en ik ben het huis nog niet uit geweest. Ga zo boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Nou heb ik wassen gedaan en opgehangen (van zolder naar de tuin). Bedden verschoond. Koelkast schoongemaakt en vriezer ontdooid. En daarmee 169 stappen gezet. Ik loop dus niet, ik vlieg geloof ik Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Ja het gaat wel snel met die stappen, 2x op en neer naar zolder en ik zit al op 390 Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 (bewerkt) Voor Rosee: Je gaat naar Google; zoekt iets leuks en dan krijg je heel wat plaatjes om uit te kiezen; tik op de leukste en dan met rechter muisknop op afbeeldingslocatie kopieren, dan terug naar hier en met R-muisknop op plakken klikken; voilà, een kind kan de was doen☺(ikzelf helaas niet meer, mijn wasmachine heeft het begeven na ruim 22 jaar en de nieuwe die ik uitzocht is uitverkocht☻) 16 juni 2018 bewerkt door lady jane nancy en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 2 minuten geleden zei IJsvogel: Ja het gaat wel snel met die stappen, 2x op en neer naar zolder en ik zit al op 390 Tsss dat bedoel ik dus haha. Mijn teller telt geloof 2 passen als 1 stap. Nou ja, het gaat om het idee zal ik maar zeggen. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Dagpact; Yana Ijsvogel Khotje Nietmeet Rapilos Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Goedemorgen lieve mensen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Bedankt voor de tip Francoise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 @Rosee gefeliciteerd met je 5 maanden dat betekent dat ik al 4 maanden droog sta wow @Lente sterkte, denk aan je nancy en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 @Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Goede avond, @Lente Droog kunnen houden? Craving over inmiddels? Hier heel veel gelopen, lekker de natuur in. 15.000 stappen. Helaas op mijn slippers dat was niet slim. Zere voeten nu! Ik ga een sloot koffie nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 1 uur geleden zei Lente: Ja, droog , maar wat een klus. Craving niet over , maar net mijn favo programma ( in het seizoen zondag, en zowaar nu zaterdagavond een keer vanwege festival classique) opstaan. Podium witteman. Ik hou ook van moderne muziek, pop, jazz etc, maar dit vind ik ook erg fijn. Cadeautje deze avond. Voel me nog belabberd, maar met hondje gelopen, nu een mooi limonade- tje en mooie muziek. Dus fijne afleiding. En daarna gauw in mijn mandje. Dit doet pijn en zorg wat vergeten. Dank je wel. Lieve mensen voor jullie steun hier. Ieder een mooie avond gewenst en droog is soms moeilijk maar altijd uiteindelijk beter en fijner. Thanks. Maar dan duren cravings bij jou wel extreem lang zeg. Mooi dat je het droog gehouden hebt ik hoop dat je je daardoor wat beter voelt. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 8 uur geleden zei Lente: Dagpact; Yana Ijsvogel Kohtje Nietmeer Rapilos Kyon Lente. Daan040580 heel erg nodig om me op het dagpact te zetten. Ik drink niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Slaap lekker Lente goedzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Ik meld me ook weer droog af fijne avond nog en slaap lekker voor de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden