kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 En dan ben ik wakker...mijn pagina's al geschreven. Nu een bak koffie...in de frisheid van de ochtend. Heb t goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen Kruidje en alle andere frummers. Hier ook al een uurtje op. Tijd voor een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen lekker als de koffie al klaar staat. Vandaag weer naar de psycholoog en volgens mij weer een paar dagen mooi weer? Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen. Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 49 minuten geleden zei Lars: Dagpact: Lars Francoise Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Dagpact Lars Françoise Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen Straks werken Nee Lars het blijft helaas geen mooi weer vandaag Regen vanmiddag zeggen ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Moggel mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 goedemorgen Dagpact Lars Françoise Rapilos Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Gisteravond weer voor het eerst sinds lang een NA meeting bezochtven mijn terugval gedeeld. Het was moeilijk, maar voelt nu wel goed om eerlijk te zijn vooral naar mezelf, nu voohouden deze keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen. Zet m op @daan040580 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Dank je, ben in een jaar nu 3 keer teruggevallen steeds tegen bijna een maand of 2 clean te zijn begon ik mezelf wijs te maken dat eentje wel zou kunnen. Dan was het een kwestie van tijd en gelegenheid tot ik terugviel. Dus hoop dat ik nu langdurig eerlijk blijf naar mezelf en accepteer dat ik verslaafd ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Ha Daan, welkom terug..ja stap 1...succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 5 weken @Bor??? En waar is dat dan goed voor ?? En mogen ze zelf vanaf een jaar of 12 of 14 niet ook zeggen dat ze even naar mama willen. Ik heb dat bij een scheiding wel eens gehoord?? Of haal ik nu wat door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 16 minuten geleden zei Bor: Brrrrr, iemand nog wat leuks te vertellen? Hier geen kind(jes). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Ja @Bor, het is een ellende en diep triest , soms echter ook nodig, maar er zijn ook veel dwalingen. Sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Wat erg voor je @Bor En hier blijven komen, heeft mij ook door een moeilijke dag heen gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Haha @Bor Slim van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Sterkte Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 Ik wil op de valreep even melden dat vandaag dag 1 gaat worden. Na eerst een aantal dagen afbouwen ga ik de sprong wagen naar nul. Eerlijk gezegd voel ik er me rustig bij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2018 6 uur geleden zei Antoinnette: Goedemorgen lieve mensen Goeie middag lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden