Spring naar bijdragen

vrijdag 8-6-2018

Aanbevolen berichten

Goedemorgen wat n rust nog hier! Hoop dat iedereen een goede dag heeft vandaag. Ik ga paar uurtjes werken, sporten, huis schoonmaken en vanavond naar n borrel. Ik merk dat ik borrels en feestjes afgelopen tijd op n laag pitje heb gezet. Deels uit gemakzucht, deels omdat ik bang ben het mezelf moeilijk te maken zonder alcohol. Heb nu het gevoel dat ik dit soort dingen weer moet oppakken en uit mijn comfortzone moet stappen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou je 'borrels en feestjes' weer op een hogere pit zetten als die momenteel buiten jouw comfortzone liggen? Grote kans dat, als je langer droog staat, die
feestjes en borrels langzaam weer binnen jouw comfortzone schuiven, m.a.w. geef jezelf de tijd (en kans) om je 'normaal/sterk' te voelen zónder drank.
Als je zóver bent kun je álles (weer) aan zonder drank. En da's wel zo prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt 'waren',  Bor en 'was'... dus verleden tijd. Toch?
Borrels en feesten lagen voor mij  bepaald niet in m'n comfortzone.. daarom was ik ook zo blij als of dát er drank was.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Waarom zou je 'borrels en feestjes' weer op een hogere pit zetten als die momenteel buiten jouw comfortzone liggen? Grote kans dat, als je langer droog staat, die
feestjes en borrels langzaam weer binnen jouw comfortzone schuiven, m.a.w. geef jezelf de tijd (en kans) om je 'normaal/sterk' te voelen zónder drank.
Als je zóver bent kun je álles (weer) aan zonder drank. En da's wel zo prettig.

Ik heb juist het gevoel dat ik er wel weer aan toe ben. Maar heb even een klein duwtje van mezelf nodig. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

O en.... voor wie matig denkt te kunnen drinken en het beslist wil houden bij maximaal 2 blikjes bier op een avond: de aldi heeft nu literblikken in de aanbieding. Ook een manier...

:P

Je grappen worden slechter met de jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk ook een kapper aan huis nemen, en kleren kopen op internet als je er problemen mee hebt. Dus probleem opgelost. Was vanochtend bij de tandarts. Alles getrokken. Ik zat te wachten tot hij vroeg, "Wijntje erbij", is dus niet gebeurd.##%^&((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtje weet nog niet helemaal wat ik van het brood vond. in ieder geval is het heeeeeeeeeel stevig.

Beetje gerend deze week, maar was ook een zeer goede week. mooie momenten. mooie gedachten. vandaag toneel repetitie gehad. nu moe. maar dat mag. weekend!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Je kunt natuurlijk ook een kapper aan huis nemen, en kleren kopen op internet als je er problemen mee hebt. Dus probleem opgelost. Was vanochtend bij de tandarts. Alles getrokken. Ik zat te wachten tot hij vroeg, "Wijntje erbij", is dus niet gebeurd.##%^&((

Haha bolletje, ik lig in een deuk.  

Niet natuurlik dat je alles moest trekken?! Nu gebit ?? Wie had dat hier nog meer ?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...