bolletje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Moghu kanjers. Slapen jullie nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Goede morgen @bolletje. Rustig hier inderdaad Dagpact : Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 goedemorgen Dagpact : Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Goedemorgen wat n rust nog hier! Hoop dat iedereen een goede dag heeft vandaag. Ik ga paar uurtjes werken, sporten, huis schoonmaken en vanavond naar n borrel. Ik merk dat ik borrels en feestjes afgelopen tijd op n laag pitje heb gezet. Deels uit gemakzucht, deels omdat ik bang ben het mezelf moeilijk te maken zonder alcohol. Heb nu het gevoel dat ik dit soort dingen weer moet oppakken en uit mijn comfortzone moet stappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Waarom zou je 'borrels en feestjes' weer op een hogere pit zetten als die momenteel buiten jouw comfortzone liggen? Grote kans dat, als je langer droog staat, die feestjes en borrels langzaam weer binnen jouw comfortzone schuiven, m.a.w. geef jezelf de tijd (en kans) om je 'normaal/sterk' te voelen zónder drank. Als je zóver bent kun je álles (weer) aan zonder drank. En da's wel zo prettig. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Dagpact : Francoise Kohtje Ridder Ik ben erbij hoor, op naar het weekend, yeah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 (bewerkt) Je zegt 'waren', Bor en 'was'... dus verleden tijd. Toch? Borrels en feesten lagen voor mij bepaald niet in m'n comfortzone.. daarom was ik ook zo blij als of dát er drank was. 8 juni 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 2 uur geleden zei Kohtje: Waarom zou je 'borrels en feestjes' weer op een hogere pit zetten als die momenteel buiten jouw comfortzone liggen? Grote kans dat, als je langer droog staat, die feestjes en borrels langzaam weer binnen jouw comfortzone schuiven, m.a.w. geef jezelf de tijd (en kans) om je 'normaal/sterk' te voelen zónder drank. Als je zóver bent kun je álles (weer) aan zonder drank. En da's wel zo prettig. Ik heb juist het gevoel dat ik er wel weer aan toe ben. Maar heb even een klein duwtje van mezelf nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 1 uur geleden zei jopie: O en.... voor wie matig denkt te kunnen drinken en het beslist wil houden bij maximaal 2 blikjes bier op een avond: de aldi heeft nu literblikken in de aanbieding. Ook een manier... Je grappen worden slechter met de jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 @Reacher, je bent me vergeten mee te nemen Je leest t waarschijnlijk niet meer maar veel plezier!!! En alvast welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 @Lika, hoe was t courgettebrood?? Ik ben gek op courgettes! Was t niet nattig? Laat je t recept een keertje achter? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 En ik ben er weer vandoor Duty calls Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Ere wie ere toekomt @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Jopie haar grappen worden slechter met de jaren. Niet meer of minder. Ik vond de grap niet te pruimen. Als iemand, in dit geval jopie en jijzelf bor, dat als een sneer wil zien, is dat niet mijn probleem. Dus...maak t ni groter dan t is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Ik heb geen slecht humeur @spirit. Ik heb geen probleem met mijn binnenvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Je kunt natuurlijk ook een kapper aan huis nemen, en kleren kopen op internet als je er problemen mee hebt. Dus probleem opgelost. Was vanochtend bij de tandarts. Alles getrokken. Ik zat te wachten tot hij vroeg, "Wijntje erbij", is dus niet gebeurd.##%^&(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Van mij mag die kapper wijn schenken aan wie dat wil. Zolang de mensen er maar niet bij gaan roken daar binnen. En ik vraag wel of er misschien ook koffie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 @fleurtje weet nog niet helemaal wat ik van het brood vond. in ieder geval is het heeeeeeeeeel stevig. Beetje gerend deze week, maar was ook een zeer goede week. mooie momenten. mooie gedachten. vandaag toneel repetitie gehad. nu moe. maar dat mag. weekend!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 Stel kattekoppen zijn dames hier alles kits achter de rits weekend ole Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 waarom zou jij dat verdient hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 't Is verdiend met een dee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 2 uur geleden zei bolletje: Je kunt natuurlijk ook een kapper aan huis nemen, en kleren kopen op internet als je er problemen mee hebt. Dus probleem opgelost. Was vanochtend bij de tandarts. Alles getrokken. Ik zat te wachten tot hij vroeg, "Wijntje erbij", is dus niet gebeurd.##%^&(( Haha bolletje, ik lig in een deuk. Niet natuurlik dat je alles moest trekken?! Nu gebit ?? Wie had dat hier nog meer ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 16 minuten geleden zei Kohtje: 't Is verdiend met een dee... verdiendee? Wat boeit het of het met een t of d is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2018 (bewerkt) Niets, maar dat hoeft ook niet. 8 juni 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden