Lars Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Goedemorgen weer een nieuwe week nieuwe ronde nieuwe kansen met mooi weer Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Goedemorgen Lars en allemaal Dagpact: Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Straks naar de tandarts. Gelukkig niet al mijn tanden en kiezen eruit. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Goedemorgen @rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Sterkte bij de tandarts dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Dank je Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Wat is iedereen weer laat. Ik ga er vandoor ochtend ritueel en straks naar dagbesteding heb een goede dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Ik ben er! Goedemorgen. Mediteren nu. Fijne dag allen! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Goedemorgen @Lika jij ook een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 1 uur geleden zei rosa45: Goedemorgen Lars en allemaal Dagpact: Lars Rosa Francoise Mediteer ze @Lika, moet ik ook weer oppakken Morgen Lars Sterkte Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Wat ben je aan het maken op de dagbest. Lars? Gisteren veel verkocht op de markt maar ging ook weer naar huis met twee volle tassen. Ja en nou zag ik een schoenendoos vol met kaarten staan voor e2,-- Nou das geen prijs dacht ik en heb de hele doos zonder te kijken, maar gekocht. Kom ik thuis, ZIJN HET DE KAARTEN DIE WE VROEGER ZELF OP DE DAGBESTEDING GEMAAKT HEBBEN. Goed ik ga werken. 4 juni 2018 bewerkt door bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Ik weet even terug naar bed . Erg slechte nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 geweldig Bol! toppunt van recyclen dit. zo kocht ik ooit in de kringloop mn eigen rok weer terug☺ Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Goedemorgen frummers. Beetje koeler eindelijk vandaag, da's mooi, want het wordt weer druk. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Goedemorgen allemaal, het weekend succesvol achter me gelaten, de maandag er maar eens aan vast knopen. Dagpact: Lars Rosa Francoise Ridder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 1 uur geleden zei lady jane: geweldig Bol! toppunt van recyclen dit. zo kocht ik ooit in de kringloop mn eigen rok weer terug☺ Hahahahaha ja dat kan alleen een ex alci overkomen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 goedemorgen Dagpact: Lars Rosa Francoise Ridder Kohtje Als ik de behoefte voel opkomen om die éérste te nemen moet ik me realiseren dat dat het láátste is wat ik moet doen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Kalm aan, Bor. Sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 @bolletje ik maak niets op dagbesteding. Ik help mee met de koffie en na de koffie opruimen. Ik veeg de ruimtes en vul de voorraden bij. Daar heb ik genoeg mee te doen. Naast onze locatie zijn er nog 3 andere locaties die naar dagbesteding komen dus best veel kopjes koffie Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Lekkerrrrr een kopje koffie Hoe is het hier? Ik heb vakantie dus met mij gaat het formidabelfabelhaftig goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Die benen zijn niet van mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Dat uitzicht trouwens ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Dat hoopje zwarte vod in t hoekje zou van mij kunnen zijn. Hmmmm ik ga koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2018 Whahaha @Reacher. Ik heb een depri dag vandaag door privé omstandigheden, maar ik zit nu toch met een glimlach. Wat ben je een mooi mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden