Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Oeps, Etty, ik herinner me vaag dat ik dat @Etty al eerder Ettettiede... en dat je er toen wat boos over werd. Maar 't is niet bedoeld om je
boos te maken, hoor. Ik vind het gewoon lekker bekken... ettettie, ettettie, ettettie.... :rose:

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niks met dat herstel. Maar goed @Lente is het wel goed om de hele tijd in bed te liggen? Merk dat aan mezelf als ik daar aan toe ga geven gaat het vaak alleen maar minder. Afleiding zoeken volgens mij blijf je nu te veel hangen in je toestand. Hoeven geen grote dingen te zijn zoek het klein maar hou wel dat dag en nacht ritme vast en desnoods een middagdutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Jopie, ik ervaar dat het me niet meer uitmaakt,of ik wel of niet iets durf,bewijzen is nergens voor nodig.

Ook maak ik me niet meer druk wat men van mij vindt,ik ben voor mezelf goed genoeg.

En zo langzamerhand wijs geworden in wat ik wel,en wat ik niet wil,dat laatste doe ik dus niet meer.

Leeft rustig op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lente:

 

Ik wil vandaag niet drinken, onder geen beding. Maar ik ben er de laatste tijd de godganse dag mee bezig. Iemand een tip daarvoor? 

Pfffff, moest ff mijn verhaal kwijt.

Ook hier in afleiding zoeken lekkere drankjes maken of kopen zonder alcohol natuurlijk ga een ijsje eten voor 50 cent heb je 10 waterijsjes die je in kun vriezen zijn nog lekker ook. Weet je Lente een paar weken geleden kreeg ik hier op mijn kop tussen aanhalingtekens. Men vond dat ik teveel zeurde niets wilde en bleef hangen in mijn zelfmeelijden. Stik erin dacht ik jullie weten niet hoe ik mij voel en weten niet wat ik door maak. Het klopt ze weten het ook niet net zo min als ik nu weet wat jij door maakt. Maar ik kan me nu wel hun reacties voorstellen. Ik merk dat ik me een beetje erger aan jou en nu begrijp ik dat anderen zich aan mij ergderen. Op dat moment zag ik het niet was ik boos vooral boos. Want wat een onrecht werd mij aan gedaan wat dachten ze wel niet laat ze maar eens een dag in mijn schoenen staan. Maar ze hadden wel gelijk ik probeer nu meer dingen te doen niet hele dagen hier meer te hangen. Makkelijk is het niet altijd en nee de problemen of mijn beperkingen gaan ook niet weg ermee. Wel merk ik dat ik uit mijn ja hoe zeg ik dat uit mijn zelfmedelijden kom denk ik. Ik maak foto s voor zover dat wat waard is. Ik probeer weer meer te genieten van de kleine dingen. Natuurlijk blijf ik een zeur en zal ik ook hier mijn momenten echt wel weer hebben. Ook dan hoop ik dat als het te erg word ze mij er weer op wijzen en ja dat zal ik weer niet leuk vinden niet bij elk zeurtje hoor moet wel een beetje mezelf blijven :lol: Lente ik zeg niet dat je zeurt dat bedoel ik niet ermee maar misschien heb je hier iets aan zo niet even goede vrienden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond

Hier best een lekkere dag gehad. Over herstel en/of alertheid ga ik het niet meer hebben. Iedereen denkt er anders over, iedereen beleeft het ander. Iedereen heeft zijn eigen waarheid en dat is goed. Ik ben hier niet om iemand te overtuigen van mijn gelijk ik heb gewoon uitgelegd over hoe ik het nu voel/hoe ik er nu over denk. Het kan zomaar veranderen maar voor nu is dit mijn waarheid.

Ik hoop dat jullie ook een leuke dag gehad hebben ik heb niet alles terug gelezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lente ergeren is absoluut niet het goede woord. Het is meer denk ik iets herkenbaars van mezelf. Laat je vooral niet weerhouden om hier te schrijven dat is niet mijn bedoeling. @Etty ja je bent een zeur zei de grootste zeur zelf :P Nee jongens zo bedoelde ik dat niet. In ieder geval vandaag van mijn kant uit weinig te zeuren. Mijn klusjes gedaan mee op boodschap en verder wat rond gelummeld en gesprek over de afgelopen dagen gehad. Meld me droog af voor vandaag welterusten alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars en @Lente, spuien is alleen maar goed, beter dan alles opkroppen. En dan, als het niet meer helpend is even een zacht duwtje krijgen hier van iemand die het snapt... mooi zo'n forum!

Hier op vakantie kreeg  ik natuurlijk een ouzo aangeboden toen we uit eten gingen. Toch een beetje voor het blok, wil niet onaardig zijn, maar toch maar geweigerd. Eerste x vakantie zonder alcohol in 31 jaar is begonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O @IJsvogel dat zijn lastige momenten he?

Ik had het laatst ook...totaal geen probleem dat niet drinken op vakantie. Totdat bij een meeting de bediening rond ging met een fles bubbels..gelijk die stem aan. Ik had de glazen al zien staan, dus was een beetje voorbereid, maar toch. Zo automatisch kan het ineens gaan. Knap dat je nee zei. Het is de enige optie. Compliment. En geniet van je vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...