fleurtje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Reaaaaaaacheeeeeeeerrrrr!!!!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik moet er terug vandoor. Alvast bedankt voor de taart en de felicitaties I am the boss! Whoop whoop! Habba habba! Waar blijft mijn toert?? Laters Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Goedemorgen gefeliciteerd @fleurtje. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Neee! Hoe kun je nu eerder wakker zijn dan ik! Hoe! Lief Fleurke, gefeliciteerd met je eerste jaar gestopt zijn met roken! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Goedemorgen en @fleurtje : yiehaaaaaaa! Hartstikke goed. Fijna dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Fijne dag Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik heb op je rookdraadje ook een taart gezet. Ik heb de afgelopen tijd veel te veel in de supermarkt eh.. keuken gestaan voor jou en Lars. En vroeg opgestaan! Dat is nog eens Loveeeee Fijn dat je een mooie dag had Lars. Nu ga ik naar een lange dag op ‘t werk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Fijne dag @Reacher ik ga weer naar dagbesteding. Het blijft mooi weer de komende tijd heerlijk kan ik me erg op verheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Goedemorgen Dagpact Lars Antoinnette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Goedemorgen frummers. Fleurtje een jaar van het roken af.... helemaal te gek, wat goed. Dat verdient een bloemetje ..... en een flesje uiteraard... En voor ons allemaal... lekker bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Moghu, Fleurie geweldig meis. Heel veel mensen doen het je niet na. en zitten in een hoekie te Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Dagpact Lars Antoinnette Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Fleuhtje, gefeliciteerd. Mét of zónder kauwgom nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Goedemorgen @fleurtje gefeliciteerd echt top!!!! Een heel jaar rookvrij geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Dagpact Lars Antoinnette Kohtje Momentum lente goedemorgen, ik ben zo vrij momentum terug te zetten op het dagpact. Die had al een dagdraadje vandaag gemaakt. Er zijn er dus twee, de andere met dat ene bericht. Momentum had zich daar dus al gemeld voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 @fleurtje gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 En goedemorgen iedereen! Zo naar het werk en probeer nog even snel aan mijn quotum caffeine te komen...Koffie en mijn mobiel, nieuwe verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Scherp, Lente. En dan ook nog maar in de goede volgorde, want ere wie ere toekomt: Momentum was de eerste vandaag dus kan het langste nuchter zijn aan het eind van de dag... Dagpact Momentum Lars Antoinnette Kohtje lente Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Dank je wel @Kohtje. Ja , volgorde was niet correct maar ik moest ff prutsen op mijn antieke tabletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Oh... is dat er nog zo eentje die je met de hand moet opwinden? Zuinig op zijn, hoor. Die zie je niet veel (meer)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 43 minuten geleden zei Kohtje: Dagpact Momentum Lars Antoinnette Kohtje lente Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Vandaag wandeldag Ik doe het rustig aan vandaag, want behoorlijk moe, de laatste tijd Dus in plaats van tien, ga ik aan wandelmaatje een kilometertje of 6 voorstellen Lang genoeg voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 (bewerkt) Veel wandelplezier.@ Rapilos In jouw omgeving valt heel fijn te wandelen. 22 mei 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Bedankt voor het plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Och lieve Jopske, Over 3-4 weken kunnen we elkaar de hand geven, dan gaat er bij mij ook alles uit. Maar ik geef toe jammer van je olijke, mooie koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden