Spring naar bijdragen

Zondag 20 mei 2018


Aanbevolen berichten

Ondanks dat het 'misbaksels' zijn, heb ik nu toch een zin in chocoladetaart! Of chocoladecake, ook goed. Bossche bol of moorkop mag ook. Pfff.

Heb zelfs al gekeken of de supermarkt niet toch stiekem open is op deze Pinksterdag. Wel goed eigenlijk, een jaar geleden keek ik of de super open was zodat ik wijn kon (bij)halen, nu doe ik dat voor taart. Een jaar geleden weerstond ik de drang vaak niet, eens kijken of ik dit wel kan weerstaan:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, was wel even goed, er uit.. Nog wel last van m'n arm maar het gemoed is opgepoetst.
Weer met een paar bekenden bijgekletst. Ons Dyaantje trok veel bekijks tussen al die 'reuzen'..
Ik vind die HY's (patatbussen..) erg leuk maar niks voor mij. Dan moet je echt de helft van de ruimte die je hebt reserveren
voor reserveonderdelen en gereedschap. Nog afgezien van de technische kennis die je nodig hebt vind ik het te gok-gerelateerd om
met zo'n bus op pad te gaan. Veel HY-rijders komen na verloop van meer tijd dan gepland met zwarte handen op plaats van bestemming aan
of keren eerder dan gepland weer huiswaarts.
Wij lekker met open dakkie over de dijk van Deventer langs Terwolde, door Welsum richting Oene.. tussen de fietsers en motorrijders onthaasten.
En 't ging scheef bij ieder bochie...:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei haddock:

 

.... wij noemden dat froeguah toch altijd pEtatbussen hoor, geen pa maar pe, lekker puh.

Ik leerde als kind al dat dat HY's waren. M'n pa werkte bij Citroën aan het Stadionplein in Amsterdam als plaatwerker.
Citroën was heilig.. :rolleyes: Een HY als patatbus was toen nog een zeldzaamheid, dat werden ze later pas..
Zelf had ie een Eendje samengesteld uit allerlei total-loss eendjes. Rond 1960 was dat.
Alle kleuren van de regenboog had ie, met als basiskleur rood. Ik heb het citrovirus met de paplepel ingegoten gekregen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, dát is er dus aan de hand.. tja, ik volg het voetbal niet zo maar had al wel gehoord dat ze konden promoveren.. dus tóch. Leuk.

Elke keer als ik je over zeevlam zie schrijven moet ik weer even googelen wat dat ook al weer was.. En elke keer denk ik weer: 'O ja..
Maar een volgende keer zal ik het wel wéér moeten googelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...