Rosee Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 1 uur geleden zei Lente: Ja @lika, Die keuze die we hebben. Gister zei iemand die de eetwensen kwam opnemen dat ik een bepaald dessert niet mocht hebben. Omdat er amaretto in zat. Ik zei dat ik dat best MAG hebben, maar dat ik het niet ( meer) WIL. Helemaal mee eens @Lente. Niemand verbiedt ons om te drinken, maar waarom zouden we het willen? klinkt heerlijk zo n dagje niks, lekker bij het zwembad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 1 uur geleden zei jopie: De "hilleberg akto" is het geworden Leuk tentje! En heel sportief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Zo, gelukkig lijkt de bronchitis af te nemen zonder antibiotica, koorts is weg. Wel aan de symbicort en ventolin. Wat was ik benauwd deze week, wat is het naar om amper lucht te krijgen. Het drong tot me door dat er mensen zijn did dit blijvend hebben. Ik ben vast van plan om NOOIT meer een sigaret aan te raken. Wat een ellendige verslaving. Nu tien dagen niet gerookt, ik wilde eerst de alcohol aanpakken en hoopte dat ik nog met mate kon blijven roken, dat is jezelf alleen maar voor de gek houden. Vandaag drink en rook ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 5 minuten geleden zei Rosee: [....] Vandaag drink en rook ik niet. Maar Rosee toch... waarom dan een ? Dat verdient een !! en een en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 @Kohtje das waar. Ik heb mezelf nogal overvallen met mijn eigen beslissing, ook al sta ik erachter. Vind het wel een enorme uitdaging. Kan ik dit echt? Moet ik me voorlopig niet eerst op het niet drinken blijven concentreren? Etc. Maar ik heb nu ja tegen mezelf gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Ik vind het knap @Rosee denk niet dat @Reacher vandaag nog met een taart voor je komt daarom doe ik het maar ehm taart mag je toch wel? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Goed zo, Rosee. En niet bang voor jezelf worden hoor. Het enige dat nodig is om je vaste plan te laten slagen is het ten uitvoer brengen ervan. En daar ben je nu al druk mee bezig. Die benauwdheid heeft je in dit geval goed op weg geholpen, maar de kop is er, hoe dan ook, flink van af. Blijf maar mooi achter je beslissing staan. Je kunt therapieën, theorieën, programma's, manieren, wegen, paden, van alles en nog wat doorlopen en bewandelen om tot stoppen met drinken en roken te komen, maar je bent er al. Zomaar. Nu daar blijven. Daar hoef je alleen maar voor te doen, of juist láten, wat je de afgelopen tien dagen ook hebt gedaan of juist gelaten... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 @Lars geweldige taart, dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Dank @spirit. Zo herkenbaar, angst voor de angst. Dat is veeeel erger dan de praktijk. Het zijn maar gedachten, probeer ik dan maar te denken. Je moet niet alles geloven wat je denkt (geloof dat die van Loesje is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 (bewerkt) Bericht wat hier stond naar mijn eigen draad verplaatst. 17 mei 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 39 minuten geleden zei Rosee: Het zijn maar gedachten, probeer ik dan maar te denken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 @lady jane ik besef t nu pas haha. Dat is ook weer een gedachte lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 (bewerkt) Ik heb de Hilleberg Akto even gegoogeld, mooie tent, Jopie! Ik begrijp dat je er heel blij mee bent. 17 mei 2018 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Wie weet er een leuk kado voor een meisje die 2 jaar word? Kan mijn dochter wel vragen maar wil zelf wat bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Maar als je het hier vraagt bedenk je het zelf toch ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Kan je dan niet beter een fiets met trappers geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Oke dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Droge afmelding Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Bor, wat heb je? Ben je niet een beetje snel aangebrand? Kom op, als het je niet interesseert lees je er toch overheen en schrijf je iets op wat je wel boeit. De dagdraad is van en voor ons allemaal hoor. Weet je nog een leuke mop misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 En ik heb nog wel een mooi hesje voor je gevonden alsjeblieft lieve @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 2 minuten geleden zei Bor: God sta me bij Daar is die heel goed in. smart en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 10 minuten geleden zei Bor: Er staan genoeg moppen te lezen hier vandaag. God sta me bij. Zit je een dagdraad uit het archief te lezen? Ik kan ze vandaag niet vinden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Droge afmelding. En daar laat ik het bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 Loopfiets is een superidee volgens mij @Lars. Speelkeukentje, eenvoudig van hout, ook een hit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden