Spring naar bijdragen

Donderdag 17 mei 2018

Lars

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lente:

Ja @lika,

Die keuze die we hebben. Gister zei iemand die de eetwensen kwam opnemen dat ik een bepaald dessert niet mocht hebben. Omdat er amaretto in zat. Ik zei dat ik dat best MAG hebben, maar dat ik het niet ( meer) WIL.

Helemaal mee eens @Lente. Niemand verbiedt ons om te drinken, maar waarom zouden we het willen?;) klinkt heerlijk zo n dagje niks,  lekker bij het zwembad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, gelukkig lijkt de bronchitis af te nemen zonder antibiotica, koorts is weg. Wel aan de symbicort en ventolin. Wat was ik benauwd deze week, wat is het naar om amper lucht te krijgen. Het drong tot me door dat er mensen zijn did dit blijvend hebben. Ik ben vast van plan om NOOIT meer een sigaret aan te raken. Wat een ellendige verslaving. Nu tien dagen niet gerookt, ik wilde eerst de alcohol aanpakken en hoopte dat ik nog met mate kon blijven roken, dat is jezelf alleen maar voor de gek houden. Vandaag drink en rook ik niet.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje das waar. Ik heb mezelf nogal overvallen met mijn eigen beslissing, ook al sta ik erachter. Vind het wel een enorme uitdaging. Kan ik dit echt? Moet ik me voorlopig niet eerst op het niet drinken blijven concentreren? Etc. Maar ik heb nu ja tegen mezelf gezegd.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo, Rosee. En niet bang voor jezelf worden hoor. Het enige dat nodig is om je vaste plan te laten slagen is het ten uitvoer brengen ervan. En daar ben je
nu al druk mee bezig. Die benauwdheid heeft je in dit geval goed op weg geholpen, maar de kop is er, hoe dan ook, flink van af. Blijf maar mooi achter
je beslissing staan. Je kunt therapieën, theorieën, programma's, manieren, wegen, paden, van alles en nog wat doorlopen en bewandelen om
tot stoppen met drinken en roken te komen, maar je bent er al. Zomaar. Nu daar blijven. Daar hoef je alleen maar voor te doen, of juist láten, wat je
de afgelopen tien dagen ook hebt gedaan of juist gelaten... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, wat heb je? Ben je niet een beetje snel aangebrand? Kom op, als het je niet interesseert lees je er toch overheen en schrijf je iets op wat je wel boeit. De dagdraad is van en voor ons allemaal hoor.

Weet je nog een leuke mop misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...