Spring naar bijdragen

Zondag 6 mei

Gast

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei bolletje:

Jij ook lieve Lars.

Goeie morgen allemaal.

Denk dat ik vandaag m'n schuurtje dicht ga kitten, en dan eens kijken om het kunstgras te leggen.:sun: Mits het niet te warm wordt.

Denk dat je dan vroeg moet beginnen wordt best warm vandaag denk ik zo. Misschien ook omdraaien? Eerst kunstgras en dan kitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag even lekker alleen aan de wandel gegaan in een natuur gebied. Was helemaal in mezelf gekeerd heel relaxed totdat ik ineens iemand mijn naam hoor roepen. Dus ik kijk om en wie denk je dat ik zie? Ja mijn crush! Wist even niet hoe ik het had! Maar we zijn samen aan de wandel gegaan en we hebben een terrasje gepikt voordat ik het wist waren we 4 uur verder. Een heel geslaagde dag dus voor mij! Helemaal blij.:heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lente:

@Gypsy, wauw. Wat fijn voor je. Je spat hier van mijn schermpje af hoor. Blij voor je. Lukt het om het droog te houden , ik las terrasje, lukt dat ? 

Pfff, bericht weer weg verder. Opnieuw maar verkort, : hier goede dag met hoogbejaarde moeder gehad, ze was behoorlijk helder. Knuffels uitgedeeld, hand in hand, ook was er asndacht voor t hondje, met redelijk recente herinneringen . Pittige dag maar o zo de moeite waard.nog een vriendin in herstel ook ergens mee kunnen helpen. Nu behoorlijk moe, maar voldaan, zoals dat heet. Koken, eten, en dan effe helemaal. Niks. 

Dat gaat dus verbazingwekkend goed gewoon dronken van verliefdheid dus niets nodig:lol:

Klinkt als een mooie dag voor je. Nu lekker rustig aan hier ook hoor. Iets teveel indrukken gehad vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Francoise:

O @Gypsy, wat fijn . Ik word er hele maal blij van . Dit lijkt echt iets te gaan worden. :heart:. Maar nog niet gekust ?? Tja ik ben nogal nieuwsgierig . Zie jullie daar al zitten op dat terras , wow :lips::heart:

Haha! Ik ben al blij dat ik een beetje normaal met hem kan praten. Hij raakte wel mijn schouder aan toen we afscheid namen. Morgen weer wandelen met hem tijdens de pauze. Denk wel dat hij me leuk vindt maar ik durf nog niet zoveel. Het was in ieder geval fijn om met hem te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Francoise:

Ja dat geloof ik Gyps . En of dat hij je ook leuk vindt . Als hij zoveel tijd aan je besteed ," toevallige " ontmoeting . Tussen de middag samen wandelen.  Dat word een romance :heart:. Ik zit nu al te smullen :D

:D Dat hoop ik wel ja hij is wel erg leuk en door hem is het niet drinken heel makkelijk vol te houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis. Daar is geklust toen we weg waren en nu ligt alles maar dan ook alles onder een laag wit gruis. Dat wordt schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken .....oef. Had me wel een beetje op iets voorbereid, maar niet op dit. 

Even verwerken en dan maar morgen aan de slag. Het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In slaap gevallen om 20 uur met een boek, net wakker geschrokken. Het lichaam zal het wel nodig hebben. Overgeven aan die vermoeidheid. Moe genoeg om zo weer verder te slapen.

Dacht altijd dat ik alcohol nodig had om goed en veel te slapen, tegendeel is waar. Zonder alcohol slaap ik veel meer en beter/dieper. Wel een goede stimulans. Droge afmelding voor vandaag.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...