Jannigje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 3 uur geleden zei Lars: En dan drink je niet doe je er alles om een gezonde en sobere levenstijl erop na te houden en dan ga je alsnog dood Ja dat is wrang, er bestaat niet zoiets als “rechtvaardigheid” in dit opzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 2 uur geleden zei jopie: Als je iedere dag leeft op de manier zoals je wilt leven, doet wat je wilt doen, laat wat je wilt laten.... .....dan is de dood niet te vroeg. Dan heb je van dat wat er is gemaakt wat er van te maken is. Genoten wat ervan te genieten is. Meer is er niet. Meer hoeft dan ook niet. Meer kan dan ook niet. Dit bericht raakt mij. Zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 (bewerkt) Fijn @Lars, dat je in gesprek kunt gaan vandaag en dat je gode zij dank koos voor het dagpact. Ieder een goede zinvolle dag verder gewenst. Rest van het bericht verplaatst naar mijn eigen draad. Vond ik toch passender. 29 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 (bewerkt) Ik bedenk me nu dat het bericht hierboven misschien beter op mijn eigen draad had kunnen staan. Als het storend hier is op de dagdraad verplaats ik hem. 29 april 2018 bewerkt door Gast Bericht hierboven verplaatst waar het vooral mezelf betrof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 2 uur geleden zei jopie: Als je iedere dag leeft op de manier zoals je wilt leven, doet wat je wilt doen, laat wat je wilt laten.... .....dan is de dood niet te vroeg. Dan heb je van dat wat er is gemaakt wat er van te maken is. Genoten wat ervan te genieten is. Meer is er niet. Meer hoeft dan ook niet. Meer kan dan ook niet. Maar dat vind ik nu juist zo moeilijk Joop. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 (bewerkt) Ja, @Jannigje het is ook best moeilijk. Ik ben nu een boek over boeddhisme aan het lezen. ‘Waarom Boeddhisme werkt’ van Robert Wright. Hij is evolutionair psycholoog , dus ook wetenschappelijk onderlegd en zet aspecten van het Boeddhisme waaronder het effect van meditatie af tegen psychologische inzichten. Interessant vind ik. (Heb je haar weer met haar meditatie.... sorry jongens, maar ja, heb een nieuwe hobby. Wordt vanzelf wel weer minder) Anyway, wat ik zeer boeiend vind is de gedachte dat er minder ‘zelf’ aan het stuur zit dan we denken. Onze gedachten denken zichzelf. Dat vind ik troostend. Hoef ik ze ook minder aan te grijpen, te geloven en in mee te gaan. Zoiets. @Lars Ik moest er vandoor, maar je bent weer op het pact. Fijn. Goed dat je gaat praten. Veel beter dan wegstoppen. En ja, dan leef je gezond en gebeurt er iets.... ach. Ik denk dat je zo veel geeft aan de wereld juist door je nuchtere zelf te zijn. En volgens mij heb je nog meer te bieden als je kunt accepteren. Retemoeilijk maar je bent zo ongelofelijk ver man! 29 april 2018 bewerkt door Lika Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Dagpact: Momentum Harald Quinn Kohtje Lente Lars AlJo Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Dat was wel even een cliffhanger hartje, of je op het dagpact zou gaan. Meer spanning hoef ik vandaag niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 O, en @Jannigje ik voel me nu een beetje ingewikkeld. Ik bedoelde met mijn opmerking overigens geenszins om je te zeggen: hup ga, nou maar mediteren en dan is alles weer goed. Integendeel. Ik wilde alleen delen wat mij troost biedt en een andere bril. Ha @Reacher goedemiddag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Wie weet hoeveel extra jaren jowan, door niet te drinken, nog aan zijn leven heeft toegevoegd, @Lars. Hij heeft in ieder geval meer van het leven genoten toen hij stopte. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Jullie hebben gelijk denk dat jowan juist blij is dat hij deze tijd nog heeft gekregen. Toch aan het uitzitten aan het vechten vandaag maar ik win Quinn, Loekie, Jannigje en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 (bewerkt) Ja, en als je dan ziet dat het overgaat weet je dat ook weer. Dat het overgaat en je je beter voelt. Zo gaat dat. Heb je al ijs gegeten? Joh man, ik had gisteren hazelnoot en ik heb gewoon een tweede bolletje voor jou genomen (en omdat die mokka en caramelzeezout toch niet helemaal waren wat ik zocht....) 29 april 2018 bewerkt door Lika Lars en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 3 minuten geleden zei Lars: Jullie hebben gelijk denk dat jowan juist blij is dat hij deze tijd nog heeft gekregen. Toch aan het uitzitten aan het vechten vandaag maar ik win Yesss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Extra ijs eten voor het -tje De dingen die we voor hem doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 2 minuten geleden zei Lika: Ja, en als je dan ziet dat het overgaat weet je dat ook weer. Dat het overgaat en je je beter voelt. Zo gaat dat. Heb je al ijs gegeten? Joh man, ik had gisteren hazelnoot en ik heb gewoon een tweede bolletje voor jou genomen (en omdat die mokka en caramelzeezout toch niet helemaal waren wat ik zocht....) Voor mij... beste smoes ooit @Lika Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 8 minuten geleden zei Lars: Jullie hebben gelijk denk dat jowan juist blij is dat hij deze tijd nog heeft gekregen. Toch aan het uitzitten aan het vechten vandaag maar ik win ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik heb vandaag voor jou extra lang uitgeslapen en heel veel taart gegeten Lars. Het was heel hard werk, maar ja.. Lars, Jannigje en Lika reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik ook bor ik moet lal zo nadenken hoe ik schrijf in het nu of verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik dacht dat er ook forummers zijn die persoonlijk contact hadden met jowan. Of is dat niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Wel via pb van de rest weet ik het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 (bewerkt) Oke. Omdat er ook forummers zijn die elkaar via fb " ontmoeten" en sommigen ook in het echt. Tenminste zo heb ik dat wel es al lezend hier begrepen. 29 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Niet iedereen heeft fb of wil met forum leden op fb ik heb wel een aantal op fb en contact buiten het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik snap het. Bedankt voor je antwoord. Tja, veel onbeantwoordde vragen zoals @Bor schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Gaat het iets beter Lente? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden