Quinn Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Meteen maar doorstomen, verstand op nul, blik op oneindig en de fles dicht. Dagpact: Quinn rapilos en Loekie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Je hebt het dus gered? Goed gedaan! Is de zucht nu wel weg? Schrijf die brief en lees hem morgen nog een keer en pas hem dan aan. Harde woorden gaan niet helpen om een baan te houden, nederigheid wel. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Dank je @Gypsy. Nee, de zucht is niet weg, maar vandaag negeer ik hem. Eerst nog maar weer eens heel goed lezen wat er nou echt in staat. En dan verder zien. Stap voor stap. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Jammer dat het nog niet weg is. Maar inderdaad even goed lezen laten bezinken en dan kijken wat te doen. Soms is het wel beter om ergens anders opnieuw te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen mijn complimenten @Quinn Dagpact: Quinn Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ik ben brutaal geweest ik heb de man waarop ik verliefd ben toegevoegd op fb. Oei eng hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Och Gypsy alleen maar leuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ja maar wel super eng. Maar ik durf hem in het echt toch niet aan te spreken wellicht gaat het via fb wat makkelijker. Eerst even wat foto's geliked zodat ik in de picture kom en dan maar even kijken wat er gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ik ga nog even proberen om te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen frummers. Sombertjes buiten. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Geen idee wat er is gebeurd Quinn, maar petje af dat je het droog hebt gehouden. Gypsy, kan me zo goed indenken dat je het heel spannend vindt zo.... En verder.... gisteren heel veel aan jowan gedacht. En ook vanmorgen was mijn eerste gedachte aan hem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ik moet ook veel aan jowan denken ja. Vreselijk allemaal. Wel een mooi gebaar het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ja, dat was mooi Gypsy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen Dagpact: Quinn Lars Momentum Mooie zaterdag iedereen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goeie morgen allemaal, Spannend Gypsy. Quinn. super. Zorg dat je maag vol blijft kerel dan wordt het misschien wat makkelijker voor je. Ik heb gisteren in bed en vanochtend ook aan jowan gedacht. Meer van, waar denkt hij nu aan, hoe voelt hij zich nu? Machteloos, of kan hij zich neer leggen, is het erg moeilijk om afscheid te nemen van familie en vrienden, het leven? Zou hij veel pijn hebben of niet? Enz. Dus ga ik dadelijk maar lekker aan de gang. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goeie morgen...... Droge afmelding voor gisteren en viel eens niet mee wat de Koningsdag was toch een trigger voor wat op zo'n dag liep het altijd uit de klauwen met mee maar nu toch mooi maar gered droog te blijven en nu over op de orde van de (normale) dag......... Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 MarQ hoelang sta je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 @bolletje zo'n 3 weken nu en gaat me best goed af hoor maar wat ik schreef op een dag als gister dan voel ik oude gewoontes opkomen en dan is het even lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen allen. Hier ook veel denken aan jowan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen, Gedachten zijn bij jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen Quinn goed gedaan hoor. En dóór inderdaad. Succes vandaag! Oh Gypsy dat is de eerste stap Hoop dat er wat goeds uitkomt voor je. Ik heb vanmorgen al een moederdagcadeautje/knutsel gekregen. Mijn dochter kon niét meer wachten. Schattig vond ik dat Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 2 uur geleden zei Quinn: Meteen maar doorstomen, verstand op nul, blik op oneindig en de fles dicht. Dagpact: Quinn Of nog beter: blik en gedachten scherp en gefocused houden. Niet meer aan die flessen denken alsof je niets beters te doen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Weer een stapje gezet Quinn, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 52 minuten geleden zei MarQ: Goeie morgen...... Droge afmelding voor gisteren en viel eens niet mee wat de Koningsdag was toch een trigger voor wat op zo'n dag liep het altijd uit de klauwen met mee maar nu toch mooi maar gered droog te blijven en nu over op de orde van de (normale) dag......... Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Goedemorgen, quinn goedzo! Was het gisteren je eerste droge dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden