nancy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen! Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen ! Dagpact Senna33 En nu richting werk, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Ik zou nog uuuuuren kunnen slapen.. Ik sleep me maar richting badkamer, word ik vanzelf wakker van. De vogeltjes fluiten dat het een lieve lust is. Het wordt prachtig weer vandaag, rise and shine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen Senna, werk ze! Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact Senna33 jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen. Pff, vroeg hoor. Maar kom aan, tis voor een goede zaak. Vroeg starten bij de revalidatie. Dagpact komt strakjes. Eerst douchen. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact Senna33 jowan AlJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Dagpact Senna33 jowan AlJo Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Vogels in de tuin. Tijd voor meditatie. Koffie. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 31 minuten geleden zei Lente: Dagpact Senna33 jowan AlJo Lente Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen frummers, Heerlijk zo wakker te worden. Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goeiemorgen allemaal, 28 graden.... heerlijk! Ha Yvonne is er met de koffie! Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen allemaal Belooft weer een warme dag te worden. Heb geen enkele afspraak vandaag, ik hoef helemaal niks dus ik ga aan mijn nieuwe hobby vandaag. Het voelt bijna als vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen mij verslapen wat een stress. Snel een kop koffie van Yvonne om bij te komen Dagpact Senna33 jowan AlJo Lente Kunsie Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Moghu allemaal, Dacht vannacht "#$%^zal je zien, moet ik naar het ziekenhuis krijg ik voor het eerst in m'n leven, de griep ". Kotsen ( want wat zat er veel in mij") en constant naar de plee ( want wat zat er ..........)Maar na een paar uurtjes en de tweede keer douchen, ben ik toch in slaap gevallen. Ik ben benieuwd of ze vandaag bij de m.r.i. scan zien of er pezen zijn gescheurd. Ik hoop dat ik een leuke meneer de dokter krijg, waarmee ik een beetje kan onderhandelen dat als ik geopereerd moet worden ik weer gelijk naar huis kan voor m'n hummeltjes. Ik blijf dus niet in het ziekenhuis no way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Sterkte @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Dank je wel meisie Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen! Ik voel me positief vandaag, merk dat de moeheid eindelijk verdwijnt, na 3 maanden alcoholvrij. Het klinkt zweverig maar ik voel me dankbaar dat mijn lichaam zichzelf zo heeft opgeschoond en zich van die troep heeft bevrijd! @bolletjeveel sterkte vandaag. Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 6 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen! Ik voel me positief vandaag, merk dat de moeheid eindelijk verdwijnt, na 3 maanden alcoholvrij. Het klinkt zweverig maar ik voel me dankbaar dat mijn lichaam zichzelf zo heeft opgeschoond en zich van die troep heeft bevrijd! @bolletjeveel sterkte vandaag. Ik hoop dit ook te gaan ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 goeiemorgen frummers, vanmorgen werken, vanmiddag strand en vanavond laatste volleywedstrijd< een heerlijke verdeling vd dag, na gisteren ook al, ook hier een dankbaar mens enne niks zweverig hoor Rosee; al drinkende was ik bijna altijd ontevreden, Nu al jaren tevreden gelukkig en dankbaar. (en ff heksen: nederig! ook) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goeie morgen Rosee, Dank je wel. Ja mooi hé? Ik merk het ook iedere dag weer. Het lichaam is er op gericht om te herstellen en te genezen, Maar we letten er vaak niet op, tja en als we drinken hebben heeft het lichaam alle energie nodig om het weer uit het lichaam te werken Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 succes bij de dokter Bol, ik duim mee voor je boefjes dat baasje thuis mag revalideren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen allemaal en alles. Dagpact Senna33 jowan AlJo Lente Kunsie Lars Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 6 minuten geleden zei Kohtje: Dagpact Senna33 jowan AlJo Lente Kunsie Lars Francoise Kohtje Antoinnette Goedemorgen, succes bolletje in het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden