Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik denk dat @Bor niet zo groot is stevig en bruin haar soms rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @Kohtje mager en lang en ik denk iets van een sik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Daarom. Duidelijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @Francoise is lang en niet zo dik ik denk een bril op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Dat is fleurtje, die met die sik. Reacher en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik zie @Jannigje altijd voor me als en lief mensje met een oma jurk aan en een knotje bril voor op de neus en met breinaalden in de handen. Sorry als ik je beledig Jannigje zo bedoelde ik het niet Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @jowan ik denk dat die eruit zit als jezus. Sandalen aan en een oude spijkerbroek en shirt Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @Yvonne beetje juffrouw Jannie denk ik van jiskefet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) @fleurtje je zou het niet verwachten maar ik denk een dame met nagellak en veel lippestift op en naaldhakken gezien de cola denk ik dat @Reacher er ook zo uit ziet 6 april 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Jezus droeg een jurk. Z'n vader was wel timmerman, maar de spijkerbroek bestond nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @zeilbootbewoner ja een stoere zeeman natuurlijk met baard en en lange haren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Nee zie @jowan niet in een jurk een moderne jezus dan en ik bedoel het echt niet beledigend want ik vind niet dat jowan preekt maar dat beeld heb ik van hem 6 april 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Nou we gaan naar zingende kinderen kijken dus ik stop weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 uur geleden zei Bor: 1 man is wel genoeg Jaha daar heb je je handen vol aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 uur geleden zei Lars: Grijs met plooirok en een blouse met een speld er voor op en een sjaaltje lopende achter een rolator Hèhè Lars en we hadden nog zo afgesproken dat je niet zou vertellen hoe ik eruit zag toen we thee aan het drinken waren. Zo ik ga plat, ben moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 8 minuten geleden zei Lars: @zeilbootbewoner ja een stoere zeeman natuurlijk met baard en en lange haren 7 minuten geleden zei Bor: Zeilboot heeft tatoeages denk ik. Hahaha ik moet hard om jullie lachen Grappig hoe jullie er totaal naast zitten,jullie zullen je verbazen. Ben niet stoer,geen lange haren en heb ook geen tatoeages Oké soms een baardje van een week of twee hooguit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Beetje humor doet me goed op dit moment,bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 12 minuten geleden zei Lars: Nee zie @jowan niet in een jurk een moderne jezus dan en ik bedoel het echt niet beledigend want ik vind niet dat jowan preekt maar dat beeld heb ik van hem Een jurk? Dan ook hoge hakken anders staat een jurk niet. Een prediker heeft ook geitenwollen sokken. Een jurk, hoge hakken en geitenwollen sokken??? Wat een rotzooitje zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Tijd voor een adb meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) 5 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Hahaha ik moet hard om jullie lachen Grappig hoe jullie er totaal naast zitten,jullie zullen je verbazen. Ben niet stoer,geen lange haren en heb ook geen tatoeages Oké soms een baardje van een week of twee hooguit Hé kerel ook geen pijp want dat hoort wel hé. En minstens een tand missen. 6 april 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik heb inderdaad wel een pijp liggen,maar rook er zelden van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Maakt niet uit als je er maar een hebt liggen. O vraagje, verkoop jij ook toevallig visstick van Iglo? 6 april 2018 bewerkt door bolletje Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Ja hoor ik zal even in de vriezer kijken 6 april 2018 bewerkt door Gast . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 En ik denk dat @Lars ongeveer 1,80 is. Als hij zijn cowboy laarzen aan heeft. Donker haar. Beetje Lukey Luke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden