rapilos Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Goedemiddag allemaal Eindelijk lente ! Las dat er een paar keer naar mij gevraagd werd van de week (kunsie, SoWhat) Wat lief ! Nou, met mij gaat het uitstekend hoor Het feit, dat ik wat minder schrijf, komt misschien omdat er een nieuwe man in mijn leven is gekomen Ben daar zo happy mee, en krijg zoveel aandacht, dat het de behoefte aan aandacht via het forum misschien minder wordt (Denk ik dan hoor) In elk geval...no worry's, ben gelukkiger dan ooit Reacher, kunsie, smart en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Volhouden Harold de dag is alweer een groot deel voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Wat leuk @rapilos echt lente dus voor jou geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Dank je Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Maar beste vriend van @rapilos wel een beetje delen met het forum hoor rapilos en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Straal verliefd Bor lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Hij drinkt wel koffie? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ha,ha, ja (dat is nog niet gebeurt hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Lars: Hij drinkt wel koffie? Huh, hoezo ?? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 33 minuten geleden zei Bor: Ik vind niks aan Star Trek. Helemaal niks, nopes, nada. Ik hoop niet dat ik het nu uitgemaakt heb? Nou, het is jouw keuze, Bor. Het is Spock en ik samen of helemaal niks. Spock is een goede schaker en ik wil 's avonds ook wat te doen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Laat maar als je maar gelukkig met hem bent of hij koffie of thee drinkt rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zo te zien blijft mijn liefde onbeantwoord. Het ziet er dus naar uit dat ik voorlopig nog zelf moet blijven wassen, strijken en boodschappen doen. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 voor Rapseflaps; rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 uur geleden zei Bor: Toch denk ik dat jowan het niet zo naar bedoeld hoor. Ik denk dat hij staat achter wat hij schrijft. Dat was wel duidelijk. En ik denk dat hij t bedoelt zoals hij t schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @bolletje is een van de aardigste mensen op dit forum. Punt andere lijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Maar, staan achter wat je schrijft, vind ik dan wel weer mooi. Als in, niet terugkrabbelen als er tegenspraak komt. Nou ja, niks mis met het oneens zijn hoor. Leuk @rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 @rapilos.......Whoeeeehoeee....you little birdy of looooooove Reacher en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Helemaal niet @Quinn. Anderzijds kan je moeilijk groeien als je niet openstaat voor anderen. En dat omschrijft niet helemaal wat ik bedoel maar soit 6 april 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Of niet inziet dat je met dezelfde hamer slaat. Zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Polygamie! @Bor wilt twee mannen in huis. Is es wat anders dan één man met meerdere vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Wanneer twee mensen Altijd Dezelfde mening hebben Is één van hen Overbodig (Winston Churchill) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Urggll...twee mannen...moet er ni aan denken Ik ga ne keer t eten voorbereiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 5 minuten geleden zei fleurtje: @bolletje is een van de aardigste mensen op dit forum. Punt andere lijn Klopt. Ze heeft gisteren na haar opmerking toch een goede uitleg gegeven. Vanmorgen heeft ze zich zelfs nog een keer verantwoord hier, door het opnieuw uit te leggen. Dat zegt toch al wat over haar? Ik bedoel, ze is toch niet nogmaals uitleg verschuldigd ? Maar jowan had wel even verder mogen lezen dan zijn neus lang is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 19 minuten geleden zei fleurtje: @bolletje is een van de aardigste mensen op dit forum. Punt andere lijn Eén van de aardigste.. hoeveel aardigsten zijn er eigenlijk? Moeten we dan niet eerst stemmen? Of wordt dat gewoon 'van bovenaf' bepaald? Iemand zal ook onderaan staan als onaardigste. Wie, o wie...? I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Er hoeft geen wedstrijd van te komen Dat was ook niet de opzet. Maar moest t er ooit van komen weet ik wel zeker dat bolletje bovenaan komt te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden