Gypsy Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 3 minuten geleden zei Antoinnette: Goedemiddag, ik wens iedereen fijne paasdag, Buikgriep hier, al een paar dagen, geen leuke dagen voor mij zo Balen. Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Buikgriep is nooit leuk, voor niemand.. Of zijn er nog andere dingen niet leuk Antoinnette? Beterschap in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 (bewerkt) Dank je Gypsy en Kohtje. Eigenlijk niet zo Kohtje, maar alleen binnen zitten is nu even niet fijn. 1 april 2018 bewerkt door Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Nee. Maar met buikgriep is helemaal niks leuk, ook naar buiten gaan niet, al schijnt de zon volop. Dus nogmaals beterschap dan maar. En dat het dan maar snel over mag gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Hier is de high tea Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 De bloemen zijn als gewoonlijk voor Jannigje. Jannigje, ik begin een moeizame relatie te krijgen met de vogels uit de buurt. Tegenwoordig zet ik een bakje kattenbrokjes buiten omdat ik hier op het dierendraadje heb gelezen dat katten om de zoveel tijd hun maagjes moeten kunnen vullen. Die brokjes zijn tegen blaasgruis (omdat mijn Socrates anders last krijgt) en die brokjes kosten een miljoen euro per kilo. Je raadt het al: de vogels eten die op. Mijn filosofen kijken vriendelijk toe. Die eten geen vogels want dat is slecht voor hun karma denk ik. Dus nu komt er een zwerm eksters met een roedel merels jouw kant op. Ze hebben in ieder geval geen last van blaasgruis. smart, Lika, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 @zeilbootbewoner ik ben in ieder geval gerust dat je vandaag veilig bent bij je familie. IEDER moment dat je niet drinkt doe je goed. Je rot en schuldig voelen over je drinken helpt alleen als je daardoor de drank laat staan. Meestal maakt het voelen van schuldgevoel juist dat je dat gevoel weg wil drinken. Volgens mij is dat bij jou zo. Dus: ieder moment dat je lukt om niet te drinken doe je goed. Laat dat gevoel van zelfrespect groeien tot het je lukt om steeds langer niet meer te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 ZBB: kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 56 minuten geleden zei Antoinnette: Dank je Gypsy en Kohtje. Eigenlijk niet zo Kohtje, maar alleen binnen zitten is nu even niet fijn. Sterkte Antoinette! De ronde van Vlaanderen is misschien wel leuk om te kijken? Of was jij niet van het wielrennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Dank je kunsie, ja ik ben van het wielrennen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Ik kijk ook koers, mooie wedstrijd met dat Belgische commentaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 2 uur geleden zei Lente: Vergeet ik helemaal te doen waarvoor ik hier ook kom, me op het dagpact te zetten. . Alsnog. En eh? Maar met zn drietjes? Dagpact: jowan Lars Lente Uhhh, misschien domme vraag maar hoe doe ik dat, me op dagpact zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 2 uur geleden zei Gypsy: Je kan mensen negeren! Geweldige functie Kan je dan niets meer lezen van ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 11 minuten geleden zei jowan: Ik kijk ook koers, mooie wedstrijd met dat Belgische commentaar. Ik ben toch meer fan van Herbert en Maarten....ieder zijn meug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 1 uur geleden zei Reacher: Je raadt het al: de vogels eten die op. Mijn filosofen kijken vriendelijk toe. Die eten geen vogels want dat is slecht voor hun karma denk ik. Dus nu komt er een zwerm eksters met een roedel merels jouw kant op. Ze hebben in ieder geval geen last van blaasgruis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Hallo @AlJo: Dat is niet te moeilijk. Je kopieert de laatste dagpact, plakt dat in een nieuw leeg bericht en je tikt je eigen naam er onder aan. Welkom op het forum, de dagdraad en de dagpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 4 minuten geleden zei AlJo: Uhhh, misschien domme vraag maar hoe doe ik dat, me op dagpact zetten? Iets met kopieren en plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Iemand ooit op reis geweest naar Bulgarije, Sunny Beach? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Dagpact: jowan Lars Lente AlJo Dank je wel @jowan en @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Kijk es aan! Je staat er op Welkom Aljo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 24 minuten geleden zei fleurtje: Kan je dan niets meer lezen van ze? weet niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 47 minuten geleden zei fleurtje: Iemand ooit op reis geweest naar Bulgarije, Sunny Beach? Ja, ik. Maar in plaats van rechtsaf zijn we linksaf gegaan en kwamen in Zweden uit. Ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 29 minuten geleden zei Gypsy: weet niet Zal wel niet dan, anders werkt die functie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 O Gypsy, dit was geen grap hoor. Meen ik serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden