Antoinnette Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen bolletje, vervelend dat je niet goed hebt geslapen. Je krijgt een dikke knuffel van Odie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen. Ik ga dadelijk sporten De wonderen zijn de wereld nog niet uit @bolletje, komt wel goed! Niet teveel belasten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Succes met sporten haha!! @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei Gypsy: Succes met sporten haha!! @fleurtje Dank je! Ik ben er nu al moe van.. Ben van t luie type Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei fleurtje: Dank je! Ik ben er nu al moe van.. Ben van t luie type haha! ik ook, hoezo dit dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 (bewerkt) Ik hoop het ook Gyps, en dat zal ook wel. Ga jij nog iets leuks doen met Pasen. Ach wat ontzettend lief van Odie Antoinette, geef haar maar een knuffel van mij, en pak er zelf ook een. Fleurie pas op met sporten hé. 31 maart 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Tja, dat is een goede vraag. Ik word al wat ouder en wil nog lang leven. Niet dat sporten een garantie op een langer leven is maar t is t idee dat telt. Misschien begin ik t nog leuk te vinden op termijn En ik wil strakke billen en stevige tieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik ga me es klaarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei bolletje: Ik hoop het ook Gyps, en dat zal ook wel. Ga jij nog iets leuks doen met Pasen. Ik ga wandelen met mijn sponsor en een plan van aanpak maken, jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Gyps. ik ga straks ff boodschappen doen en dan verder kaarten maken. Moet er 100 maken want ze zijn bij de dagbesteding op. Dus hard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Wow! Veel werk maar wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 @jopieis het niet een omgekeerde wereld? Ik bedoel is het niet beter dat je in de winter op een camping staat met wat comfort en in de zomer gaat trekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen. Misschien de afleveringen van Buurman en Buurman er nog eens bijhalen, jopie? Die hebben daar vast wel ergens een oplossing voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen, Ik meld me hier ook even vandaag. Ik heb bijzonder slecht geslapen, pieker teveel over vanalles en nog wat. Niet lekker in mijn vel. Net aan wijn gedacht, ik weet het lost niks op en ik zal mij daar na afloop nog slechter voelen. Maar zucht, mij rot voelen lijkt op dit moment een grote trigger. Ik zit nog in mijn badjas, dat scheelt. Ik heb niks in huis, maar de craving is gewoon sterk aanwezig. X Senna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 1 uur geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dan wil ik ook wel zo'n pilletje Dagpact: jowan Lars Antoinnette Rosa Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Heb een fikse kater Heb met me dronken kop een woede aanval gehad en me spullen gesloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei zeilbootbewoner: Heb een fikse kater Heb met me dronken kop een woede aanval gehad en me spullen gesloopt balen. weet je waar die woede vandaan komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goeiemorgen, beetje uitgeslapen en nu nog aan het wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Woedeaanval tijdens een 'drankaanval'.. o, wat een rotcombinatie en dubbel o (o, o dus) wat een traumatische herinneringen. Zeilbootbewoner, woede overkomt ons (bijna) allemaal wel eens, maar zonder drank blijft ze enigszins stuurbaar, te kanaliseren. Die drank maakt ons in de hoeveelheden die wij ADB-ers naar binnen kunnen werken tot ongeleide projectielen. Sterkte met het terugkomen in de wereld van "normale mensen"... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen. Broodjes uit de oven halen en aan tafel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Oh lekker Lika.. klinkt goed. @zeilbootbewonersterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Hoi ZBB, Goed om weer iets van je te horen...je had even een time out begrijp ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 20 minuten geleden zei Gypsy: balen. weet je waar die woede vandaan komt? Denk de teleur stelling in mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden