Spring naar bijdragen

Donderdag 29 maart 2018


nancy

Aanbevolen berichten

Bolletje, echt precies dezelfde rollator? Geen goedkope en misschien slechte imitatie?
Dat je je er niet een buil of erger aan valt...
Maar wel verstandig dat je aan de rollator gaat met al dat vallen - en tot nu toe gelukkig ook weer opstaan - van je. Hoe gaat het nu met je pols?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei spirit:

Goede middag ik heb me zojuist aangemeld ,ik zou ook graag op het dagpact komen omdat ik van mezelf weet dat het alleen niet lukt.

Ik ben nu 2 dagen nuchter en ga morgen met refusel beginnen.

En ik zou graag hier steun vinden . 

jowanl

Lars

Rosee

Lente

Spirit

Kobalt

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Kobalt:)

Ik heb even gekeken op het voorsteldraadje bij wie is wie maar je stond er ( nog) niet bij. Het is trouwens niet verplicht om je voor te stellen maar meestal wel leuk voor de lezers.

Ik gebruik trouwens ook refusal en ben er zeer over te spreken!

Succes!:)

bewerkt door kunsie
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Eigenlijk wel lekker gewerkt en genoten van het weer. In de pauze even gewandeld. Morgen wel vrij genomen, voor nu zijn 4 dagen even genoeg. 

Met Pasen ga ik met mijn sponsor wandelen, even een plan van aanpak maken. 

Nu ga ik een calzone eten, echt zin in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Koh.een echte. Het is een grote winkel in Grunningen. Ze staan ook op internet. Ik kon het ook niet geloven.

Hoe het met me gaat lieve Koh. Wel goed. Morgen gaat het gips eraf. Ik dacht dat ik er dan was en eindelijk weer alles zou kunnen.:unsure: Ja me zolen, dan begint het echte werk pas. Alles moet weer op gang komen. Ja en het doet nog steeds wel pijn. Maar ja, als maar weer gewoon wat meer kan en die hand weer wat kan gebruiken. Nu moet ik het doen met m'n verkeerde hand die verlamd is geweest. Maar kan daar nu veel meer mee. Elk nadeel enz.

Dank voor je vraag.:lips:

Welkom Lente.

Kan jij a.u.b. voor wat beter weer zorgen?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jopie --- genieter toch.. heerlijk hoor. Zal nog wel wat fris zijn zeker? 

Sterkte Bolletje, heeft ook nog wat tijd nodig en er zijn hier veel mensen op het forum waar geduld niet direct een eigenschap is, waar ik mezelf aan toevoeg natuurlijk 

Ik ben vandaag even bij de dokter langs geweest gewoon om te informeren dat ik na mijn uitglijder (toen ben ik daar ook meteen naartoe) ben geweest weer bij mijn positieven ben.
Ken de man ook al jaren en kreeg de opmerking, maar je hand beeft toch nog steeds wat.. huh, dat was me zelf niet opgevallen. Hebben sommige onder jullie die blijven drinken, minder drinken of uitglijders maken soms niet eens de angst van misschien komt het nu wel nooit meer goed en zal ik nooit meer de oude worden? 

 

bewerkt door Liefje
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb lang en veel gedronken. Ook vele stoppogingen gedaan en weer 'uitgegleden'.. Daarmee heb ik mijn lichaam schade aangedaan. Natuurlijk was
ik me daar van bewust, maar altijd gehoopt/gedacht dat áls ik dan ooit eens echt zou stoppen dat het allemaal weer goed zou komen. Ik had al, voordat
ik echt zwaar begon te drinken, een aandoening aan mijn zenuwen in nek en schouders. Daar heeft mijn drankgebruik geen goed aan gedaan. Nu ik
dan nu wel gestopt ben ondervind ik nog steeds de gevolgen van die aandoening. Die gaan niet meer weg maar zijn zo deel van me geworden dat ik er
geen angst bij voel. En de oude worden, daar ben ik mee bezig. Niet zoals jij dat bedoelt, maar gewoon biologisch/chronologisch..
Ik zal echter nooit meer de jonge worden.
En daar heb  ik vrede mee. Ik weet in elk geval dat ik m'n lichaam niet door drank nog verder afbreek. Dat is een (schrale) troost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Liefje:

Ik ben vandaag even bij de dokter langs geweest gewoon om te informeren dat ik na mijn uitglijder (toen ben ik daar ook meteen naartoe) ben geweest weer bij mijn positieven ben.
Ken de man ook al jaren en kreeg de opmerking, maar je hand beeft toch nog steeds wat.. huh, dat was me zelf niet opgevallen. Hebben sommige onder jullie die blijven drinken, minder drinken of uitglijders maken soms niet eens de angst van misschien komt het nu wel nooit meer goed en zal ik nooit meer de oude worden? 

Ja, goed punt. Ik ben dan nog relatief jong (36), maar ik maakte me wel zorgen over mijn lichamelijke toestand. Het voelde van binnen niet goed. Was bang dat ik mijn organen al kapot had gemaakt. 

Geestelijk zit het nog wel snor. Nooit iets van gemerkt, maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik nog relatief jong ben. Note to self: dat is dus weer een reden waarom ik mijn oude leven niet meer wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars ik ken jouw verhaal, kan me voorstellen dat je daar niet bij kunt neerleggen. Met mijn organen zit het wel ok, alleen die vermoeidheid lijkt niet over te gaan en ik ben echt bij momenten gewoon emotioneel en gevoelig om de stomste dingen. Ik ben er ook mee bezig om nog beter te worden dan de 'oude'. Vitaminen, gezond eten. Ben er ook nog meer dan ooit van overtuigd dat ik nooit meer terug wil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...