haddock Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Heb reserve hoor Jane, hij is geplakt. Was kunststof, nu weer metaal, met echt bruggie, minder kek, veel lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 @Amethistvan harte met je 90 dagen! Wat een topprestatie. @spiritook jij gefeli met je 40 dagen!! Mooie ronde getallenik ben 15 januari begonnen en morgen is het 15 maart dus dat is 2 maanden in de pocket. Op naar de derde. En een plan bedenken voor daarna... @nancy heel veel succes morgen, ik hoop dat je snel je draai weer vindt. @Jannigje een voor jou. Jannigje en Amethist reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Was een topdag vandaag met jongste. Wel de fout gemaakt mail van mijn werk te lezen. Daarin las ik kritiek. BAM! Gelijk mezelf veroordelen. Nou ja. Leerpuntje. Morgen weer een dag. Ga nu zo lekker slapen. Ben doodop. @Bor; knap je al op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 10,1 punten toch. ZBB! Denietmeerkunnengevende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Ik meld me droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 But the clock, tiktok..... Deimmerkeerzijdigenzwartgallige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 (bewerkt) nTotale abstinentie brengt mij geen vreugde. Dezichzelfnooitverloochenende 14 maart 2018 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 En welterusten allen. Ook hier klaar met werk. De dag zit erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Phoe, weer slecht geslapen. Vandaag het gesprek, ik wil niet, ben onrustig. Vind het eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 T is eng maar niet weglopen hoor. Doorbijten! Vaak stelt t nadien een pak minder voor. Je kan het! Gewoon in- en uitademen. Piece of cake Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Gypsy: Phoe, weer slecht geslapen. Vandaag het gesprek, ik wil niet, ben onrustig. Vind het eng. Zoals ik vorige keer al schreef: er is niks mis met zenuwachtig zijn. Het geeft aan dat je het heel graag wilt. Wellicht kun je het ijs breken door het te benoemen aan het begin van het gesprek? Of je noemt het pas in het geval het gesprek niet zo soepel loopt. Als soort van plan B. Dat zou mij wel een bepaalde rust in mijn hoofd geven denk ik. Je kunt het! Succes. 15 maart 2018 bewerkt door Sandro Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden