Spring naar bijdragen

Het roer om


Sensitief

Aanbevolen berichten

Top,  heel goed bezig!

Dat beter eten herken ik ook.. en beter ruiken, die had ik niet verwacht. 

Zou fijn zijn, terug naar het kind zijn gevoel. Hoe ziet dat eruit voor je? Heb wel eens begrepen dat als je dit gevoel heel sterk visualiseert, het beleeft, je het ook weer kunt ervaren. Iets van je brein programmeren. Probeer eens zou ik zeggen. 

Hypnotherapie;  baat het niet schaadt het niet. Het kost je alleen een beetje geld;)

Kinderen nog ziek helaas.

bewerkt door Sensitief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sensitief:

Top,  heel goed bezig!

Dat beter eten herken ik ook.. en beter ruiken, die had ik niet verwacht. 

Zou fijn zijn, terug naar het kind zijn gevoel. Hoe ziet dat eruit voor je? Heb wel eens begrepen dat als je dit gevoel heel sterk visualiseert, het beleeft, je het ook weer kunt ervaren. Iets van je brein programmeren. Probeer eens zou ik zeggen. 

Hypnotherapie;  baat het niet schaadt het niet. Het kost je alleen een beetje geld;)

Kinderen nog ziek helaas.

Goedemorgen Sensitief,

Kind zijn voor mij is onbezorgd en onbevangen in het bos spelen onder andere. Ook op bed liggen terwijl mijn moeder een flanellen laken over me heen gooit dat langzaam over mijn lichaam valt, dat gevoel en plezier is onvergetelijk. Beterschap voor je kinderen:)en voor jou een fijne 24e:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Sensitief:

Dat zijn mooie herinneringen @Waldemar. Denk er aan en het is er. 

Dag 23 vandaag! Ik heb geen behoefte aan wijn. 

 

Goedemorgen Sensitief, Ik loop een dag voor, een fijne

23e. Hoe was voor jou de kindtijd? Kun je fijne herinneringen terughalen?

bewerkt door Waldemar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 24 dagen! Voor  het eerst in zeker 10 jaar dat ik zoveel dagen achter elkaar niet heb gedronken. Wijn lijkt geen issue meer te zijn. Zou ik patronen doorbroken hebben? Een theetje of frisje smaakt echt veel beter. De dag erna voel ik mij frisser en fruitiger. Ik ga door omdat het beter voor mij is, omdat ik mij beter voel.

@Waldemar Gelukkig genoeg mooie herinneringen, maar de eerste die mij te binnen schiet is; op schoot bij mijn pappie en zijn onvoorwaardelijke liefde voelen. Ik heb echt de liefste vader:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Sensitief:

Vandaag 24 dagen! Voor  het eerst in zeker 10 jaar dat ik zoveel dagen achter elkaar niet heb gedronken. Wijn lijkt geen issue meer te zijn. Zou ik patronen doorbroken hebben? Een theetje of frisje smaakt echt veel beter. De dag erna voel ik mij frisser en fruitiger. Ik ga door omdat het beter voor mij is, omdat ik mij beter voel.

@Waldemar Gelukkig genoeg mooie herinneringen, maar de eerste die mij te binnen schiet is; op schoot bij mijn pappie en zijn onvoorwaardelijke liefde voelen. Ik heb echt de liefste vader:heart:

 

Dat klinkt heel goed Sensitief. Dat is een flinke afstand die 10 jaar, zo mooi dat het je is gelukt:):rose: en fijn om te lezen dat je een zo goede band met je vader hebt. Het gedeelte ‘verleden’ wordt steeds groter, en ik merk nu ik een steeds helderder hoofd krijg, dat meer en meer herinneringen terugkomen. Ook meer dromen:)

bewerkt door Waldemar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...