Gypsy Geplaatst 26 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 Mooi dat het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 26 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 Hoi Sensitief, Lijkt me best heftig, maar heel fijn dat het werkt voor je. Hoe is het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 26 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 @Waldemar Viel eigenlijk wel mee. Ik voelde mij daarna erg goed.Vandaag 22 dagen, still going strong. Hoe gaat het met jou? Grimes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 26 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 Misschien wil ik dat ook een keer. Met mij gaat het steeds beter, ik ga weer beter eten, en kan mijn gedachten aardig van de alcohol weghouden. Ik wil mezelf weer zo graag terug, ‘toen-ik-kind-was-gevoel’hoe is het met jouw kinderen? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 26 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 (bewerkt) Top, heel goed bezig! Dat beter eten herken ik ook.. en beter ruiken, die had ik niet verwacht. Zou fijn zijn, terug naar het kind zijn gevoel. Hoe ziet dat eruit voor je? Heb wel eens begrepen dat als je dit gevoel heel sterk visualiseert, het beleeft, je het ook weer kunt ervaren. Iets van je brein programmeren. Probeer eens zou ik zeggen. Hypnotherapie; baat het niet schaadt het niet. Het kost je alleen een beetje geld Kinderen nog ziek helaas. 26 maart 2018 bewerkt door Sensitief Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 9 uur geleden zei Sensitief: Top, heel goed bezig! Dat beter eten herken ik ook.. en beter ruiken, die had ik niet verwacht. Zou fijn zijn, terug naar het kind zijn gevoel. Hoe ziet dat eruit voor je? Heb wel eens begrepen dat als je dit gevoel heel sterk visualiseert, het beleeft, je het ook weer kunt ervaren. Iets van je brein programmeren. Probeer eens zou ik zeggen. Hypnotherapie; baat het niet schaadt het niet. Het kost je alleen een beetje geld Kinderen nog ziek helaas. Goedemorgen Sensitief, Kind zijn voor mij is onbezorgd en onbevangen in het bos spelen onder andere. Ook op bed liggen terwijl mijn moeder een flanellen laken over me heen gooit dat langzaam over mijn lichaam valt, dat gevoel en plezier is onvergetelijk. Beterschap voor je kinderenen voor jou een fijne 24e Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 27 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 Dat zijn mooie herinneringen @Waldemar. Denk er aan en het is er. Dag 23 vandaag! Ik heb geen behoefte aan wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos1981 Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 Well done! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 28 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 (bewerkt) 13 uur geleden zei Sensitief: Dat zijn mooie herinneringen @Waldemar. Denk er aan en het is er. Dag 23 vandaag! Ik heb geen behoefte aan wijn. Goedemorgen Sensitief, Ik loop een dag voor, een fijne 23e. Hoe was voor jou de kindtijd? Kun je fijne herinneringen terughalen? 28 maart 2018 bewerkt door Waldemar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Vandaag 24 dagen! Voor het eerst in zeker 10 jaar dat ik zoveel dagen achter elkaar niet heb gedronken. Wijn lijkt geen issue meer te zijn. Zou ik patronen doorbroken hebben? Een theetje of frisje smaakt echt veel beter. De dag erna voel ik mij frisser en fruitiger. Ik ga door omdat het beter voor mij is, omdat ik mij beter voel. @Waldemar Gelukkig genoeg mooie herinneringen, maar de eerste die mij te binnen schiet is; op schoot bij mijn pappie en zijn onvoorwaardelijke liefde voelen. Ik heb echt de liefste vader Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 28 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Goed bezig Sensitief drie weken en drie dagen hou vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Thnx @reboot, jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Zo doen we dat @Sensitief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 (bewerkt) 17 uur geleden zei Sensitief: Vandaag 24 dagen! Voor het eerst in zeker 10 jaar dat ik zoveel dagen achter elkaar niet heb gedronken. Wijn lijkt geen issue meer te zijn. Zou ik patronen doorbroken hebben? Een theetje of frisje smaakt echt veel beter. De dag erna voel ik mij frisser en fruitiger. Ik ga door omdat het beter voor mij is, omdat ik mij beter voel. @Waldemar Gelukkig genoeg mooie herinneringen, maar de eerste die mij te binnen schiet is; op schoot bij mijn pappie en zijn onvoorwaardelijke liefde voelen. Ik heb echt de liefste vader Dat klinkt heel goed Sensitief. Dat is een flinke afstand die 10 jaar, zo mooi dat het je is gelukt en fijn om te lezen dat je een zo goede band met je vader hebt. Het gedeelte ‘verleden’ wordt steeds groter, en ik merk nu ik een steeds helderder hoofd krijg, dat meer en meer herinneringen terugkomen. Ook meer dromen 29 maart 2018 bewerkt door Waldemar Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Wat mooi @Waldemar. Hou die gedachte vast als je weer zin krijgt in drank. Laat drank er niet voor zorgen dat die mooie herinneringen en dromen worden weggestopt Voor mij dag 25! Waldemar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ik probeer, en het lukt aardig. Bedankt voor de steun, en GEFELICITEERD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Je schrijft dat je blij wordt als je in de spiegel kijkt Sensitief, dat is prachtigzijn de kinderen al wat beter in orde? En is jouw woede inmiddels wat bekoeld? Ik merk het aan de huid, niet direct babybilletjes, maar toch gladder Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Kinderen gaan gelukkig beter. Woede is weg, wel nog zorgen en verdriet over dat onderwerp maar ik blijf van de drank af. Fijn he, die zichtbare uiterlijke veranderingen? Liefje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ja, heel fijn. Voel kracht terugkomen in mijn lichaam, kalme hartslag weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 (bewerkt) Ik vind je sterk 30 maart 2018 bewerkt door Waldemar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Bedenk wat je hebt bereikt met ruim twee weken. Hoe zou het zijn met één maand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 (bewerkt) Heel benieuwdik ga dit volhouden, het geeft zoveel moois 30 maart 2018 bewerkt door Waldemar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Hou ik je aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 31 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Joehoe dag 27 wijnvrij lady jane en IJsvogel reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden