Spring naar bijdragen

Zondag, 25 februari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

In het bijzonder even voor Yvonne met trouw iedere dag haar lekkere bakje koffie. :heart:

Het lijkt er verdorie op dat t wéér zo'n mooie dag wordt....  koud (mijn water is nu eindelijk bevroren) maar zonnig... Ik vind t heerlijk. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Sandro, jopie, Yvonne en Adri.
Ik heb ontzettend veel gefietst in m'n leven, maar zoals het weer hier nu is, vind ik dat wel een uitdaging:-4,4 (realfeel -8). Een muts he ik ook nog nooit opgehad, ik heb haar, zeg ik dan....
En Jopie: welk water is er bevroren? Toch niets in je eigen lijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne

Gisteren hoorde ik "toevallig" tussen allerlei geblaat over vakanties dat "de inschrijving bij de gemeente gelukt is". Dat is stap 1 van 2 in dit laatste stadium. Gewoon even tussen neus en lippen door. Onbegrijpelijk voor mij maar....   dat is er dus. Verder durf ik dus ook niet meer te vragen noch erg verwachtingsvol te zijn.

Dat lukt redelijk, hoewel ik gisteren toch ook wel even zo'n golf van verontwaardiging voelde, hoor. Zo van "jemig, trut, en dat vertel je nu pas en even zo onverschillig????" Niets laten merken, maar...pfff :blush:

Kortom: kwaitnait maar t zal wel niet zo lang meer duren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen t water in mijn tank jowan. Heb nog genoeg water in mijn lijf en voor reserve nog wat flessen water in de bus. Niets aan de hand dus verder (al voelt water uit een kraan wel gewoon "rijk" en "thuis")....;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei jowan:

Een muts he ik ook nog nooit opgehad, ik heb haar, zeg ik dan....

"Wij noorderlingen" hebben flaporen die dan uit dat haar komen piepen.....

En.... Ik (ijdeltuit) heb haar, dus áls die muts eenmaal op is gaat ie ook niet meer af!!

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie :sun:nige morgen frummers, wat boffen we met dit weer he.
Maar het voorjaar met hetzelfde zonnetje is ook méér dan welkom.

Bol, is het geen idee om tussendoor naar de HAP te gaan? En misschien door nar EHBO voor een foto?
Kan morgen ook natuurlijk, maar elke dag (als er iets fout zit) is onnodig lijden hoor.  Als het niet mag/kan hoor je dat ook heus wel. sterkte meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...