Spring naar bijdragen

Zondag, 25 februari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Tja Jannigje ik zit ook een beetje zo in elkaar.

Jane lieverd ik moet woensdag naar het ziekenhuis dan gaan ze een foto nemen, niet goed, mes erin.:(  Kijk als ik m'n arm veel in de mitella draag, en op tijd paracetamol neem is het wel te doen, maar ja, ik vergeet dat. Ik kan nu wel naar de h.a.p. gaan maar dat zit hier in een grote stad 45 min. rijden vandaan en ze kunnen niets als alleen het advies paracetamol nemen. Heb ze nu voor me liggen, eierwekkertje aan zodat ik het niet vergeet. Het is bekend dat pols breken gewoon verrekte pijnlijk is.

Krijg morgen extra hulp. Geweldig toch? Daar ben ik stiekumpjes toch heel erg blij mee. Maar een ding, onder de douche doe ik zelf. Iedereen blijft van m'n poepertje af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar ff voor de zekerheid gebeld.

Mevr. zijn uw vingers opgezet? "ja". Zijn ze wit en koud? "nee". Zijn ze rood en voelt het warm aan? Nee niet echt.

Nou Mevr. Ik raad u toch aan om gewoon te wachten tot woensdag. Mocht u het echt niet vertrouwen mag u gerust terug bellen hoor. Heel veel sterkte, dag.

Nou dat was het dan.

H.A.P. hier in het dorp is het weekend gesloten Jane dus moet ik naar de grote stad.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

.Maar een ding, onder de douche doe ik zelf. 

Oké oké oké.. Ik draai wel weer om. Verdorie. Was net halverwege Brabant, ik zag een kans, maar nee.....

Sterkte bol. Niet fijn, die pijn. 

Ik ga de hei van de posbank op nu. Dik ingepakt, trailvestje met extra jasje, extra muts (!), water en wat happerij. Zo mooi als vandaag is t hier zelden.

Rustig aan en lekker genieten... we zien wel waar het gebied me brengt.... mijn horloge leidt me met een pijltje zo weer terug...

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane Het is helaas steeds normaler dat je verder moet reizen voor de hap. Daarom controle via telefoon. Ze heeft wel de juiste vragen gesteld. Alleen een beetje dik is geen reden voor de hap, hoe zorgelijk het voor sommige mensen ook over kan komen. Zodra er  kleurverschil is en de temperatuur wordt echt heel anders, is het een ander verhaal. Ze zou toch terug gestuurd worden met een molletje. Het is niet anders. 

@bolletje Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent door het telefoontje. Aan het dikke kunnen ze nu toch ook niets doen, het is een reactie van het lichaam. Verder is het heel erg pijnlijk, helaas hoor dat erbij. Een molletje dus, of meerdere en afwachten. Heel vervelend maar het is niet anders. Zoveel mogelijk hoog proberen te houden. Naar beneden is funest. Sterkte! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van heerlijke posbank.

Wel een klein beetje ikeadrukte, zo op zo'n schitterende zondagmiddag maar goed.... ik heb het maar gewoon genegeerd en genoten van de werkelijk prachtige omgeving.

Hardlopen ging voor geen meter dus even een lus terug naar de bus, wat kleren erbij aan en schoenen verwisselen.... wandelend verder. Óók helemaal goed. 

Als t nou morgen weer dit weer is nog maar een keer, maar dan zonder huilende kinderen overal of continu moeten vragen "mag ik er even langs?". We zullen t zien. 

Mooi stukje Nederland. Mooi stuk Nederland. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...