Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dank je Joop. 
En jaaaaaa, ik lees jouw berichtje en zie hier de zon 'eindelijk'  ook weer doorbreken, het wordt vast weer zo'n dag... 
Las jouw verslag over gisteren: wat een rijkdom he? Mooi hoor. 
En verder.... ik vraag het me elke dag af maar durf het niet te vragen... 

Geplaatst

Goeiemorgen Sandro, jopie, Yvonne en Adri.
Ik heb ontzettend veel gefietst in m'n leven, maar zoals het weer hier nu is, vind ik dat wel een uitdaging:-4,4 (realfeel -8). Een muts he ik ook nog nooit opgehad, ik heb haar, zeg ik dan....
En Jopie: welk water is er bevroren? Toch niets in je eigen lijf?

Geplaatst

Pfffff, kan me jouw gevoel helemaal indenken... maar inderdaad, 'rekken en erbij blijven'  zei Sonneveld in een ver verleden al. 
In ieder geval weer een stapje dichterbij, fijn. 

Geplaatst
28 minuten geleden zei jopie:

"Wij noorderlingen" hebben flaporen die dan uit dat haar komen piepen.....

En.... Ik (ijdeltuit) heb haar, dus áls die muts eenmaal op is gaat ie ook niet meer af!!

Dat zullen dan wel mijn friese roots zijn.......

Geplaatst

Prachtig weer buiten ook hier. Ga zo een paar uurtjes werken. Hoop vanmiddag nog even buiten te kunnen zijn. Kop in de wind, zonnetje erop en genieten!

Jullie ook een fijne zondag!! :D

Geplaatst

Moggel.

net gebeld voor hulptroepen, want het lukt niet alleen. Heb veel pijn en m'n schoonzusjes zeiden dat ik er gewoon recht op heb. Nou morgen komt er iemand, heb net gebeld. Geweldig toch?

Geplaatst

goeie :sun:nige morgen frummers, wat boffen we met dit weer he.
Maar het voorjaar met hetzelfde zonnetje is ook méér dan welkom.

Bol, is het geen idee om tussendoor naar de HAP te gaan? En misschien door nar EHBO voor een foto?
Kan morgen ook natuurlijk, maar elke dag (als er iets fout zit) is onnodig lijden hoor.  Als het niet mag/kan hoor je dat ook heus wel. sterkte meis.

Geplaatst

Tja Jannigje ik zit ook een beetje zo in elkaar.

Jane lieverd ik moet woensdag naar het ziekenhuis dan gaan ze een foto nemen, niet goed, mes erin.:(  Kijk als ik m'n arm veel in de mitella draag, en op tijd paracetamol neem is het wel te doen, maar ja, ik vergeet dat. Ik kan nu wel naar de h.a.p. gaan maar dat zit hier in een grote stad 45 min. rijden vandaan en ze kunnen niets als alleen het advies paracetamol nemen. Heb ze nu voor me liggen, eierwekkertje aan zodat ik het niet vergeet. Het is bekend dat pols breken gewoon verrekte pijnlijk is.

Krijg morgen extra hulp. Geweldig toch? Daar ben ik stiekumpjes toch heel erg blij mee. Maar een ding, onder de douche doe ik zelf. Iedereen blijft van m'n poepertje af.

Geplaatst (bewerkt)

Toch maar ff voor de zekerheid gebeld.

Mevr. zijn uw vingers opgezet? "ja". Zijn ze wit en koud? "nee". Zijn ze rood en voelt het warm aan? Nee niet echt.

Nou Mevr. Ik raad u toch aan om gewoon te wachten tot woensdag. Mocht u het echt niet vertrouwen mag u gerust terug bellen hoor. Heel veel sterkte, dag.

Nou dat was het dan.

H.A.P. hier in het dorp is het weekend gesloten Jane dus moet ik naar de grote stad.

bewerkt door bolletje

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...