Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hoe is het nu Sandro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 So so. Het werk vraagt veel van me. Heb nu voor het eerst in mijn loopbaan verantwoordelijkheid over andere mensen en dat is best wennen. Was op Koningsdag helemaal kapot. Veel geslapen. Had dit lange weekend duidelijk even nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Begrijpelijk. Houd je grens goed in de gaten. En het is binnenkort Hemelvaart, dan nog Pinksteren...take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Ik las bij Francoise op haar draadje dat je het moeilijk had gisteren. Hoop dat het vandaag beter gaat en dat er elders op het forum ook aandacht voor jou was. Wilde ik gewoon even zeggen. Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 deel je wel als je er behoefte aan hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Bedankt voor jullie interesse in hoe het met me gaat. Heel kort: niet zo heel goed. Ik ga ervan uit dat het me lukt me te herpakken voordat de werkweek weer begint. Daar laat ik het voor nu even bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ik wens je sterkte om inderdaad weer een herstart te maken. Blij dat je je even meldt. Ik maakte me best zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Men neme: -een plotseling verscheurde familieband, -daarbovenop een sterfgeval in de naaste familie, -een ontlading van stress ivm vakantie en -het mooie weer En zie daar de giftige cocktail die mij deze week in de greep hield. Ik heb gulzig van de "papegaaiensoep" gedronken. Een half kratje bier ging er dagelijks wel doorheen. Vannacht werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Malen, malen, waar ben ik toch weer in beland! En wat doe ik mezelf aan. Dit wilde ik toch niet meer? Bovendien helpt het ook voor geen meter. Vandaag ben ik droog. Om 5 uur heb ik de hardloopschoenen aan gedaan ipv naar de supermarkt gegaan om bier bij te halen. Heb lekker 5 km hardgelopen. Het gaat weer goed komen. Mijn eerste echte terugval overleefd (ik moet het nog bewijzen, maar in mijn hoofd zit het weer goed en wat ik in mijn kop heb, heb ik niet in mijn kont). Één zo'n moment van: wat doe ik? Bijhalen of de moeilijkere weg kiezen door de hardloopschoenen aan te trekken? Één keer de juiste keuze kan het verschil maken. Voordat ik op ADB kwam, is me dat in al die jaren nog nooit gelukt. De afgelopen maanden hier zijn dus zeker niet voor niks geweest. Dank voor jullie steun ook, doet me goed Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Kom op Sandro stoppen met dat misbruik. Volhouden. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 (bewerkt) The only way is up! 10 mei 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Sterkte en hou t droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Respect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Mooi focus Sandro: hardlopen! Misschien een hardloop wedstrijd prikken om naar toe te trainen? Daar kun ke geen bier bij gebruiken, dus dat is win/win? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 12 minuten geleden zei Amethist: Mooi focus Sandro: hardlopen! Misschien een hardloop wedstrijd prikken om naar toe te trainen? Daar kun ke geen bier bij gebruiken, dus dat is win/win? Grappig dat je dat zegt, want op die manier werkt het bij mij inderdaad. Heeft me in het verleden ook geholpen. Ik ga voor de Zevenheuvelenloop, dat is mn favoriet. En tussendoor heb ik in september nog een wedstrijd. Is dus pas over een tijdje, dat wel. Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 En dan na een tijdje droog staan tracteer je jezelf op een mooi sporthorloge! Zo werkt dat dus bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Fijn dat je je vandaag herpakt hebt met hardlopen las te snel en las ik ben hardlopen naar de supermarkt gegaan maar dat is gelukkig niet zo zet hem op Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Fijn dat je er weer bent @Sandro. Shit happens en zoals je ook wel weet alcohol lost niks op, al begrijp ik dat je de pijn hebt willen verdoven. Goed dat je je weer hebt herpakt en wat een mooi doel de Zevenheuvelloop. Go for iT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Nog even een update. Zit nog in de goede flow. Vandaag ook weer gaan hardlopen. Het was heerlijk om eindelijk weer eens een week vrij te hebben, het was alweer een aardig tijdje geleden. Ik besef veel meer dan "vroeger" hoe onbelangrijk werk is. Het gaat om hele andere dingen. Het welzijn van jezelf, en van je dierbaren. Liefde geven, aandacht schenken. Lol maken, genieten. Ik geniet echt van dit soort dagen. (uiteraard is geld ook belangrijk op een bepaalde manier, vooral als je er te weinig van hebt, dat besef ik). Er is veel gebeurd de laatste tijd, ook een boel narigheid. Tegelijkertijd ben ik aan mezelf gaan werken. Meer leven ipv overleven, ik heb het al vaker geschreven. Hele waardevolle periode. Vanaf morgen weer de harde realiteit. Werken voor je geld (en vrijheid) zul je! 13 mei 2018 bewerkt door Sandro bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Fijn je weer zo te lezen. maar ook prima om te delen als het niet goed gaat. Daarvoor is dit forum ook...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Ja werk is k maar als het dan toch moet kan je t net zo goed een beetje leuk maken Klinkt heel positief Sandro je inzichten 13 mei 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 @Sandro, deze week verscheen je even op het forum met een halve mededeling dat het niet zo goed ging. Ik begreep toen dat je het moeilijk had om de alcoholinname in toom te houden. Of doelde je daar helemaal niet op? En hoe gaat dat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Fijn @Sandro. Go with de flow, nu je hem weer te pakken hebt laat hem niet los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 @PytjeHalve mededeling? Onderaan de vorige pagina staat een heel verhaal hoor Ja daar doelde ik dus wel op. Dat heb ik nu beter onder controle. Maar ik drink wel. Moet zeggen dat ik me ook aan het richten ben om "de omstandigheden" te verbeteren. Dat gaat een beetje gelijk op met het minderen. ADB zijn en blijven bestaat in mijn ogen uit twee dingen: niet teveel drinken én de onderliggende oorzaken aanpakken zodat je niet (meer) terugvalt. Dat tweede gaat niet als je elke dag dronken bent (bij wijze van spreken), dus het gaat wel hand in hand. Zolang ik me fris voel om de dag aan te vallen (en dat voel ik me), vind ik het momenteel prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden