Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 februari


Tessa1987

Aanbevolen berichten

Zojuist zei spirit:

 

Handschoenen en vaseline. Beiden niet te vinden hier in huis <..>Ben bang dat ik dit de komende dagen wel nodig heb

Dit geeft bij mij hele vreemde associaties.....:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lars:

Een dronken vrouw is een engel in bed Spirit.

Wat een baarlijke nonsens.
Je hebt er duidelijk nog nooit een in bed gehad, tenzij je misschien zelf bezopen was.

Als je het niet verder vertelt: laatst dronk m'n vriendin één zwaar belgisch biertje en haar gedrag en spraak veranderde compleet. En echt niet in haar voordeel......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jowan:

: laatst dronk <....>vriendin één zwaar belgisch biertje en haar gedrag en spraak veranderde compleet.

Dit is dus zo eentje die vrijwel niemand gelooft of wil geloven. En...ok...ik wil me dan nog net wel zo open opstellen dat ik het als mogelijk wil zien dat t niet voor iedereen geldt, maar.......   t geldt wel voor 100% van de mensen in mijn omgeving. Mezelf incluis. Eén biertje!

En inderdaad......lang niet altijd in hun voordeel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jowan:

Wat een baarlijke nonsens.

Zeker niet, waarde Jowan.

Veel mensen (jaha, mannen en vrouwen) moeten even "over hun keurige zelf stappen" om te kunnen doen waar ze eigenlijk wel zin in hebben.
Hen vriendinnen gehad waarbij ik de eerste was waarmee ze nuchter voosden. Eentje was zelfs getrouwd geweest, nooit gevreeën zonder drankje.
Mateloos als ik ben vind ik vozen nuchter veel leuker, deden we dan ook voor we uitgingen. Of wanneer dan ook maar.
Bij thuiskomst uit de kroeg was de enige aktie die ik nog ontwikkelde whisky-, koelkast (vreten!)- of bed-waarts.

Maar dat ene drankje maakt uit, merk ik ook, Jopie .
Mijn meissie is solidair, drinkt meestal doordeweeks ook niet.
Af  en toe -rotdag op het werk ofzo- neem t ze wel eens 'n portje bij thuiskomst.
Meteen te merken, harder, nietsontziender, ik zeg er niets van, maar heb 't liever niet.

bewerkt door haddock
Had eerst vozen gekozen, voor het nette maar kozen van gemaakt, maar dat lijkt nergens op, dus gewoon: juist!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En euh.....

Ik ga me niet meer druk maken over 10 graden vorst. Los van het feit dat ik vorig jaar dat prima aankon is het ook nog eens veel te leuk om te schaatsen. Enneuh....kind van de winter van 79. In Groningen. Dus. Ugh. 

Duzzz.....  ik hou geld apart voor schaatsen. Kommaarop koude beer of hoe je heet. En wie weet ga ik ergens nog wel staan ook langs het ijs met de bus. Met chocolademelk. Of zo. 

En verder zien we wel. Vooralsnog is het gewoon heerlijk buiten. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het stofzuigen en Kjeld Nuis hele middag met een penseel in de hand, verf klaar voor gebruik (met een vlammetje en een waterpomptang
een paar tubes open gekregen) naar het doek op de ezel zitten kijken, kijken, nog eens kijken... wegdromen...
Al lang niet zó'n leeg hoofd gehad. Wát een ruimte!! Wát een rust!!
Wát nou, m'n best doen om goed te zijn en te doen. Ik moet meer aandacht geven aan aandachtloze momenten. Of eigenlijk juist mínder aandacht
geven aan aandacht... Deze middag 'overviel' me. Deze middag was 'hemels'.. Vol van niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Antoinnette:

Topavond gehad met aantal vriendinnen, nu even film kijken op de belg. Meld me alvast af voor dagpact

Fijn te lezen dat t weer een stuk beter met je gaat! 

Ik net spannende film gezien. Nu moet wel zeggen dat een film nogal snel spannend is voor mij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb blijkbaar een ander soort vrienden of misschien ligt mijn focus ergens anders tijdens een gezellig samenzijn maar niemand van mijn vrienden, buiten zij die gewoon nooit drinken, vertoont zo een afwijkend gedrag na één pintje dat t opvalt, laat staan irritant is. 

Lucky me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei zeilbootbewoner:

Morgen paar uurtjes naar de boot 

Beetje rommelen,ontspannen en wennen om daar zonder drank te zijn.

Toch raar dat je "thuis" een van de grootste valkuil kan zijn op terugval ;)

Voor morgen ben ik niet zo bang,wel voor als ik later weer voor langere tijd definitief thuis ben.

Fijne avond iedereen.

Ik ben zelf inmiddels ruim een jaar van de alcohol af. Inmiddels ben ik rustig aan begonnen met klusjes, herstelwerkzaamheden en schoonmaakbeurten bij mij thuis en dat levert zoveel voldoening en hernieuwd woongenot op dat het erg lekker aanvoelt en ik totaal geen behoefte meer heb terug te gaan naar hoe het was. Misschien dat jij dat straks ook kunt hebben als je weer op je boot woont. Lekker opruimen, schoonmaken, reparatieklusjes doen, wat nieuwe dingetjes kopen misschien en daaruit een heerlijk thuisgevoel laten ontstaan dat nog lekkerder is dan wat je eerder gewend was.

In de kern van de zaak komt het er op neer dat het goed helpt om vooral vooruit te kijken en aan je toekomst te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je ziet het nog wel eens in wat oudere films, dat mensen in een restaurant gewoon roken. Da's waar ook, denk ik dan als ik dat zie, dat deed iedereen vroeger gewoon. Heb ik ook meegemaakt en zelf gedaan ook, dus zo lang geleden is het inderdaad nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond laat.
Ik zag van de week Danish girl op SBS9. Ik wist niet eens dat er een SBS9 bestond!! :blush:
Bedankt nog voor de tip LJ !

In het  kader van mijn verslavingsgevoeligheden keek ik de laatste tijd m.n. crimi's en als het kon 2 of 3 achter elkaar en als ik niet hoefde te werken elke dag wel. Op de laptop, met na verloop van tijd het gevoel dat ik weer een soort vluchtgedrag vertoon. Om vervolgens over te gaan op verslavende telefoonspelletjes. Pijn in mijn kaken van de drift erbij... hm

Nu was er vandaag een vriendin waarmee ik geregeld gesprekken voer over alcoholgebruik (het onze en in het algemeen) dus keken we het filmpje van Els Noorlander. Hierna trof ik de naam van Marnix Pauwels en met veel plezier ook dat bekeken. Daarna toen ik alleen was keek ik naar ene Andre en vervolgens naar Jan Geurtz. En als vanouds kreeg ik het weer lekker warm: he, dit gaat tenminste weer ergens over! Heb het gemist... was een poosje cosmetisch spiritueel, maar voelde nu weer dat er iets ging stromen. Bracht me ook - na een omweg - bij het feit dat het alleen wonen (vooral inde winter hier) een mens enorm in slaap kan sussen; zo'n verpietermensje word je dan. Teveel alleen zijn is ook niet je van het als je niet zelf ingrijpt. Van de week ziek gemeld, dus even wat meer tijd om mensen te zien en via vrienden kom je dus even weer een stapje verder. In elk geval ga ik nu eens weer wat vaker de youtube filmpjes beluisteren/zien. Heb er prachtige dingen gehoord, met het gevoel erbij: ik kan hier weer wat mee.

Na mijn verhaal van vorige week vond ik dat ik er nog verder op in moest gaan, op alle reacties. Dat was geloof ik mijn beleefde IK. En ook op @Bor kon ik niet reageren.
So be it. Gaf me een raar gevoel. Braaf meisje versus " niets moet".

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...