Spring naar bijdragen

Zondag 18 februari


Momentum

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei fleurtje:

Goed bezig! 

Dank je... wil er wel voor gaan eigenlijk....  Ik denk dat niet drinken toch beter is, als ik hier alles zo lees....  Voor de rest gewoon lef hebben, mezelf overtreffen en als het even niet gaat binnen blijven..... Ik heb weleens wat opgevangen dat hypnotherapie kan helpen om sociale obstakels minder erg te maken. Iemand ervaring mee toevallig? Niet echt drank gerelateerd, maar wellicht helpt het....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!!

Dagpact:

Momentum

jowan

Tessa1987

Gypsy

Zbb

Amethist

Kohtje

Rosee

IJsvogel

 

@Lika, beterschap!!! @hub, soms is een flauw grapje beter dan geen grapje hoor! Dat 1 persoon dat niet zo leuk vindt is toch geen reden een forum waar je veel aan hebt (gehad) dan maar aan de kant te zetten? Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei fleurtje:

Ik drink zelf nog occasioneel @Gypsy en dat werkt voor mij prima maar los van dat raad ik zeker een geruime tijd droogstaan aan. T leert je veel.

@Sheila, heeft ervaring met hypnose. Ze komt hier denk ik niet meer :(

Ok.... op het vlak van sociale interacties? Jammer dat ze niet meer komt dan.... en ik denk ook dat het beter is eerst een tijd niets te drinken, denk een half jaar ofzo... Maar voor nu eerst het dagpact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gypsy mijn man was klinisch psycholoog en gaf hypnotherapie, maar ook dat geeft geen garanties. Ik zelf denk dat het goed is als je eerst een rustig kijkt hoe het nu met je gaat en of je de drank kunt minderen of laten staan. Doordat je daarmee aan de gang gaat gebeurd er best al veel in je leven. Je kan dan over een tijdje eens kijken of het nog nodig is. Het is goed zoals je nu doet. Toppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gypsy:

Ok.... op het vlak van sociale interacties? Jammer dat ze niet meer komt dan.... en ik denk ook dat het beter is eerst een tijd niets te drinken, denk een half jaar ofzo... Maar voor nu eerst het dagpact.

Nee, om te stoppen met drinken dacht ik. Maar t was wel een positieve ervaring voor haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gypsy:

Ik zie dat ze al heel lang niet is geweest en de @moderator gevraagd heeft om haar account te verwijderen. Dit is echter nog steeds niet gedaan..... Betekend dit dat het dus niet te vertrouwen is, als je je account wil verwijderen?

Geen idee...misschien dat ze er naderhand is op teruggekomven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei hub:

Ps: zo belangrijk ben ik niet. 

Mijn beste Star Trek Hub vriend. Zo belangrijk ben je natuurlijk wel. Het is denk ik moeilijk om hier te schrijven en daarbij bang te zijn om anderen verkeerd te raken. En het dan toch te zien gebeuren en het niet aan hebben zien komen. (Ik vul hier eigenlijk in wat ik van de situatie begrijp). Je vond het hier de laatste tijd toch al niet zo leuk qua sfeer, begreep niet zo waarom die niet altijd goed was. Yvonne vond je grapjes over je schoonmoeder ouderwetsch en de manier waarop ze dat schreef maakte het voor jou de druppel, bovenop wat je voelde hier en daarom nam je afscheid van het forum.

En voor mij ben je de originele geest die ik kon dollen over captain Kirk, die al een tijd gestopt is met drinken en roken en hoewel ik je kort sprak zal ik je missen :brokenheart:

live-long-and-prosper-quote-1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei fleurtje:

Ik ga dadelijk met vriendin naar de fitness. Ons informeren 

Krijg je dikke billen van. Stevig ook. En ik kan t weten... t groeit en groeit en groeit..

Heeeeerlijk! :D:D

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allez, mijn dochter is ook geveld. Ze ligt al even in bed. Kreun hier, steun daar... Stuurt berichtjes over hoe miserabel haar leven op t moment is...15min later 'mama, kan je een boterham met salami brengen?' Tjee zo ziek ben je dan ook weer niet denk ik maar zeg niets  Kom boven met de boterham mocht er blijkbaar maar één sneetje salami op. 

Ik ga zelf naar bed en verdere smsverkeer gaat als volgt..

Ze stuurt ze me een foto van de thermometer..38gr en de melding 'ik ga dood'.

Ik stuur haar terug dat ze zelfs geen koorts heeft maar wat verhoging.

'Kan jij wel zeggen' schrijft ze. 'Ik lig op sterven'.

'Nou sterf dan maar in stilte want ik wil slapen' stuur ik haar terug.

Zij op haar beurt weer 'ok, tot nooit meer xxx' 

Ik ' tot morgen scheet x'

Kids! 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...