Spring naar bijdragen

Woe 17 januari


fleurtje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Wat een ruk weer buiten brr..

Mega drukke dag voor deze ZZP-er, heb er zin an.

Fleurtje wat betreft je discussie met jowan, hebben jullie beide gelijk.

Vind zelf jowan altijd wat overkomen als een leraar voor een klas met kleine kinderen,

die hij onderricht, maar goed, toen luisterde ik ook al niet hihi..

Fijne dag en we gaan er weer voor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!:rose:

Dagpact

Reacher

Amethist

Vandaag een drukke dag en dat is maar goed ook. Zit wat minder in mijn vel de laatste dagen. Een vol hoofd, een beetje gestressed, onrustig.  Lukt me niet zo om eruit te komen. Slaap ook niet goed. Weet niet wat de oorzaak is, behalve dan de jankende hormonen (ben in de overgang). Maar kan ook met het stoppen te maken hebben? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien indirect Ame. Stoppen is al erg moeilijk en als je dan ook nog in de overgang zit is het dubbelop. Er zijn goeie homeopathische middeltjes. En het is ook somber weer. Dus niets wat je een beetje gelukkig kan maken. Zal ik je een fotootje sturen? Misschien word je dan wat blijer.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Eerst maar eens een bakkie van Yvonne en dan aan de studie. 

Ik werd net gevraagd door een medestudent om mee te doen aan een onderzoek rond alcoholgebruik.  Helaas voor haar, maar ik drink niet! Vind ik leuk. 

Kohtje, waar ben je? Ook ik maak me zorgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ook hier goed en rustig geslapen. 

Ik heb gisteren "de kinderen van het paradijs" van Marianne Fredriksson gelezen. 

Raak! En leestip voor fleurtje, denk ik. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

:)

Goedemorgen..

Dagpact;

Reacher

Amethist

MarQ

Bor

Noahmax

Gister 1klein glaasje rode wijn gedronken bij het koken, wat voor mij nu te lang duurde - eters kwamen pas 19.00. 2de glas weggegooid door de gootsteen. En afgesproken; even geen eters...ik ga er weer voor!! Kan niet wachten op de eerste week alcohol vrij!

Groet aan allen en veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

:)

Goedemorgen..

Dagpact;

Reacher

Amethist

MarQ

Bor

Noahmax

Francoise 

Vandaag verjaardag zus , anderhalf uur heen , wel ver . Nu ff blokje om met de hond . Die boft maar met dit hondenweer 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei fleurtje:

Ik zal eens naar beneden tenen. Pot water op t vuur zetten. Zal blij zijn dat ze vrijdag de badverwarmer komen installeren. Eindelijk terug warm stromend water! 

Hm. Heb jij geen warm stromend water? Ook geen warme douche? 

Da's nie fijn!! 

Voor mij hoort, naast warm, droog, veilig en koud stromend water, de mogelijkheid van een warme douche toch echt wel bij de eerste levensbehoeften. 

Nog een paar dagen dus? Wat zal dat fijn zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Bor:

Ik snap het ook niet.

Waarom laat een energiebedrijf je een week lang zonder stromend warm water?!

Jij denkt nog dat er altijd een ander is die dingen voor je regelt? Dat verklaart een hoop, bor. 

Aanvulling: teruglezend klinkt dat sarcastischer dan ik het bedoel. Smiley erbij dan maar? ;)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de afgelopen 4 maanden met iets bezig geweest waarvan ik vond dat ik het moest doen, dat ik het verplicht was aan een oude liefde (en dus mezelf) om het te doen, ook al zou het op het eindresultaat geen invloed hebben. 

Dat lijkt "gelukt" te zijn en vandaag ben ik daar waar ik wilde zijn. Heb ik dat bereikt wat ik wilde bereiken. Na 4 maanden. 

Het is wonderlijk en verrassend maar ook mooi om te merken hoe dat me geen vreugde geeft, en al helemaal geen trots, hooguit het besef dat het .....gaat zoals het gaat. Het is gewoon niet mooi dus mooi zal t ook niet worden. 

Invloed hebben vind ik vaak nog lastiger dan geen invloed hebben: de vraag of je het recht wel hebt die invloed te gebruiken weegt zwaar. Heel zwaar. 

Komt dat rottige geweten weer langs. Dat ding wat er altijd en nooit niet is. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...