Spring naar bijdragen

Donderdag 11 januari 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Arm was duidelijk beter. Maar nog niet goed door gaan met spoelen. Heb ook minder pijn dus dat is fijn. Het gaat mij alleen net snel genoeg maar zal geduld moeten hebben. Over 2 weken weer heen en ook foto maken misschien dat ik dan voorzichtig bij de fysio mag beginnen met oefeningen om hem wat te bewegen.

Dagpact:

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Fijn dat het beter gaat met je arm Lars. Lika en Senna werk ze nog!  Vandaag ook werken en vanavond een etentje. En dan...weekend! Het etentje daar zie ik tegenop. Niet vanwege de drank, maar vanwege het gezelschap. Afzeggen is helaas geen optie. Gewoon doorbijten dus. 

Dagpact:

Lars

Amethist

bewerkt door Amethist
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact :

Lars 

Francoise 

 

Gdm Lika en Lars.  Balen van he arm Lars . Ik nu last van mijn rug. Voel me wel 80 . Net heet gedoucht.  Wil toch vanaaf naar de sportschool eigenlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen hier. 
Eerst een bakje en dan aan de slag. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Lars, fijn dat er vooruitgang in zit, maar kan me indenken dat het je niet snel genoeg gaat. 
Geduld, geduld, geduld.... :wacko::rolleyes:

Jammer dat het etentje van vanavond je niet trekt Amethist.. aan de andere kant: 
als het gezelschap je niet aanstaat is het waarschijnlijk een stuk makkelijk van een wijntje af te blijven... 

Toch maar een beetje voorzichtig met je rug nu Francoise.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Francoise:

Dagpact :

Lars 

Amethist 

Koh

Francoise 

 

Gdm Lika en Lars.  Balen van he arm Lars . Ik nu last van mijn rug. Voel me wel 80 . Net heet gedoucht.  Wil toch vanaaf naar de sportschool eigenlijk. 

Iets gemist oeps 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Ik kijk uit over een spiegelglad meer met de ochtenddamp erboven hangend. Compleet stil en vrijwel zonder kleuren. Als een zwartwit-foto. Tijdloos ook.

Mijn eerste loopje (bewust kort, bewust rustig) vanochtend vroeg al gedaan. Beetje in het verlengde van Adrie en jowan: de dag beginnen met buiten bewegen, feitelijk nog voor het echte opstarten. Ik vermoed dat dat goed zou werken voor mij maar t lukt maar niet dat ook te doen. Toch maar een tijdje proberen. Het gaat niet vanzelf. 

Maar eerst: koffie in de deur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja rustig hier...ik was de hele dag weg, niks gemist :)

 

Droog zijn gaat me goed af..dat is fijn. Maar wat kunnen de processen die nu 'vrij spel' krijgen toch ongelofelijk vele energie vragen....pffffffff.....en er is maar één weg, niet eromheen maar doorheen........doodeng...en noodzakelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar @kruidenthee67. Bij mij zijn het vaak vraagstukken van emotionele aard. En er komen steeds vaker lichamelijke zaken bij. Alcohol vernietigt niet alleen mijn brein, maar brengt ook forse schade toe aan mijn lichaam. En dat is toch het paleisje waar ik het tot mijn einde mee moet doen. Ik hoop en bid dat de gevolgen beperkt mogen blijven.

Er doorheen, niet eromheen....!

 

Ik ga zo een makker ophalen voor een NA bijeenkomst. Het is een eind rijden, maar dan heb ik ook wat.....

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier geen voorstander van de erdoorheen methode. Ik ben van de eromheen, nog eens, kijken, een stapje erin en weer terug en weer eromheen. 

En uiteindelijk leiden al die kleine stapjes erin tot wel erdoorheen of niet en beiden is goed. 

Vanuit wat goed gaat gedoseerd proberen, proeven, testen. 

Tja...ieder zijn manier, denk ik dan maar. Ik persoonlijk heb t niet zo op het grootse, zeker niet op grootse woorden. Ik kén dat van mezelf.:)

Maar...(en want maar of).... ik wil deze week wel zwemmen in het meer. Metaforisch eigenmlijk precies hetzelfde. En ook hierbij is het voor mij Nog volledig onduidelijk of ik dat wil om iets opvallends te doen, óf dat ik iets wil doen wat me prettig lijkt, ook al is het opvallend. Een cruciaal verschil. Daarom niet erdoorheen, maar gewoon eromheen, kijken, een hand erin, kijken, een teen erin, en weer kijken en eromheen. En niet uitspreken naar derden. Het zuiver en "van mij" houden. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij welterusten. 

Een heerlijk beweeg-dagje buiten, afgesloten met prive-sauna. Net ff iets prettiger om ook dingen als nagels knippen te doen. Nadeel is wel dat dat ding een tijdklok heeft en dat wel eens fout gaat: nu dus precies na mijn superlange dompel in het superkoude dompelbad. Dat was minder. 

But....who cares.....Ik ben weer schoon. 

Slaap rustig allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...