Spring naar bijdragen

Woensdag 27 december


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen, 

Ook hier een droge kerst en dat ging best gemakkelijk gelukkig. De flessen die ik had voor het bezoek staan nu uit het zicht in de halkast. Ik meld me bij deze ook aan voor het dagpact. Iedereen een fijne dag! :rose:

 

Dagpact:

MarQ

Lars

Moosje 

Francoise

Amethist

bewerkt door Amethist
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal 

Goede stap spirit, fijn dat ze snel gereageerd hebben.

Hier de kerstdagen voor het eerst sinds járen zonder alcohol door gekomen. Zonder problemen overigens, ik vind het opstaan 's ochtends zonder duf hoofd en katerig gevoel echt verreweg het grootste voordeel van het niet drinken. Het besef dat je dat ongezonde gedrag niet meer uitvoert, geeft me wel een kick. Ik heb nog wel het gevoel soms dat er iets mist. Maar dat lijkt me logisch wanneer je een gewoonte aanpast. En nu na de kerst gewoon weer verder op de ingeslagen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen. 

Lastige bezoek achter de rug en dat was domweg gezellig en verliep soepel. Nou helpt zo'n peuter van nog geen 2.5 natuurlijk wel en zeker zoals zij zich gedraagt: "Och Beppe (meewarig snuitje), Heb je een beetje pijn? Ben je verdrietig? Kom maar hier dan gaat chichi jou troosten" (zacht een hand aaien en  kussen).....Haarlemmer olie! 

Ja @smart....dát dus. 

De rest van de dag nog voor me. Ik begin met een dutje!

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Spirit dat het intakegesprek zo snel kan, dan zakt het ook niet zo snel weg.

Wat kan helpen tussen nu en de periode van inschrijving is vast om vast vragen, die ongetwijfeld bij je boven komen, op te schrijven omdat je tijdens zo'n gesprek best zenuwachtig kan zijn. Mijn ervaring was ook dat ik in een eerste gesprek me altijd veel beter en sterker opstelde dan wat ik eigenlijk was. Het is daarom handig om je verhaal van de afgelopen jaren op te schrijven. De situaties met drank zo goed mogelijk omschrijven en dat je dat zometeen ook makkelijker kan vertellen.

Top van je dat je weer een stapje hebt genomen, op naar een nieuw jaar met een droge Spirit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suikertje:

Lars, als ik hier iets wil schrijven dan doe ik dat en anders niet. Zoals elk jaar schrijf ik aan eind van jaar hier weinig en heb daarvoor genoeg redenen. Voorlopig schrijf ik hier helemaal niets meer nu. Geen idee hoe lang het duurt. Groet

Vind er niks mis mee met je reactie. Het is maar net hoe men de toon lees. Ik begrijp uit je reactie dat je het altijd moeilijk hebt op het eind van het jaar. Gelukkig is dat over een paar dagen weer voorbij.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...