MarQ Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 mogguuhh....... weinig nieuws, gaat wel lekker en nog steeds droog en voel me er goed bij. Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Goedemorgen. Gaat goed met je MarQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Goedemorgen. Mooi MarQ. Vanmorgen naar ziekenhuis foto's maken en ander gips Dagpact: MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Succes Lars, kies een vrolijk kleurtje gips uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Goeie morgen iedereen. Dadelijk werken dus tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Een hele goede morgen allemaal, Had eerste client om 9 uur Wel met de tuut gegaan, maar het was nog half donker Makkelijke client, altijd gezellig en vrolijk, en binnen 5 minuten klaar, want steunkousen aantrekken is zo gebeurd Dus..zit ik nu alweer thuis, lekker aan de koffie smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 3 uur geleden zei Lars: Dagpact: MarQ Lars Moosje Francoise Goedemorgen Frummers. Hier ook mijn eerste droge kerst . Man man wat ben ik trots . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 (bewerkt) Goedemorgen allen, Ook hier een droge kerst en dat ging best gemakkelijk gelukkig. De flessen die ik had voor het bezoek staan nu uit het zicht in de halkast. Ik meld me bij deze ook aan voor het dagpact. Iedereen een fijne dag! Dagpact: MarQ Lars Moosje Francoise Amethist 27 december 2017 bewerkt door Amethist lady jane, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Hé, wat goed, Spirit! Je hebt een daadkrachtig besluit genomen, dus. Van wat ik op de website van Ready for Change zie lijkt me het ook een goede keuze. Veel succes met dit traject, en hou ons hier op de hoogte als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Goedemiddag allemaal Goede stap spirit, fijn dat ze snel gereageerd hebben. Hier de kerstdagen voor het eerst sinds járen zonder alcohol door gekomen. Zonder problemen overigens, ik vind het opstaan 's ochtends zonder duf hoofd en katerig gevoel echt verreweg het grootste voordeel van het niet drinken. Het besef dat je dat ongezonde gedrag niet meer uitvoert, geeft me wel een kick. Ik heb nog wel het gevoel soms dat er iets mist. Maar dat lijkt me logisch wanneer je een gewoonte aanpast. En nu na de kerst gewoon weer verder op de ingeslagen weg. Amethist, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Goed bezig Spirit! Je hebt de koe bij de horens gevat! Dat is nog eens een mooi begin van 2018! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 (bewerkt) Goedemiddag allen. Lastige bezoek achter de rug en dat was domweg gezellig en verliep soepel. Nou helpt zo'n peuter van nog geen 2.5 natuurlijk wel en zeker zoals zij zich gedraagt: "Och Beppe (meewarig snuitje), Heb je een beetje pijn? Ben je verdrietig? Kom maar hier dan gaat chichi jou troosten" (zacht een hand aaien en kussen).....Haarlemmer olie! Ja @smart....dát dus. De rest van de dag nog voor me. Ik begin met een dutje! 27 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Spirit,ik lees net dat je een verwijsbrief van je huisarts nodig hebt om het vergoed te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Fijn Spirit dat het intakegesprek zo snel kan, dan zakt het ook niet zo snel weg. Wat kan helpen tussen nu en de periode van inschrijving is vast om vast vragen, die ongetwijfeld bij je boven komen, op te schrijven omdat je tijdens zo'n gesprek best zenuwachtig kan zijn. Mijn ervaring was ook dat ik in een eerste gesprek me altijd veel beter en sterker opstelde dan wat ik eigenlijk was. Het is daarom handig om je verhaal van de afgelopen jaren op te schrijven. De situaties met drank zo goed mogelijk omschrijven en dat je dat zometeen ook makkelijker kan vertellen. Top van je dat je weer een stapje hebt genomen, op naar een nieuw jaar met een droge Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Lars, als ik hier iets wil schrijven dan doe ik dat en anders niet. Zoals elk jaar schrijf ik aan eind van jaar hier weinig en heb daarvoor genoeg redenen. Voorlopig schrijf ik hier helemaal niets meer nu. Geen idee hoe lang het duurt. Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Sorry Suikertje ik bedoel het goed maar zal niet meer vragen hoe het met je gaat tjonge zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Kon ook wel iets minder Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 1 uur geleden zei Suikertje: Lars, als ik hier iets wil schrijven dan doe ik dat en anders niet. Zoals elk jaar schrijf ik aan eind van jaar hier weinig en heb daarvoor genoeg redenen. Voorlopig schrijf ik hier helemaal niets meer nu. Geen idee hoe lang het duurt. Groet Vind er niks mis mee met je reactie. Het is maar net hoe men de toon lees. Ik begrijp uit je reactie dat je het altijd moeilijk hebt op het eind van het jaar. Gelukkig is dat over een paar dagen weer voorbij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 1 uur geleden zei Lars: Sorry Suikertje ik bedoel het goed maar zal niet meer vragen hoe het met je gaat tjonge zeg Je hoeft toch niet sorry te zeggen. Juist fijn dat je naar hem vraagt, en je krijgt ook nog antwoord :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 2 uur geleden zei spirit: Ja klopt Sowhat, dat moet toch niet zo'n probleem zijn? (Hoop ik) Dat verwacht ik niet. De meeste huisartsen zijn juist blij als je komt om aan je probleem te helpen. Goed bezig, en mooi begin van het nieuwe jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Ik vind het geen fijne opmerking maar laat maar zitten. Droog welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Het spijt me als ik je gekwets heb Lars, ik ben momenteel voor niemand te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 We zijn weer thuis. In één ruk 800km, wel met de nodige stops, maar het weer was bar en boos en geen behoorlijke droogruimte in ons busje.. We hebben genoten, hondjes óók.. PS. Wie is overleden Joost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 4 minuten geleden zei Kohtje: PS. Wie is overleden Joost? Joost Karhof Kohtje, welkom thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden