Spring naar bijdragen

Zondag 17 december 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Ik had gisteren zin in wijn ineens. Kwam bij ouders vandaan, had daar gegeten met mijn dochter. In de auto naar huis komt ineens trek opzetten. Vriend zou pas laat thuis komen dus ik had even het rijk alleen, dat is lang geleden. Daar wilde ik even van genieten...dus de link met wijn was gelegd. Wel een gek gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad bol, ik voelde het maar het was niet een probleem ofzo. Ik was gewoon verbaasd eigenlijk. Gek ook om te merken dat ik er zo anders mee om ga. Voorheen zou ik nog gauw even langs de super zijn gegaan. Dan de flessen in de vriezer mikken om maar zo snel mogelijk te kunnen 'genieten'. Nu kwam het gevoel en het ging ook gewoon weer weg. En ik heb ook prima genoten van de avond, geen wijn voor nodig gehad gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een leuk voorstel. Waarom delen we niet één keer per week een compliment uit naar iemand? Even een persoon in het :sun: zetten.  Dat hoeft niet voor iedereen hetzelfde te zijn. Gewoon een draadje aanmaken. Zal ik eens kijken?

Zo de eerste staat er al op.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen.

vANDAAGDRINKIKNIEt

Lars

Kohtje

francoise 

Goedemorgen  Frummers.  Gistere  gaan stappen en droog gehouden. Moet zeggen dat ik toch wat "miste" . Rook ook niet meer. Kon me nergens "achter" verschuilen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ik ben vanochtend bij een vriendin langsgegaan en heb heerlijk geslapen. Als je wakker wordt zonder kater dan begint de dag eigenlijk al heel goed.

Francoise, ik weet niet hoelang je gestopt bent maar ik herken veel van wat je zegt, Ik rook ook niet meer en als je gaat stappen dan is dit heel anders. Hoe gaan de mensen met wie je gaat stappen hiermee om? 

Ik ga vandaag niet drinken:

Lars

Kohtje

francoise 

Esther2014

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei spirit:

 

Ben blij dat hij weer gewoon aan het werk gaat en hoop dat het dit keer wel lukt met collega's en baas. Heb geen makkelijke jongen op de wereld gezet.

Soms ben ik trots, maar lang niet altijd, hij heeft een moeilijk karakter. Van wie zou hij dat toch hebben ;)

Niet van mij denk ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei esther2014:

 

Francoise, ik weet niet hoelang je gestopt bent maar ik herken veel van wat je zegt, Ik rook ook niet meer en als je gaat stappen dan is dit heel anders. Hoe gaan de mensen met wie je gaat stappen hiermee om? 

Ik ga vandaag niet drinken:

Lars

Kohtje

francoise 

Esther2014

Omgeving ging wel goed , drongen niets op . Maar dronken en rookten wel dus . Het was eerder dat ik mezelf geen houding wist te geven.  Beetje van "wat moet ik nu doen" onrust.  Zelfs overwogen om toch maar iets te drinken of te roken om die onrust weg te nemen.  Maar bedacht dat ik er helemaal geen zin in had dus niet gedaan . Zou het nu met de feestdagen ook zo gaan ?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers. 
Eindelijk de tijd om even een pot koffie hier te brengen.. 
Gisteren dan het 2e 'feestje' van dit jaar waar ik enorm tegenop heb gekeken
en waar ik écht écht niet onder uit kon.... 
en ik heb het gewoon weer overleefd... 
Wel thuisgekomen met vijf eters... 
En vanmorgen vroeg alweer bezoek tot een uurtje geleden. 
Heb het wel weer voor even gehad hoe gezellig ik het ook vind. 
Maar ja... de echte feestdagen moeten nog komen, hahaha. 
Geeft niet, die vier ik gewoon lekker thuis, samen met Kees, de kinderen en kleinkinderen. 

Las net even over de 'kanjer van de week' .... 
Om heel eerlijk te zijn: Niet mijn keus. 
Tuurlijk is Rapi een kanjer... en inderdaad: we hebben hier heel veel kanjers... 
Maar om nou een kanjer van de week aan te wijzen iedere week???? 
Het voelt voor mij niet goed... doet me ook een beetje denken aan het klassement dat sinds de invoering van het 
nieuwe forum bestaat.... 
( En ja, ik weet het: op de Kilokiller hebben we een topper van de week... maar dat is voor mijn gevoel toch iets anders...)
Maar goed, iedereen kan en mag daar hier gelukkig zijn en haar gevoelens en gedachten bij en over hebben.... 
Luitjes... hier dan eindelijk de koffie en de thee.... ;) 
1122248.jpg Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...