NickyLJ80 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen lig nog in bed. straks ontbijten en dan op pad Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen Lars, Lekker geslapen in Parijs? Vandaag sightseeing toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Dagpact: Lars Reacher Veel plezier in Parijs Lars! Goedemorgen Nicky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen Maatjes! Dagpact: Lars Reacher Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 15 minuten geleden zei Bobje: Goedemorgen Maatjes! Dagpact: Lars Reacher Bobje Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen. Verkouden... griepig, niet ziek. Bleh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen frummers, Druk dagje voor de boeg, heb er zin in. Maar natuurlijk eerst een bakje ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Wayt ben je toch altijd bezig Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Rust roest Lika Goedemorgen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Ai, zie nu pas dat je grieperig bent.... Dan blijf ik wel een eindje bij je uit de buurt.. Ik hoop dat je snel weer opknapt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Zet meestal niet door. Even pas op de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Ooit eens een opmerking van een arts gelezen die aanraadde om als je griep/verkoudheid voelde opkomen 3 vitamin C1000 mg pillen (die knoeperds) te slikken per dag, een overdosis dus.... Ik ben dat gaan doen en moet zeggen dat het redelijk helpt om er heeeeel snel weer bovenop te komen ... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen arrensleepacters, jaarpacters, maandpacters, weekpacters, dagpacters en non-pacters. *Dagpact* Lars Reacher Bobje Francoise Kohtje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Een hele goede morgen allemaal God zij dank, is de meeste sneeuw weg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goeiemiddag Luisterend naar mijn eigen top 100 en de stofzuiger staat al klaar. Straks de muziek even flink harder. Nu " my generation" eheh.. Ga ook nog een cheesetaart bakken. Met heel veel chocolade erin! Bij aankomende griep neem ik altijd eachinacea. Helpt prima. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 He, Soothe was hier, en Bammie ook, leuk om te horen dat ze goed gaan! Veel plezier in Parijs, Lars, maar dat lukt wel denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Rustig aan gewerkt. Daar ben ik tevreden mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Helemaal op maar een mooie dag gehad. Veel gezien. Gelachen serieus gepraat. Lekker gegeten en net terug van de busrondtocht. We gaan zo nog wat drinken en dan slapen dacht ik zo. Maar ik geniet enorm Bob, kruidenthee67, smart en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Wat fijn Lars! Ik ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben. Lekker slapen straks en dan morgen weer een dag genieten. Veel plezier met je meiden nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Dikke zoen op je bolletje en lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Droge afmelding. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden