Spring naar bijdragen

Vrijdag 8/12/2017


MarQ

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Spud:

smerig inderdaad, persoonlijk vind ik kattenstront minder erg.

 

Heb geen enkel probleem met kattenpoep. Kattenbak verschoon ik fluitend, doet me niks.

Maar hondenpoep...in de speeltuin:angry: En nu net dus ín mijn grindvloer:( Jakkes. Maar goed. Tis weer schoon, inclusief de schoenen (met profiel, dus peuter peuter) van het meisje. En de wasbak weer lekker ontsmet met chloor dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei NickyLJ80:

Heb geen enkel probleem met kattenpoep. Kattenbak verschoon ik fluitend, doet me niks.

Maar hondenpoep...in de speeltuin:angry: En nu net dus ín mijn grindvloer:( Jakkes. Maar goed. Tis weer schoon, inclusief de schoenen (met profiel, dus peuter peuter) van het meisje. En de wasbak weer lekker ontsmet met chloor dus. 

Nou Nicky, hier net andersom. Hondenpoep van m'n twee honden ruim ik altijd op. Maar katten lopen hier in hele hordes door de straten en poepen op elk
plekje zand of onkruid wat ze maar kunnen vinden. Onze oudste hond vind kattenpoep heerlijk en vreet dat dus op.. die mag me dan een dag of drie niet met z'n
kop in de buurt komen.. Hoewel je ook wel gelijk hebt hoor, met die hondenpoep, want tijdens het opruimen van de poep van m'n eigen honden trap ik met grote
regelmaat in de poep van andermans hond.. vooral in het donker.
Andermans hondenpoep opruimen vind ik trouwens ook smerig. Van m'n eigen honden niet. Die is nog 'lekker warm' als ik het met een zakje oppak..
ouwe kouwe poep, en dan ook nog 'vreemd' is echt afschrikkelijk vies..:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och, alles went.. behalve ouwe kouwe poep.:P

 

13 minuten geleden zei NickyLJ80:

 Eén van de belangrijkste redenen om géén hond te willen, poep opruimen.

Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over kinderen.. maar dat doe ik maar niet.;)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, sinds ik een goede gevangenis heb weten te bouwen voor mijn katten, viel het me nogal zwaar om ze op te sluiten en van de buren nog altijd de schuld te krijgen dat mijn katten daar poepen. Omdat ik daarnaast vrije katten heb, namelijk zwerfkatten. Dus heel soms mogen ze dus vrij rondlopen. Ik heb aangeboden om de poep op te ruimen maar dat willen ze niet, denk dat het veiliger voelt om iemand de schuld te geven en daarover te klagen. Dan het op te lossen.

Ik ben ook 1 van de weinige in de buurt die katten opvangt, als iemand in de buurt een kat vind, komen ze wel bij mij. Daarmee voel ik wel een soort van acceptatie, en doe mijn best dat ze zo min mogelijk last van hen hebben, maar de zwervers heb ik echt niet in de hand. Die komen en gaan weer. En ik maak mijn eigen katten zo intens gelukkig als ze effe uit die gevangenis mogen.

Ik voel me dus niet helemaal afgeschreven. Iedereen doet zijn best om mij als geen hondenmens te accepteren als kattenmens.

Iedereen heeft hier honden. In mijn beleving neem je een hond om er iets mee te doen. Maar met de grote tuinen hier schijnt dat anders te zijn. Iedereen denkt hier dat een hond in de tuin erbij hoort en dat de opvoeding vanzelf gaat. Om eerlijk te zeggen ik heb nog nooit over hun poep gesproken en hoe ze daarmee omgaan? Ze ruimen het schijnbaar wel op want anders zou ik vergaan van de stank. Denk ik.

Het nadeel van katten is gewoon dat je er zeker van kan zijn dat ze in je tuin poepen. Bij honden is dat afhankelijk van de baas en waar deze met zijn hond loopt. Maar ik heb een hoop honden zien poepen in mijn voortuin om duidelijk te maken dat ze me niet leuk vinden en ik katten houd. smerig werkje maar gaf mij wel rede om mijn eigen katten vaker vrij te laten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was gisteren uit eten en nam een alcolvrij biertje. Dat kreeg ik met het flesje erbij. Toen bestelde ik een tweede. Die leek wel 'vers' getapt. Niet op gelet. Pas bij de laatste slok dacht ik... hé, volgens mij was dit helemaal geen alcoholvrije. 

Gek. Heel gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, lijkt me heel gek ja. Ik heb gisteren saus gegeten (over de pasta) die ik een paar weken geleden had ingevroren. Ik rook dat ik ook wijn had gebruikt toen, dus heb 'm maar een tijdje laten pruttelen. Het aflikken van de lepel vond ik al raar. Een beetje vervelden zelfs. Maar het was wel lekkere saus, dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na alle p en p  verhalen , dan maar even wat anders. Ben beetje laat met eten, alles is klaar: gestoofde kabeljauw uit de oven gemaakt.  ( ik mocht van mn man nooit kabeljauw zeggen, voor jou kabeluuu. Flauw grapje, weet ik) , worteltjes in roomboter. Enzo. Krijg ik toch een niesbui van een halfuurtje. Lekker dan. Die medicijnmeuk gister gestopt en ontdekt dat dit al eerder bekend was dat tramadol en ikke geen goede combi zijn. Hebben ze er geen stop op gezet. Nou ja, weer een leer... 

Verder bespreken half dec in t reva centrum vanwege de EDS. En met de oncoloog, dat is t advies. 

Ik blij dat ik eigenwijs ben en gister al met die meuk gestopt ben

voelde me vandaag al een heel stuk beter. Gevalletje.. " middel is erger dan d kwaal", liever prettig wakker en prettige dag maar met flink pijn, dan dit gedoe. Das geen leven. 

Herstel is een beetje terug, surrie heur.

Lars, was geen fijn bezoek, begreep is ik? Hmm. 

Zo en nu verlaat eten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Och, alles went.. behalve ouwe kouwe poep.:P

 

Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over kinderen.. maar dat doe ik maar niet.;)

Mag je gerust zeggen hoor:)

Die van mij smeerde gelukkig geen poep in de grindvloer. Alleen crème fraiche en sudocrème.

Zo...klaar nu met vieze praatjes. Net de klas van dochter nog even versierd samen met de juf. Nou thuis nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 2 zussen de ene gaat wel de andere heb ik niets mee en zij was er vanmiddag. Ze begrijpt niets. Wanneer ga je nu in een echt huis wonen? Probeer je het uit te leggen. Hard lachen wat een onzin Lars wie kan er nu niet alleen douchen en andere dingen doen je bent nog net als vroeger lui een schop onder je kont moet je hebben. Wat maken die vogels een kabaal. Wat is je kamer klein. Wie heeft je meubels uitgezocht past niet echt bij elkaar. Ben je nu nog nooit opgehouden met stotteren? Naar mens 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Sowhat:

Hier in Amsterdam alleen nog regen, hagel, bliksem en onweer.

Dat kan ik beamen! Tjonge, wat een ellende! Op de fiets, vandaag wel. Slecht zicht, op een gegeven moment dacht ik, wat is er mis met het fietspad? Niets!! Helemaal niets!,, Ik was van het pad af geraakt, zag niets meer. . :blush:

Maar gelukkig ben ik niet gevallen. Wel geschrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...