nancy Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Jaaaa leuk! Ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 (bewerkt) Nou Nancy, je hebt er zin in. Dat is een forse voorraad sneeuwballen. En wat een grote! 28 december 2017 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Gaat het, Jannigje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Ik heb mijn best gedaan, Bob! Hier, nog eentje om je oren! Heerlijk die sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Dat zijn geen sneeuwballen maar olieballen met een laagje sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 (bewerkt) Ik heb vanavond een optreden geregeld van een heavy Metal band. "Metal Jacky and the Jezus Christ Supercats". 28 december 2017 bewerkt door bolletje rapilos, Bob en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Morgen ben ik er weer. Dan gaan we weer op reis. Op naar oud en nieuw. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 He he zit iedereen? Dan gaan we weer. Door naar Zweden waar we oud en nieuw gaan vieren. Gelukkig heeft @Reacher aan geboden om oliebollen te bakken. We hebben kinderchampagne. Ook heb ik vuurwerk gekocht. Geen zorgen siervuurwerk zonder knallen. We verblijven in villa kakelbont. Gaan er een groot feest van maken. Bob, Lika, Amethist en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 Ziet er weer goed uit Lars, ik heb er zin in, Zweden! Ook nog nooit geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 Even opwarmen. Was even paniek omdat ze ons gluhwijn wilden geven. Gelukkig uit kunnen leggen dat wij een groep zijn die niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 en dat graag compenseren met zoete taart? jammie! net mn Kerstschuimpjes weggewerkt gisteravond, sorry dat ik niks deelde, zooooo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 Ik sla die taart maar over. Ben net lekker gewend aan een gezonder eetpatroon en mooi aan het afvallen, en dat wil ik nog wel even zo voortzetten. Maar ga gerust je gang, ik stoor me er niet aan, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 (bewerkt) Zo 3 tanden lichter en moet verwent worden volgens de tandarts. Wie wil dat doen a.u.b. Dit is echt een serieuze vraag omdat ik nu sjielug ben. Ik wil graag 1 ltr. Roomijs met stukken chocolade om 14.00. Twee echte Bossche Bollen van de warme bakker v. Oeteldonk, in Den Bosch. Dan om 15.00 een grote mok slagroom met een toefje koffie. om 17.00 Kreeft en vissoep met room, patatjes zacht gebakken, 3 kroketten van kwekkerboom, 1slaatje van het beste soort en als nagerecht mokka ijs met ..... juist ja slagroom. En vanavond wil ik graag de t.v. op Veronica hebben. Een wollen deken, voetjes omhoog en genieten want dat moet ik op advies van de tandarts. Kan dat? 29 december 2017 bewerkt door bolletje haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 (bewerkt) Iemand die graag sjielug doet kun je beter niet alles geven wat die vraagt toch? Anders kan die niet meer lekker sjielug doen. 29 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 1 uur geleden zei bolletje: Kan dat? Ach, Bollie, asje nie so fer weg woonde........ Demakkelijkpratende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 1 uur geleden zei bolletje: Ik wil graag 1 ltr. Roomijs met stukken chocolade om 14.00. Twee echte Bossche Bollen van de warme bakker v. Oeteldonk, in Den Bosch. Dan om 15.00 een grote mok slagroom met een toefje koffie. om 17.00 Kreeft en vissoep met room, patatjes zacht gebakken, 3 kroketten van kwekkerboom, 1slaatje van het beste soort en als nagerecht mokka ijs met ..... juist ja slagroom. Ik heb je nooit gezien maar je moet haast wel vierkant zijn.. Je noemt jezelf hier Bolletje. Ik vermoed dat je echte naam Kubusje is. Sterkte Kubusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 tis een stevige praatjesmaakster Koh, maar wel lief♥ Bol, ik zorg voor de bollen, maar dan wel van Jan de Groot. de enige echt echte dus kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 Beterschap Bolletje! Kan venijnig zeer doen zoiets! Leuk zo'n arreslee, maar vandaag moest er gewerkt worden. Niet veel tijd gehad voor het uitzicht, de Bosch bollen, chocolademelk en de taart. Morgen ook werken, maar ik kom nog wel ff langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2017 Rapport Share Geplaatst 30 december 2017 (bewerkt) Goeie morgen medereizigers, Vannacht goed geslapen, geen pijn gehad en lekker verwend gisteren. Wat gaan we vandaag doen? Ik heb gehoord dat hier ergens in de buurt een wildpark is zullen we daar naar toe gaan reisleider? Daar lopen ook witte wolven, beren en wilde zwijnen rond. Kunnen we 's middags schnitzel met wildsaus eten. Je kan er ook een hut huren en 's nachts de wolven horen huilen, maar dat moet de reisleider maar beslissen. Woehahahahaha. Kindje Jezus is gejat toen ie in de kribbe lag te slapen. Hahahahaha. 30 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2017 Ik vind het prima Bolletje maar kun je daar ook vegetarisch eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2017 Rapport Share Geplaatst 30 december 2017 O ja hoor. Vegetarische soep. Gevulde eieren. Groente uit eigen tuin, kaasmoppertjes gemaakt van schapenmelk, en geitenmelk puddinkjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 30 december 2017 Rapport Share Geplaatst 30 december 2017 Hier nog een vegetariër, kunnen jullie dat doorgeven bij de reservering. Kaasmoppertjes? Daar ga ik eens even op Googelen. Nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 december 2017 Rapport Share Geplaatst 30 december 2017 Op 29-12-2017 om 09:36 zei Lars: Gelukkig heeft @Reacher aan geboden om oliebollen te bakken. ja dat klinkt wel als iets wat ik zou doen hartje. Vooruit maar weer. Oliebollenkraam overnemen: check. Nu nog even deze rij mensen helpen en dan kom ik eraan. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 december 2017 Rapport Share Geplaatst 30 december 2017 Morgen moet ik jullie even verlaten, dan ga ik naar Parijs. Geen WiFi behalve in de lobby. Ik noem de trip: ‘in de voetstappen van Lars’. Gniffel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Vandaag de laatste dag van het jaar. Ook de arresleepact komt bijna aan zijn eind. We gaan zo eerst ontbijten. Daarna hebben we een meditatie moment om over het afgelopen jaar na te denken. Vanmiddag gaan we geen nieuwjaarsduik doen maar een oudejaarsduik. IJszwemmen dus. Helaas mag ik niet in het water met mijn gips. Dus wacht ik jullie op met een handdoek. Vanavond eten we zweedse gehaktballetjes. We maken een kampvuur en gaan zingend en lallend het nieuwe jaar in natuurlijk zonder drank want ook zonder kunnen we veel plezier hebben. Veel plezier vandaag! Oh en IJszwemmen is een verplicht nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden