Spring naar bijdragen

Arresleepact 2017


Lars

Aanbevolen berichten

He he zit iedereen? Dan gaan we weer. Door naar Zweden waar we oud en nieuw gaan vieren. Gelukkig heeft @Reacher aan geboden om oliebollen te bakken. We hebben kinderchampagne. Ook heb ik vuurwerk gekocht. Geen zorgen siervuurwerk zonder knallen. 

We verblijven in villa kakelbont. Gaan er een groot feest van maken.

65b24b855ee59c210b890682c8db7d66.jpg

6a00d8341c630a53ef0133f191cef2970b-800wi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo 3 tanden lichter en moet verwent worden volgens de tandarts. Wie wil dat doen a.u.b. Dit is echt een serieuze vraag omdat ik nu sjielug ben.

Ik wil graag 1 ltr. Roomijs met stukken chocolade om 14.00.

Twee echte Bossche Bollen van de warme bakker v. Oeteldonk, in Den Bosch.

Dan om 15.00  een grote mok slagroom met een toefje koffie.

om 17.00 Kreeft en vissoep met room, patatjes zacht gebakken, 3 kroketten van kwekkerboom, 1slaatje van het beste soort en als nagerecht mokka ijs met ..... juist ja slagroom.

En vanavond wil ik graag de t.v. op Veronica hebben. Een wollen deken, voetjes omhoog en genieten want dat moet ik op advies van de tandarts.

Kan dat?

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Ik wil graag 1 ltr. Roomijs met stukken chocolade om 14.00.

Twee echte Bossche Bollen van de warme bakker v. Oeteldonk, in Den Bosch.

Dan om 15.00  een grote mok slagroom met een toefje koffie.

om 17.00 Kreeft en vissoep met room, patatjes zacht gebakken, 3 kroketten van kwekkerboom, 1slaatje van het beste soort en als nagerecht mokka ijs met ..... juist ja slagroom.

Ik heb je nooit gezien maar je moet haast wel vierkant zijn..
Je noemt jezelf hier Bolletje. Ik vermoed dat je echte naam  Kubusje is.

Sterkte Kubusje. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen medereizigers,

Vannacht goed geslapen, geen pijn  gehad en lekker verwend gisteren. Wat gaan we vandaag doen?

Ik heb gehoord dat hier ergens in de buurt een wildpark is zullen we daar naar toe gaan reisleider? Daar lopen ook witte wolven, beren en wilde zwijnen rond. Kunnen we 's middags  schnitzel met wildsaus eten. Je kan er ook een hut huren en 's nachts de wolven horen huilen, maar dat moet de reisleider maar beslissen.:D

Woehahahahaha. Kindje Jezus is gejat toen ie in de kribbe lag te slapen. Hahahahaha.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de laatste dag van het jaar. Ook de arresleepact komt bijna aan zijn eind. We gaan zo eerst ontbijten. Daarna hebben we een meditatie moment om over het afgelopen jaar na te denken. Vanmiddag gaan we geen nieuwjaarsduik doen maar een oudejaarsduik. IJszwemmen dus. Helaas mag ik niet in het water met mijn gips. Dus wacht ik jullie op met een handdoek. Vanavond eten we zweedse gehaktballetjes. We maken een kampvuur en gaan zingend en lallend het nieuwe jaar in natuurlijk zonder drank want ook zonder kunnen we veel plezier hebben. Veel plezier vandaag! Oh en IJszwemmen is een verplicht nummer. 

webredactie.jpg

B86FFBE8260C24AD4AE929EE38144AE4-groot-kampvuur-in-dommelen.jpg

4359112534_87dd9abd4f.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...