Spring naar bijdragen

Arresleepact 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Wij zijn met onze ballon onderweg. Het is reusachtig mooi. Wat een uitzicht! En wat een stilte om je heen. Je kunt de koeien horen loeien en de schapen horen blaten op de grond.

Maar we drijven wel een heel eind met de wind mee. Wie haalt ons straks op? En zijn er ook ophalers voor al die andere ballonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een voorstel. Vorig jaar of dat jaar daarvoor zijn we wezen ijsvissen weten jullie nog? Wil ik dit jaar wel weer doen, en dan op de bbq.mmmmmm. En daarna in onze blokhut, buiten de wolven horen huilen.

                                                                     Wolven Plaatjes Huilende Witte Wolf Met Gliters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn veilig geland met de luchtballon. Wat ik niet wist is dat de gezagvoerder al voor een ophaalploeg had gezorgd. Die reed met ons mee over de grond en ze zijn nu de ballon aan het inpakken. Straks rijden we terug.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Ik heb een voorstel. Vorig jaar of dat jaar daarvoor zijn we wezen ijsvissen weten jullie nog? Wil ik dit jaar wel weer doen, en dan op de bbq.mmmmmm. En daarna in onze blokhut, buiten de wolven horen huilen.

                                                                     Wolven Plaatjes Huilende Witte Wolf Met Gliters

Basgitaar en klapsigaar.

Is hier ook 'n abattoir?

Omsk is 'n mooie stad, maar net iets te ver weg.

Deslagerszoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Haddie.:lips:

Jane niet getreurd hoor ik heb voor jou vis achter gehouden:)

Daar wil ik wel zitten Sowhat. Prachtig zeg.

Lika guts??????  ik had nog zo gezegd niets warms drinken daar krijg je last van.:D

Boebelientje dat is een stekelbaars. Moeten we daar met z'n allen van eten?

Zo deze is door onze Haddie gevangen. Plaatjes Vissport

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...