Reacher Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ik steek de BBQ wel vast aan Waar had ik de benzine ook weer gelaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Nu eerst een ballonvaarttocht Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 En dan eten! Waar zijn de lucifers toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Wij zijn met onze ballon onderweg. Het is reusachtig mooi. Wat een uitzicht! En wat een stilte om je heen. Je kunt de koeien horen loeien en de schapen horen blaten op de grond. Maar we drijven wel een heel eind met de wind mee. Wie haalt ons straks op? En zijn er ook ophalers voor al die andere ballonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Francoise kom maar tussen Jane, Nanc en mij inzitten. De anderen zitten ff hoog in de lucht. Mij niet gezien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Grappig, ik dacht er vanmorgen een berichtje op gezet te hebben.. Nee dus, want ik blijk niet op verzenden te hebben gedrukt Moet nog ff wennen hier. Maar leuk dat ik mee mag in een luchtballon, dat heb ik nog nooit eerder gedaan. Zo maak ik nog eens wat mee hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ik heb een voorstel. Vorig jaar of dat jaar daarvoor zijn we wezen ijsvissen weten jullie nog? Wil ik dit jaar wel weer doen, en dan op de bbq.mmmmmm. En daarna in onze blokhut, buiten de wolven horen huilen. Tine en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 (bewerkt) We zijn veilig geland met de luchtballon. Wat ik niet wist is dat de gezagvoerder al voor een ophaalploeg had gezorgd. Die reed met ons mee over de grond en ze zijn nu de ballon aan het inpakken. Straks rijden we terug. 26 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goed voorstel, Bolletje. IJsvissen, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ik heb er een gevangen! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Waar blijven jullie nu? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 We komen eraan! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ben er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Laatste stukje gerend, hijg, puf, zweet, guts..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 is er nog vis over? Oh jullie zitten al aan het toetje zie ik, IJS, lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 6 uur geleden zei bolletje: Ik heb een voorstel. Vorig jaar of dat jaar daarvoor zijn we wezen ijsvissen weten jullie nog? Wil ik dit jaar wel weer doen, en dan op de bbq.mmmmmm. En daarna in onze blokhut, buiten de wolven horen huilen. Basgitaar en klapsigaar. Is hier ook 'n abattoir? Omsk is 'n mooie stad, maar net iets te ver weg. Deslagerszoon Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 (bewerkt) Hahaha Haddie. Jane niet getreurd hoor ik heb voor jou vis achter gehouden Daar wil ik wel zitten Sowhat. Prachtig zeg. Lika guts?????? ik had nog zo gezegd niets warms drinken daar krijg je last van. Boebelientje dat is een stekelbaars. Moeten we daar met z'n allen van eten? Zo deze is door onze Haddie gevangen. 27 december 2017 bewerkt door bolletje Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Stilte dagje geweest. Ook wel even goed zo. Lekker slapen allemaal. Tot morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Ja, lekker warm onder de dekens. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Zal ik het ontbijt verzorgen? Eerst even de diertjes uitlaten en eten geven. 28 december 2017 bewerkt door bolletje Amethist en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Lekker Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 En?? Wat gaan we doen vandaag? Iemand de reisleider gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Eerst maar eens een sneeuwballengevecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Dan kunnen de dieren ook leuk meedoen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden