Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
6 uur geleden zei bolletje:

Ik heb een voorstel. Vorig jaar of dat jaar daarvoor zijn we wezen ijsvissen weten jullie nog? Wil ik dit jaar wel weer doen, en dan op de bbq.mmmmmm. En daarna in onze blokhut, buiten de wolven horen huilen.

Wolven Plaatjes Huilende Witte Wolf Met Gliters

Basgitaar en klapsigaar.

Is hier ook 'n abattoir?

Omsk is 'n mooie stad, maar net iets te ver weg.

Deslagerszoon

Geplaatst (bewerkt)

Hahaha Haddie.:lips:

Jane niet getreurd hoor ik heb voor jou vis achter gehouden:)

Daar wil ik wel zitten Sowhat. Prachtig zeg.

Lika guts??????  ik had nog zo gezegd niets warms drinken daar krijg je last van.:D

Boebelientje dat is een stekelbaars. Moeten we daar met z'n allen van eten?

Zo deze is door onze Haddie gevangen. Plaatjes Vissport

bewerkt door bolletje
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb vanavond een optreden geregeld van een heavy Metal band.  "Metal Jacky and the Jezus Christ Supercats".

metalcat.jpg

bewerkt door bolletje
Geplaatst

He he zit iedereen? Dan gaan we weer. Door naar Zweden waar we oud en nieuw gaan vieren. Gelukkig heeft @Reacher aan geboden om oliebollen te bakken. We hebben kinderchampagne. Ook heb ik vuurwerk gekocht. Geen zorgen siervuurwerk zonder knallen. 

We verblijven in villa kakelbont. Gaan er een groot feest van maken.

65b24b855ee59c210b890682c8db7d66.jpg

6a00d8341c630a53ef0133f191cef2970b-800wi

Geplaatst

Ik sla die taart maar over. Ben net lekker gewend aan een gezonder eetpatroon en mooi aan het afvallen, en dat wil ik nog wel even zo voortzetten. Maar ga gerust je gang, ik stoor me er niet aan, hoor.

Geplaatst (bewerkt)

Zo 3 tanden lichter en moet verwent worden volgens de tandarts. Wie wil dat doen a.u.b. Dit is echt een serieuze vraag omdat ik nu sjielug ben.

Ik wil graag 1 ltr. Roomijs met stukken chocolade om 14.00.

Twee echte Bossche Bollen van de warme bakker v. Oeteldonk, in Den Bosch.

Dan om 15.00  een grote mok slagroom met een toefje koffie.

om 17.00 Kreeft en vissoep met room, patatjes zacht gebakken, 3 kroketten van kwekkerboom, 1slaatje van het beste soort en als nagerecht mokka ijs met ..... juist ja slagroom.

En vanavond wil ik graag de t.v. op Veronica hebben. Een wollen deken, voetjes omhoog en genieten want dat moet ik op advies van de tandarts.

Kan dat?

bewerkt door bolletje

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...