Bob Geplaatst 29 december 2017 Rapport Geplaatst 29 december 2017 (bewerkt) Iemand die graag sjielug doet kun je beter niet alles geven wat die vraagt toch? Anders kan die niet meer lekker sjielug doen. 29 december 2017 bewerkt door Bob
haddock Geplaatst 29 december 2017 Rapport Geplaatst 29 december 2017 1 uur geleden zei bolletje: Kan dat? Ach, Bollie, asje nie so fer weg woonde........ Demakkelijkpratende
Kohtje Geplaatst 29 december 2017 Rapport Geplaatst 29 december 2017 1 uur geleden zei bolletje: Ik wil graag 1 ltr. Roomijs met stukken chocolade om 14.00. Twee echte Bossche Bollen van de warme bakker v. Oeteldonk, in Den Bosch. Dan om 15.00 een grote mok slagroom met een toefje koffie. om 17.00 Kreeft en vissoep met room, patatjes zacht gebakken, 3 kroketten van kwekkerboom, 1slaatje van het beste soort en als nagerecht mokka ijs met ..... juist ja slagroom. Ik heb je nooit gezien maar je moet haast wel vierkant zijn.. Je noemt jezelf hier Bolletje. Ik vermoed dat je echte naam Kubusje is. Sterkte Kubusje.
lady jane Geplaatst 29 december 2017 Rapport Geplaatst 29 december 2017 tis een stevige praatjesmaakster Koh, maar wel lief♥ Bol, ik zorg voor de bollen, maar dan wel van Jan de Groot. de enige echt echte dus kruidenthee67 reageerde hierop 1
Amethist Geplaatst 29 december 2017 Rapport Geplaatst 29 december 2017 Beterschap Bolletje! Kan venijnig zeer doen zoiets! Leuk zo'n arreslee, maar vandaag moest er gewerkt worden. Niet veel tijd gehad voor het uitzicht, de Bosch bollen, chocolademelk en de taart. Morgen ook werken, maar ik kom nog wel ff langs.
bolletje Geplaatst 30 december 2017 Rapport Geplaatst 30 december 2017 (bewerkt) Goeie morgen medereizigers, Vannacht goed geslapen, geen pijn gehad en lekker verwend gisteren. Wat gaan we vandaag doen? Ik heb gehoord dat hier ergens in de buurt een wildpark is zullen we daar naar toe gaan reisleider? Daar lopen ook witte wolven, beren en wilde zwijnen rond. Kunnen we 's middags schnitzel met wildsaus eten. Je kan er ook een hut huren en 's nachts de wolven horen huilen, maar dat moet de reisleider maar beslissen. Woehahahahaha. Kindje Jezus is gejat toen ie in de kribbe lag te slapen. Hahahahaha. 30 december 2017 bewerkt door bolletje
Lars Geplaatst 30 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2017 Ik vind het prima Bolletje maar kun je daar ook vegetarisch eten?
bolletje Geplaatst 30 december 2017 Rapport Geplaatst 30 december 2017 O ja hoor. Vegetarische soep. Gevulde eieren. Groente uit eigen tuin, kaasmoppertjes gemaakt van schapenmelk, en geitenmelk puddinkjes.
Amethist Geplaatst 30 december 2017 Rapport Geplaatst 30 december 2017 Hier nog een vegetariër, kunnen jullie dat doorgeven bij de reservering. Kaasmoppertjes? Daar ga ik eens even op Googelen. Nooit van gehoord
Reacher Geplaatst 30 december 2017 Rapport Geplaatst 30 december 2017 Op 29-12-2017 om 09:36 zei Lars: Gelukkig heeft @Reacher aan geboden om oliebollen te bakken. ja dat klinkt wel als iets wat ik zou doen hartje. Vooruit maar weer. Oliebollenkraam overnemen: check. Nu nog even deze rij mensen helpen en dan kom ik eraan. Lars reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 30 december 2017 Rapport Geplaatst 30 december 2017 Morgen moet ik jullie even verlaten, dan ga ik naar Parijs. Geen WiFi behalve in de lobby. Ik noem de trip: ‘in de voetstappen van Lars’. Gniffel. Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 31 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2017 Vandaag de laatste dag van het jaar. Ook de arresleepact komt bijna aan zijn eind. We gaan zo eerst ontbijten. Daarna hebben we een meditatie moment om over het afgelopen jaar na te denken. Vanmiddag gaan we geen nieuwjaarsduik doen maar een oudejaarsduik. IJszwemmen dus. Helaas mag ik niet in het water met mijn gips. Dus wacht ik jullie op met een handdoek. Vanavond eten we zweedse gehaktballetjes. We maken een kampvuur en gaan zingend en lallend het nieuwe jaar in natuurlijk zonder drank want ook zonder kunnen we veel plezier hebben. Veel plezier vandaag! Oh en IJszwemmen is een verplicht nummer.
bolletje Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 13 uur geleden zei Amethist: Daar ga ik eens even op Googelen. Nooit van gehoord Ik ook niet Woehahaha Amethist reageerde hierop 1
Amethist Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Gelukkig vergat ik te Googlen Bolletje Lars reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Goedemorgen allen. Mediteren is mijn ding. Ijszwemmen de uitdaging die nieuw is, Kom maar op! Lars reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Is goed Lik. Dan ga ik wel staan te kijken met een lekkere wamme jas.
Lars Geplaatst 31 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2017 Zo dat was stoer van jullie! Nu lekker aan de oliebollen tast toe! Bob en Amethist Reacher en Amethist reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Dat was weer leuk Lars kan iemand me bij het kampvuur rollen om te ontdooien Lars reageerde hierop 1
Amethist Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Nou, ben benieuwd hoe je me dat koude water ingekregen hebt Lars! Maar ik sta er lachend op, dus waarschijnlijk heb ik al mijn vingers en tenen nog Lars reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Laatste oliebol. Dan plof ik. Heeeeeeelijk..... Lars reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Zo, dat zwemmen wast best koud. Nu maar weer bijkomen bij een lekker warm vuurtje. Reacher is ook alweer ontdooid gelukkig. En dat lallen laten we maar over aan dronkaards, hoor. Wij gaan gewoon zingend het oude jaar uit. Straks nog mooi siervuurwerk, hoop ik. Lars reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 Wel een beetje hetzelfde zingen allemaal! Lars reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Geplaatst 31 december 2017 (bewerkt) Gelukkig Nieuwjaar 31 december 2017 bewerkt door Bob Amethist reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden