Spring naar bijdragen

Donderdag 23 november 2017


Lika

Aanbevolen berichten

Ik ben niet in winterslaap, maar heb alleen niet zoveel te melden. Ik lees wel mee hier. Kan me voorstellen dat het vervelend voor je is dat je niks van je zoon hoort. Mijn zoon is weer uit het ziekenhuis, Gaat redelijk met hem. Mijn vader ligt er nog en moet waarschijnlijk eerst naar een verpleegtehuis voordat hij weer naar huis kan.

Zelf bezoek van de schoonmaakster annex kapster gehad, nieuwe coupe gekregen. Elke keer tondeuse verveelt ook. Misschien vliegen de vrouwtjes straks wel naar binnen hier:D. Nog druk met werk. Veel regeldingen, maar ik vind het wel leuk. Kortom, het gaat nog steeds crescendo. Ik gun alle beginnende stopper ook alle goeds en hoe langer zonder alcohol, hoe gemakkelijker het wordt. Zo gaat dat tenminste bij mij. Ook ik denk nog weleens aan een bokbiertje tijdens deze herfstige dagen, maar ik kan het aan en vervang het door een kop lekkere chocolademelk. 

Ik ben een vakantie aan het uitzoeken voor de zomer 2018, ik heb iemand gevonden die met me mee wil. Het is voor mij een hele stap om dit te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook zo even weer wandelen met hondje, maar het giet hier.

Bestemming hangt beetje af van mijn reisgenoot, hij is 59 en heeft nog weinig vakantie-ervaring. Ik zelf heb behalve Scandinavie veel landen binnen Europa bezocht. Ik wil niet al te ver. Dat hoeft voor mij niet perse meer. 

Mijn wens is ooit nog eens een reis naar China te gaan doen, maar dat heeft geen haast en dan moet ik echt helemaal de baas zijn over mijn angsten.

Ik kan een beetje met je meeleven vwb je zoon Herstel. Ook ik hoopte gisteren weer tevergeefs op bericht van 1 van mijn kinderen. Ondanks dat ik eigenlijk wel weet dat dit niet komt, is het toch een teleurstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

DGPCT:

Lars

Kohtje

francoise 

harald

Bor

Tine:rose:

Bobje

Goedenavond allen, hierbij meld ik me alvast aan voor het dagpact van de komende 4 dagen. Ik ga naar de Ardennen om (met een aantal anderen) een Singles weekend te begeleiden, dus heb waarschijnlijk weinig mogelijkheid om op het forum te komen. Heb alvast gemeld dat ik geen alcohol drink en dus ook degene ben die elke dag/avond nuchter zal zijn in geval van calamiteiten. Ben benieuwd hoe dat zal zijn met 50 gasten die waarschijnlijk flink aan de drank gaan! Ik hou het droog (behalve het weer waarschijnlijk!) 

Alvast een fijne weekend gewenst voor jullie allen en tot volgende week! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei spirit:

Tine, jammer, idd maar weer de draad oppakken en verder breien. Hoelang was je droog?

Ik zit hier met een snipverkouden baby van een maand oud en vind dat ze ermee naar de huisarts moeten gaan, i.p.v. bij Oma dumpen.

VInd het ronduit zielig en ook wel eng, omdat een kleine baby nog zo weinig weerstand heeft. 

Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg om op te passen, maar niet op zo'n manier, omdat ze niet tegen het gehuil kunnen ze huilt niet voor niets.

Ze wilden zelf 2 kleintjes achter elkaar, dus moeten ze ook de verantwoordelijkheid kennen, i.p.v. iedere week weer uit gaan.

 

Hoi Spirit met alle respect maar als je niet mag op passen klaag je erover dat de ouders van je schoondochter dat wel mogen en jij niet. Nu mag je... en dan weer zeur/klaag je. Onbegrijpelijk vind ik dat maar goed. Geniet ervan ipv geklaag sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...