Kohtje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Tine, je hebt al gewonnen op het moment dat je (weer) stopt.. De aanhouder houdt slechts aan... Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Ik ben niet in winterslaap, maar heb alleen niet zoveel te melden. Ik lees wel mee hier. Kan me voorstellen dat het vervelend voor je is dat je niks van je zoon hoort. Mijn zoon is weer uit het ziekenhuis, Gaat redelijk met hem. Mijn vader ligt er nog en moet waarschijnlijk eerst naar een verpleegtehuis voordat hij weer naar huis kan. Zelf bezoek van de schoonmaakster annex kapster gehad, nieuwe coupe gekregen. Elke keer tondeuse verveelt ook. Misschien vliegen de vrouwtjes straks wel naar binnen hier. Nog druk met werk. Veel regeldingen, maar ik vind het wel leuk. Kortom, het gaat nog steeds crescendo. Ik gun alle beginnende stopper ook alle goeds en hoe langer zonder alcohol, hoe gemakkelijker het wordt. Zo gaat dat tenminste bij mij. Ook ik denk nog weleens aan een bokbiertje tijdens deze herfstige dagen, maar ik kan het aan en vervang het door een kop lekkere chocolademelk. Ik ben een vakantie aan het uitzoeken voor de zomer 2018, ik heb iemand gevonden die met me mee wil. Het is voor mij een hele stap om dit te doen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Ik wil ook zo even weer wandelen met hondje, maar het giet hier. Bestemming hangt beetje af van mijn reisgenoot, hij is 59 en heeft nog weinig vakantie-ervaring. Ik zelf heb behalve Scandinavie veel landen binnen Europa bezocht. Ik wil niet al te ver. Dat hoeft voor mij niet perse meer. Mijn wens is ooit nog eens een reis naar China te gaan doen, maar dat heeft geen haast en dan moet ik echt helemaal de baas zijn over mijn angsten. Ik kan een beetje met je meeleven vwb je zoon Herstel. Ook ik hoopte gisteren weer tevergeefs op bericht van 1 van mijn kinderen. Ondanks dat ik eigenlijk wel weet dat dit niet komt, is het toch een teleurstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 5 minuten geleden zei Bor: Waarom reageren jullie kinderen niet moeders en vader(s)? Ik hoef maar te appen; Jantje? Dan zegt Jantje vrijwel meteen; Ja? Kan ook niet anders ze zitten altijd in de foon. En ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder hun negeer dan hun mij. Ik ben blij voor je Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Ik weet ook alles van een kind wat het laat afweten. Zowat 3 jaar nu. Tine wat rot voor je. Wel geweldig dat je gewoon de zaak weer oppakt! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Ooo spirit serieus? Verbaast me dat dat überhaupt in je opkomt om een baby van een maand achter te laten bij oma 'voor de leukigheid'. Ik zou die extra verantwoordelijkheid ook zeker niet op prijs stellen spirit. En nu? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Met je eens Spirit. Kan me er wel een beetje boos om maken. Het kost jou zoveel moeite om van je zoon wat gedaan te krijgen en nu mag oma er wel zijn? @Suikertje wat een goede berichten. Hier naar psycholoog geweest vind het maar niets maar ja ga er niet voor de gezelligheid heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Baby moet zeker even door dokter nagekeken worden,en natuurlijk huilt ze meer wanneer ze ziek is. Drinken met een verstopt neusje gaat ook moeilijk. ik zou het er zeker met je zoon over hebben Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goeie avond mensen, Vandaag lekker gewerkt en veel complimenten gekregen omdat ik mooie kaarten gemaakt had. Dan geniet ik, echt waar. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Mooi Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Ik zat vanmiddag op de fiets en dacht opeens weer “ hoe zou het met Soothe zijn”"? En dan lees ik zijn naam hier vandaag. Dus @Soothe, hoe is het met je? Ik mis je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 (bewerkt) @spirit, het verbaast me te lezen dat, in zijn geheel, je zoon in jouw ogen zo weinig goed kan doen en je toch regelmatig verlangt naar zijn erkenning. 23 november 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Sheila, ik mis je gezegden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 @Suikertje, nog een late gelukkige verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 DGPCT: Lars Kohtje francoise harald Bor Tine Bobje Goedenavond allen, hierbij meld ik me alvast aan voor het dagpact van de komende 4 dagen. Ik ga naar de Ardennen om (met een aantal anderen) een Singles weekend te begeleiden, dus heb waarschijnlijk weinig mogelijkheid om op het forum te komen. Heb alvast gemeld dat ik geen alcohol drink en dus ook degene ben die elke dag/avond nuchter zal zijn in geval van calamiteiten. Ben benieuwd hoe dat zal zijn met 50 gasten die waarschijnlijk flink aan de drank gaan! Ik hou het droog (behalve het weer waarschijnlijk!) Alvast een fijne weekend gewenst voor jullie allen en tot volgende week! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Jopie,fijne ren vakantie en doe voorzichtig met jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Hele fijne vakantie gewenst Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 5 uur geleden zei spirit: Tine, jammer, idd maar weer de draad oppakken en verder breien. Hoelang was je droog? Ik zit hier met een snipverkouden baby van een maand oud en vind dat ze ermee naar de huisarts moeten gaan, i.p.v. bij Oma dumpen. VInd het ronduit zielig en ook wel eng, omdat een kleine baby nog zo weinig weerstand heeft. Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg om op te passen, maar niet op zo'n manier, omdat ze niet tegen het gehuil kunnen ze huilt niet voor niets. Ze wilden zelf 2 kleintjes achter elkaar, dus moeten ze ook de verantwoordelijkheid kennen, i.p.v. iedere week weer uit gaan. Hoi Spirit met alle respect maar als je niet mag op passen klaag je erover dat de ouders van je schoondochter dat wel mogen en jij niet. Nu mag je... en dan weer zeur/klaag je. Onbegrijpelijk vind ik dat maar goed. Geniet ervan ipv geklaag sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Met mij gaat het niet zo, vandaar dat ik mij ook uitermate irriteer aan dit soort dingen sorry. Blijf wel lezen want dat zorgt er deels voor dat ik niet helemaal wordt opgezogen in het drijfzand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Fijne vakantie Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Droog welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Droog en moe dus slapen. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Oh en Joop kalm aan doen en heel terug komen niet te dicht bij het vuur lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 En ook genieten natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Smaragd, niet opgeven he! Is het mogelijk prof. hulp in je omgeving te vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden