Spring naar bijdragen

Sinterklaas 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Ons volleyteam trekt al jaren lootjes voor verjaardagen,

degene die dat organiseert gebruikt lootjestrekken.nl en geeft de namen in,

de site zorgt ervoor dat we elk jaar een ander trekken, de organisator weet niet wie wie heeft

en loot zelf ook gewoon mee. Op de site kunnen we verlanglijstjes maken.

En op de dagen zelf komt pas uit wie wie had. Ik geloof dat Spud die site ook gebruikte voor de gedichten hier.

Dus voor komende jaren misschien ook een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, Spud deed het op de ouderwetse manier. 2 bakjes met alle namen en dan om de beurt trekken.

Ik snap niet zo waar jullie een probleem van maken dat Lars als organisator alles weet. Respect voor hem dat hij het organiseert want is niet simpel.

Ouderwets samen zitten en lootjes trekken kan hier gewoon niet.

Toen ik het regelde wist ik ook wie, wie had. Volgens mij was dat best handig, want toen gaf iemand aan dat deze moeite had met de naam die deze gekregen had omdat deze niet aanwezig was. Omdat ik deze ook geen naam had kunnen sturen via pb met de loting, kon ik wel invullen dat daar geen berichtje van zou komen. Daarmee heb ik toen kunnen voorkomen dat iemand zonder gedichtje kwam te zitten, door te ruilen en een beetje vals te spelen.

Want als een deelnemer vergeet te schrijven valt ook iedereen over deze heen. Dat wilde ik toen gewoon voorkomen. Was leuk toch?

Ik heb alleen maar commentaar gehad achteraf, mensen zagen verbindingen in mijn trekking of iets, 2 mensen die boven elkaar stonden hadden elkaar getrokken. Zoiets. Tsja schoonheidsfoutjes en de behoefte van mensen om toch altijd commentaar te leveren of ze nu wel meedoen of niet. Ik was in ieder geval blij dat die dag iedereen een gedichtje kreeg die meegedaan had, waardoor ik niet zoveel last had van de commentaren van de toeschouwers die niet meededen.

Maar ik heb ook geleerd dat ik geen organisator ben maar meer een duwer. Geeft zoveel stress om het te proberen te regelen omdat je zo afhankelijk bent van degene die mee blijven doen.

Daarom veel respect voor Lars.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Spud. Ik heb het bijna net zo gedaan. Heb hulp gevraagd hier want wist niet hoe ik het moest doen. We hebben de namen in willekeurige volgorde op een papier gezet en alle namen op een papiertje in een bak gegooid. Lootje getrokken en gekoppeld aan de eerste op de lijst en zo door 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Commentaar is nogal zwaar uitgedrukt, het werd achteraf opgemerkt da´s beter gezegd. ;)

Was mezelf toen niet opgevallen en zag het als een tip om rekening mee te houden voor een volgende keer als ik weer eens in een impulsieve bui zou zijn.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om aankomende dinsdag hier te komen lezen wat voor moois er weer geschreven is. Succes schrijvers! :clock:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...