Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 November


MarQ

Aanbevolen berichten

Fijn dat jij haar er bij gezet hebt, met kopieren ze Francoise denk ik vergeten de eigen naam erbij te zetten. Bedankt voor je alertheid, Bor! 

Die eenzaamheid is herkenbaar, @harald. Bij mij ging ( heel lang) letterlijk de deur op slot zodra ik de fles opentrok. Ik ben tevens meer alleen gekomen door slechte gezondheid en veel ziekenhuisperikelen, waardoor ik geen fut meer heb/ had voor opbouwen sociale contacten. Maar daar krijgen we nu meer ruimte en tijd voor, Harald. Ik ben ook weer aan het " opstarten". Stap voor stap. Want uiteindelijk maakt dat het leven veel  rijker. Goed dat je die gespreksgroep al doet en die begeleidingsgesprekken. Niks overhaasten, rustig opbouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei harald:

Bedankt Herstel, maar ik ben een ook een echte verslaafde: alles moet nu en gelijk. En ik moet leren het rustig aan te doen.

Dat herken ik maar al te goed. Net zoals ik me geen rust en tijd gun om de gigaspanningen die ik afgelopen tijd in alle rust te verwerken. Dit vraagt om het verwerken ook toe te laten. Ja ik ben ook zo'n verslaafde, het moet nu en direct en het leven moet direct leuk zijn. Quick fix. En zo werkt het niet, want het leven is domweg niet altijd leuk.  

Wat fijn om dit zo te kunnen delen hier, helpend ook. We gaan het leren Harald.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei harald:

Eigenlijk vind ik op dit moment het niet drinken niet het moeilijkst, maar alle tijd die je overhoudt.

Yep, herkenbaar en dat geeft ook in eerste instantie onrust ( altans bij mij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei harald:

Eigenlijk vind ik op dit moment het niet drinken niet het moeilijkst, maar alle tijd die je overhoudt.

Ja, dat snap ik helemaal. Alles weer opnieuw ont-dekken, letterlijk. Lastig en voor mij vaak ook angstig. Succes Harald.

Éen ding kun je zeker van zijn: als je doordrinkt, vind je geen nieuwe wezenlijke contacten.

En ja,  dan met geduld en mildheid he? (Moet je horen wie het zegt ;)) Kan ik ook nog nietzo goed hoor. :blush:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bor:

Maar ik probeer wel te veranderen waar ik kan veranderen. Gode zij dank ziet hij me nog steeds graag en 
maak ik er een mooie verjaardag van voor hem.

Heb een goed weekend allemaal, lief zijn voor elkaar.:heart::rose:

@Bor Hier krijg ik tranen van in mijn ogen. Mooi, kwetsbaar, dierbaar :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom hier heel even kijken tussen twee stofzuigsessies door (eerst beneden, zo meteen boven..o ja, ook nog de trap naar
beneden en de trap naar boven...) maar realiseer me met het kijken hier dat het nu de slappe tijd van de dag is...
De slappe tijd op het forum, waarschijnlijk de drukke tijd in de levens van de forumdeelnemers.. :)
Ik hoor net dat het al weer de laatste vrijdag van de week is... lekker toch, hé?

Doei doei... doe se...

O, en Bor, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon(tje). :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat wens ik jullie allemaal hier ook natuurlijk! :D   

Nu lekker nog even wachten op the Voice, daar begin ik mijn weekend altijd mee! Gewoon lekker naar muziek luisteren en verder even niets. 

Schrijf ik toch twee ' lekker' op hier, tja dat vond ik voorheen van wijn! Hoe gewoon is het nu om geen alcohol te drinken. Nooooooit gedacht..heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè bah, tv stuk hier. Zo niet leuk om daar geld aan uit te geven. Voorál niet omdat dat weer zo veel tijd kost om uit te zoeken terwijl ik er totaal geen verstand van heb. Wat mij betreft gaat dat ding de deur uit en doen we het lekker zonder. Maar dat vindt mijn vriend vast niet goed :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...