Spring naar bijdragen

Donderdag 16 November


MarQ

Aanbevolen berichten

Heeee.....
Ik heb ook een tablet.(jaja, ik héb er wel eentje -zgn. afdankertje van m'n vrouw- maar gebruik 'm nooit. Hangt alleen af en toe aan de lader en loopt dan weer
langzaam leeg...) Ik zie nu net voor het eerst dat er op dat tablet niks overblijft van m'n geknutsel met letters...
Alleen de kleurtjes blijven en het verschil in letterhoogte. Maar de verschillende lettertypes worden allemaal zo'n beetje één pot nat...

Maar ik ga lekker door met proberen elke dag een dagpactkopje maken.
Toen jowan 'afscheid' nam zei ik hem dat het dagpact nooit meer hetzelfde zou zijn.. daar probeer ik dan maar
letterlijk (ha.. letter lijk) wat mee te doen.
Als jullie dat vervelend vinden hoor ik het wel.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Jannigje:

:):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun:Goedemorgen:):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun:

Helpt dit, Jannigje?
Ik probeer maar wat hoor. Ik probeer, als 't allemaal niet zo gaat, even tegen mezelf te glimlachen in de spiegel.
Juist als m'n gemoed op "onweerachtig" staat ziet dit er zó belachelijk uit dat er bijna vanzelf een echt glimlachje ontstaat.
Daarmee verdwijnt het "onweerachtige" ook, in elk geval voor een deel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Kohtje:

Helpt dit, Jannigje?
Ik probeer maar wat hoor. Ik probeer, als 't allemaal niet zo gaat, even tegen mezelf te glimlachen in de spiegel.
Juist als m'n gemoed op "onweerachtig" staat ziet dit er zó belachelijk uit dat er bijna vanzelf een echt glimlachje ontstaat.
Daarmee verdwijnt het "onweerachtige" ook, in elk geval voor een deel....

@Kohtje, ja dit helpt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms, als je iets wens,  moet je er ook iets voor doen. 

Voor mij Is dat trainen voor het hardlopen. Het hardlopen zelf, van de paden af, door duinen, bossen of op bergen, de tochten, dat vind ik heerlijk. 

Maar daadwerkelijk gericht trainen op snelheid, techniek, kracht...... Lekker omdat het zwaar Is (tingelingeling alarmbel) maar verder? Geen bal aan!!

Toch lukt het. En vandaag heb ik, meetbaar, iets bereikt wat ik, volgens mijn "schema" op 1 december  moest bereiken: 2500 meter op de coopertest. 

Eindelijk, door wat ondersteuning en trainen, maar vooral ook door voldoende rust tussendoor en afwisseling, Is mijn snelheid omhoog. Jarenlang kwam ik, zelf bij intervallen, niet boven de 10 km/u. Nu ineens ruim. 

Ik.....ben......heel....blij!!!

Noorwegen...ik kom eraan!

Hop de sauna in!

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Trouwens @Herstel; Blijf je wel delen hier?

Ik snap je wel hoor, ik las de dagdraad van gister bij vanmorgen, en vond het ook niet prettig om te lezen,
en erom lachen of grapjes hierover maken kan ik al helemaal niet.

Mijn moeder is vrij jong (52), na een ziekbed van een half jaar, gestorven aan de gevolgen van borstkanker.

nee, het schoot me inderdaad echt in het verkeerde keelgat. maar daarom bleef ik niet weg, hoor. Ben niet erg fit dus beetje blabla-dagje.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Herstel:

nee, het schoot me inderdaad echt in het verkeerde keelgat. maar daarom bleef ik niet weg, hoor. Ben niet erg fit dus beetje blabla-dagje.

Sorry heb het nog een keer terug gekeken. Het is niet meer dan een plaatje en de vraag heb je vandaag een mammagrofie gekregen. Het is toch algemeen bekend dat vrouwen dit ervaren als pletten van de borsten. Het gaat nergens meer om dan een grappig plaatje van een onderzoek en niet over die vreselijke ziekte. Een ziekte waar ik denk bijna iedereen wel mee te maken heeft of gehad heeft. Of zelf of een familielid of en ander die bijstaat. Ik ben ook erg tegen op bijvoorbeeld schelden met het ka woord nergens voor nodig. Maar dit plaatje is mijn ogen onschuldig en het ging erom dat iemand dit onderzoek kreeg. Niet om te pesten of te beledigen of mee te spotten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik ook best Lars. Ik had het ook net achter de rug dinsdag. Een van de vele onderzoeken. Het zegt meer over mij dan over die ander hoor. Ik neem niemand iets kwalijk, ik ben op dat punt te gevoelig soms. Dinsdag en de dagen ervoor waren vreselijk spannend zoals je vast gelezen hebt en dat maakte dat ik te heftig reageerde. Puur een reactie na al die spanningen. Sorry. 

Het was overigens niet zozeer dat plaatje als wel de reactie erna over mammografieen en andere onderzoeken.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Herstel

Kan me goed voorstellen dat die reacties even in t verkeerde keelgat schoten. Mammo Is sowieso niet prettig. 

Belangrijker wellicht: zijn je borsten niet zo plat nu als op t plaatje van lars? :)

(Kan je het hebben?)

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan hethebben, jopie.  Ja de ene borst is nog zeer pijnlijk.  Ook door de andere onderzoeken. De ander is geamputeerd toen ik de eerste keer borstkanker kreeg.  

Zie het als een overtrokken reactie na alle heftige spanningen die ik had en de zeer pittige opname dinsdag. Ik ga even een kleine siesta houden met een boek. Ben nog niet bepaald fit. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stukje erna kwam van mij, en was uitermate serieus bedoeld,
Heb bijzonder nare ervaringen met mammografie.
Toen ik dus las over thermografie, leek me dat een prachtig alternatief.
Jammer dat er werd ingevuld dat het als grappig of kwetsend bedoeld was.
Het sloot wel aan op het spotprentje erboven, vandaar dat ik die geciteerd had.
Maar, frummers die mij al jaren hier lezen mogen wel
begrijpen dat ik hier nooit iemand mee heb willen kwetsen of bespotten.
 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik lj. Dat weet ik. Ik was op van de spanningen en nog erg beroerd. Het zegt alles over mij, niet over jou. Ik neem je niks kwalijk. Het kwam even te hard binnen bij mij. Ik heb niet ingevuld dat het kwetsend was, ik was op van de spanningen die ik had gehad en daardoor viel het verkeerd. Oke? Ik moet e.e.a. Nog erg verwerken. Eerste nieuws is wonderschoon, vervolg hoor ik woensdag. Ik heb een enorm spannende tijd achter me en nog een beetje voor me komende dagen. Verder weet ik dat ik nu niet zo stabiel ben door alles. Geen excuus, maar domweg een feit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens ook excuus voor eventuele onrust die ik onbedoeld hiermee veroorzaakt heb op t forum. 

Laten we ons doel  ( alcohol de baas) vooral voor ogen houden. Dat vind ik momenteel al een enorm grote klus op zich. Daarom ben ik ook blij met dit forum met alle forummers. Wel zelf doen maar niet alleen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lars:

Ben daar al plat van mezelf

Ja maar zonder zo' n fraai littekenvan een centimeter of twintig , dat heb ik dan weer wel.:blush: Bonus ! 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naar Lady jane. Tja, niet niks. Zo'n gevolg van een onderzoek. Ja dat van die thermografie was mij bekend , vandaar. 

Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Lady jane voor jou :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bor:

Trouwens @Herstel; Blijf je wel delen hier?

Ik snap je wel hoor, ik las de dagdraad van gister bij vanmorgen, en vond het ook niet prettig om te lezen,
en erom lachen of grapjes hierover maken kan ik al helemaal niet.

Mijn moeder is vrij jong (52), na een ziekbed van een half jaar, gestorven aan de gevolgen van borstkanker.

@Herstel @Bor en anderen. Het spijt me als ik met het plaatje over borstonderzoek mensen onbewust gekwetst heb.

Ik zie uiteraard de ernst van borstkanker in en heb er ook mensen aan verloren. Voor mij was dit even een uiting om het wat luchtiger te maken, achteraf had ik dat niet moeten doen. nogmaals excuses... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...