rapilos Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 Nee hoor Koh, Ik vind jouw dagpact elke dag erg "verfrissend 'dus blijf maar lekker verder knutselen ontbijt is op, koffie is op, ochtendgym gedaan, geheugentrainer gedaan Dus..zo maar eens een poosje werken
Kohtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 34 minuten geleden zei Jannigje: Goedemorgen Helpt dit, Jannigje? Ik probeer maar wat hoor. Ik probeer, als 't allemaal niet zo gaat, even tegen mezelf te glimlachen in de spiegel. Juist als m'n gemoed op "onweerachtig" staat ziet dit er zó belachelijk uit dat er bijna vanzelf een echt glimlachje ontstaat. Daarmee verdwijnt het "onweerachtige" ook, in elk geval voor een deel....
Jannigje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 59 minuten geleden zei Kohtje: Helpt dit, Jannigje? Ik probeer maar wat hoor. Ik probeer, als 't allemaal niet zo gaat, even tegen mezelf te glimlachen in de spiegel. Juist als m'n gemoed op "onweerachtig" staat ziet dit er zó belachelijk uit dat er bijna vanzelf een echt glimlachje ontstaat. Daarmee verdwijnt het "onweerachtige" ook, in elk geval voor een deel.... @Kohtje, ja dit helpt.
Lars Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 18 minuten geleden zei Herstel: nee, het schoot me inderdaad echt in het verkeerde keelgat. maar daarom bleef ik niet weg, hoor. Ben niet erg fit dus beetje blabla-dagje. Sorry heb het nog een keer terug gekeken. Het is niet meer dan een plaatje en de vraag heb je vandaag een mammagrofie gekregen. Het is toch algemeen bekend dat vrouwen dit ervaren als pletten van de borsten. Het gaat nergens meer om dan een grappig plaatje van een onderzoek en niet over die vreselijke ziekte. Een ziekte waar ik denk bijna iedereen wel mee te maken heeft of gehad heeft. Of zelf of een familielid of en ander die bijstaat. Ik ben ook erg tegen op bijvoorbeeld schelden met het ka woord nergens voor nodig. Maar dit plaatje is mijn ogen onschuldig en het ging erom dat iemand dit onderzoek kreeg. Niet om te pesten of te beledigen of mee te spotten.
lady jane Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 (bewerkt) Dat stukje erna kwam van mij, en was uitermate serieus bedoeld, Heb bijzonder nare ervaringen met mammografie. Toen ik dus las over thermografie, leek me dat een prachtig alternatief. Jammer dat er werd ingevuld dat het als grappig of kwetsend bedoeld was. Het sloot wel aan op het spotprentje erboven, vandaar dat ik die geciteerd had. Maar, frummers die mij al jaren hier lezen mogen wel begrijpen dat ik hier nooit iemand mee heb willen kwetsen of bespotten. 16 november 2017 bewerkt door lady jane
Sowhat Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 Jane de thermografie werkt niet. Is bewezen als kwakzalverij.
Kohtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 Heel erg hartelijk bedankt, kruidenthee.
lady jane Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 1 uur geleden zei Sowhat: Jane de thermografie werkt niet. Is bewezen als kwakzalverij. Dat wist ik niet Sowhat. Ze kunnen mij ook alles wijs maken geloof ik. Het leek zo mooi.Jammer. nancy reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 Lady jane, lady jane reageerde hierop 1
Bobje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 5 uur geleden zei Bor: Trouwens @Herstel; Blijf je wel delen hier? Ik snap je wel hoor, ik las de dagdraad van gister bij vanmorgen, en vond het ook niet prettig om te lezen, en erom lachen of grapjes hierover maken kan ik al helemaal niet. Mijn moeder is vrij jong (52), na een ziekbed van een half jaar, gestorven aan de gevolgen van borstkanker. @Herstel @Bor en anderen. Het spijt me als ik met het plaatje over borstonderzoek mensen onbewust gekwetst heb. Ik zie uiteraard de ernst van borstkanker in en heb er ook mensen aan verloren. Voor mij was dit even een uiting om het wat luchtiger te maken, achteraf had ik dat niet moeten doen. nogmaals excuses...
Bobje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 @Herstel dank je voor je lieve reactie! Ik voelde me er echt een beetje rot over. Natuurlijk aanvaard ik je blommetjes! Hierbij van mij een dikke vituele knuffel!
fleurtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 7 uur geleden zei lady jane: Dat stukje erna kwam van mij, en was uitermate serieus bedoeld, Heb bijzonder nare ervaringen met mammografie. Toen ik dus las over thermografie, leek me dat een prachtig alternatief. Jammer dat er werd ingevuld dat het als grappig of kwetsend bedoeld was. Het sloot wel aan op het spotprentje erboven, vandaar dat ik die geciteerd had. Maar, frummers die mij al jaren hier lezen mogen wel begrijpen dat ik hier nooit iemand mee heb willen kwetsen of bespotten. Lieve lady jane, er is geen haar op mijn hoofd dat ooit nog maar zou denken dat je iemand opzettelijk zou willen kwetsen of bespotten. Ik hoef gisteren zelfs niet te lezen om dat te weten. Dat een andere oudgediende als @Bor dat in twijfel durft trekken maakt me lastig. Maar t is zoals ze zegt. T ligt aan haar, niet aan jou. lady jane en Lars reageerden hierop 2
fleurtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 Ik had een superfijn etentje bij vriendin vandaag. Moet er wel wat windjes van laten Nu nog ff bankhangen. Weekend is weeral begonnen. Whoeehoeee
Reacher Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 Superblij dat je er weer bent Fleurtje. Don't ever change Jopie nog even Goed nieuws van Herstel. Lady Jane en Jannigje: Lars en Vasjaaa Ik ga slapen!
fleurtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 2 minuten geleden zei Reacher: Lars en Vasjaaa Astemblieeeeeef he Lars, Sowhat en nancy reageerden hierop 3
fleurtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 Schattige jij Ik ga ff verder hangen
Lars Geplaatst 16 november 2017 Rapport Geplaatst 16 november 2017 20 minuten geleden zei fleurtje: Astemblieeeeeef he @Reacher terug hoor Ik sluit de dag ook af en ook nog eens droog. Slaap lekker allemaal
Jannigje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Geplaatst 17 november 2017 Guthe nacht freunde, es wird zeit für mich zu gehn was ik nog zo sagen hätte dauert einde cigaratte, und ein letzest glass im stehn
Jannigje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Geplaatst 17 november 2017 3 uur geleden zei Adri: Jannigje, ik zal je Duits niet gaan verbeteren, want dan krijg ik gedonder met al die taalnihilisten hier, maar wat zat er in dat laatste glas? Ik was en ben me bewust van de fouten Adri, ik heb ze maar gelaten. Voor mij een hele prestatie. Maar om jouw taalgevoel niet verder te frustreren: zie hier Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen. Reinhard hoorde ik in de auto op weg naar huis in de auto, dus die zat nog in mijn hoofd. Het antwoord op je vraag: jasmijnthee. Sowhat reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden