Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 november 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Ben zo boos/verdrietig op mijn partner, stevent zelf af op een crisis, probeer alles wat ik kan maar dan het verwijt, het komt door jouw gezuip in het verleden. Kan het niet goed uitleggen merk ik. Heel heftig gister, mijn partner heeft een bi polaire stoornis en daar deal ik al 7 jaar mee en het is echt heftig op het moment. Heb gister gegild moet ik dan 112 voor je bellen....etc, partner is al in behandeling, grote nee. Dan weet ik het ook niet meer. Weet wel dat dit ook niet helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig Smaragd, klinkt niet alsof jullie nu in staat zijn om elkaar te helpen. Met verwijten schiet niemand iets op denk ik. Heel zwaar, kan me voorstellen dat je het dan ook even niet meer weet. Zijn jullie nu samen of ben je alleen nu? Probeer wel voor jezelf te zorgen hoor, nu (veel) drinken geeft morgen op het werk ook problemen...weet je zelf ook natuurlijk, dat schrijf je al, maar toch. Kan je stoppen nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Nicky ik stop na de 6e want de rest heb ik weg gegooid, ja we zijn samen maar niet meer in de buurt van elkaar want het is echt niet helpend voor elkaar. Zo maken we elkaar stuk en dat wil ik niet maar hoef niet alles te pikken. Nu al hoofdpijn en misselijk, morgen meldt ik mij hier om 5:30 want ik moet om 5:15 op, dit is het ook niet, dank voor de aandacht, had ik even nodig. Bedankt allemaal! Nog een lange weg hier te gaan.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Is je uiten drinken voor jou Smaragd? 

Ja absoluut, moet altijd de sterke de oudste de slimste zijn, kan mij wel uiten maar altijd rationeel niet gevoelsmatig, nu wel. Stond op het punt om 112 te bellen, hard gegil NEE, toen ben ik bier gaan halen. Heel erg weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Smaragd:

Ja absoluut, moet altijd de sterke de oudste de slimste zijn, kan mij wel uiten maar altijd rationeel niet gevoelsmatig, nu wel. Stond op het punt om 112 te bellen, hard gegil NEE, toen ben ik bier gaan halen. Heel erg weet het.

Dat herken ik. Was jij vroeger ook de oudste thuis? Altijd de braafste moeten wezen, dat kan een trauma voor het leven worden :) En jezelf maar weer aanpassen aan alles en iedereen.

Maar je hebt het recht om te gillen af en toe hè.

Haal nou geen halve liters meer in huis Smaragdje :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...