Spring naar bijdragen

Donderdag 9 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Yvonne:

Fijn dat iedereen zo 

Goedemorgen Joop, aan de rand van de Ringvaart... alweer jeugdsentiment... leuk. 
En ik begrijp dat je even geen koffie hoeft maar een bak heerlijke muntthee nu in je handen hebt?
 

Inderdaad. Dat moest zo wezen.....haha

En daarna toch ook nog koffie. 

Mijn bus Is bij de garage. Afgegeven. Altijd beetje naar en raar. Mijn bus. Ik fiets wat rond, laat me niet verleiden in warme winkels (action, toys us,  nikesyore) en wacht af. Echt iets ondernemen lukt me even niet nu ze bezig zijn. Vreemd maar waar. Het zij zo. Even tijd uitzitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Fijn dat iedereen zo lief en behulpzaam reageert Herstel. 
Maar je zoon.... hij zou op jouw verjaardag komen toch? Dat heb je moeten afzeggen,
heeft hij toen helemaal niets meer van zich laten horen?/ is hij helemaal niet langs gekomen? 
Uiteraard is het helemaal aan jou om te beslissen of je je zoon wel of niet gedurende de tijd van 
de onderzoeken op de hoogte wilt houden... daar kan geen mens verder over beslissen hoor. 


 

Dat is zeker erg lief, Yvonne. Ik ben dan ook superblij met jullie  hartverwarmende reacties. Het is even een chaosje in mijn hoofd, maar dit alles helpt me zeker. Net als het goede en uitgebreide gesprek net met de huisarts. Ik kreeg goede adviezen, goede extra uitleg en ook over mn zoon hebben we besproken. Ik heb zoon een jaar niet gezien. En dat was erg verdrietig, temeer dat dat voornamelijk door erg negatieve en onware verhalen van mijn broer kwam. Het was dan ook het grootste cadeau dat zoon zou komen. Ik ga hem berichten van de uitslagen die ik gister hoorde, dat ik in de molen zit weer bij onclogie , van de a.s.dagopname en de uitslagen de woensdag erna bij de oncoloog. Vooral heel feitelijk dus. Dat leek de huisarts ook het beste. Dan kan hij het lezen wanneer het hem schikt. En tuurlijk hoop ik dat hij binnenkort langskomt. Zo heb ik ons gesprekje per telefoon ook afgesloten. Ik hoop mijn feestje alsnog te kunnen houden maar moet eerst meer opknappen en woensdag 22 nov afwachten. Dan weet ik veel meer. 

Fijn , dat meedenken hier, want zoals gezegd loopt mn kop een beetje om.  Die mail ga ik nu schrijven en wacht dan verder af. Zoon heeft nadien inderdaad niet meer gereageerd. En dat is tuurlijk heel jammer, en best weer een beetje verdrietig. Hij doet dat niet expres maar is uitermate introvert ( autistische trekjes). 

Ik ga me wat rustiger voelen .vertrouwen komt weer een ietsiepietsie terug. 

Thanks mensen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Dus eigenlijk ben je nu even dakloos @jopie?

Maarrrrr   

......o, wat lekker zo vol in de zon naast mijn fietsje. Net even in de Mac geweest voor een "ontbijt", wat meer een luxe toiletbezoek was maar....Who cares. 

Ik kan (wil) dan wel even niets anders doen maar andersom Is het ook wel een ongelovelijke luxe dat dat ook gewoon kán. 

Een kwestie van "count your blessings". 

(Ik heb er ook een paar voor jou @Herstel, misschien heb je er iets aan: fijn dat de wilde buren zich net nu even helemaal rustig houden, dat de drankvriendin uit het plaatje Is,  dat je weer contact met zoon hebt, er geen gedoe met je moeder Is ... :) )

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel @jopie. Zoon een vooral feitelijke mail gestuurd. En zoals gezegd erg dankbaar met de diverse hartverwarmende reacties en steun zowel hier als in " real life" . Inderdaad .. Count my blessings! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn god, even ZZP er worden.

4 jaar achterstallige administratie terug zoeken, wat blij met internet,

via al mijn accounts alles terug te vinden.

Nieuw ID aanvragen, volgende week inschrijven KVK.

Gesprekken met UWV en belasting.

Gesprekken met boekhouder.

In en verkoop bijhouden en pakketten wegbrengen.

Een jaar geleden bij deze gedachte dit te moeten doen had ik dit niet getrokken, maar goed.

Wat een wereld, begonnen als hobbymatig verkoper, slightly uit de hand gelopen :blush:

Mijn nieuwe aanhef is trouwens:

Managing Director CEO - Best Movie Deals ! International B.V. :D

Toine en manski :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Lars:

Niet droog vandaag morgen nieuwe dag het is niet anders

En zo Is t. Als je niet doordrinkt tenminste. Lukt dat je?

 

(Grumblegrumblegrumble .....knuppel!!!!!  Moest t echt?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb een lege bankrekening maar een gerepareerde bus. De kachel aan, petroleumlampje aan. 

Stoere praatjes maar knap ontheemd vandaag natuurlijk. Maar t Is voorbij. Ik heb me er doorheen gebluft.  Fake it till u make it. 

Zo stukkie hardlopen en direct door t zwembad in waar ik nu sta. Zwembad (glijijijden joop, laat je glijden door t water) en sauna. En dan bed. Morgen weer een dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lars:

Niet droog vandaag morgen nieuwe dag het is niet anders

Nou Lars, ik dan ook maar...: Jammer, knuppel. Jezelf weer tekort gedaan. Of was het het weerbericht?
Wat vind je er eigenlijk zélf van?
Morgen wel weer op het dagpact? Gewoon weer één dagje doen?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief bor. :heart: Gek mens. :heart:

En welterusten allen. 

Mijn bed Is warm en ik kruip erin. Thee op. Klaar met deze dag. Morgen werken. Vanaf morgen 4 hele dagen werken zelfs. Beetje ritme weer. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...