Spring naar bijdragen

Woensdag 8 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Hier amper geslapen. Enorm liggen malen. Vanwege de uitslag straks bij de oncoloog en het gesprek met de brijdertherapeut en zijn advies gister en aa mensen. Ik zit er ff doorheen en ben enorm nerveus. Als ik straks thuiskom bellen met de 24 uur lijn en voor een  met de huisarts. 

Gisterenavond vroeg naar bed gegaan, ik trok het niet meer. Had met een vriend gebeld maar dat werd een jankbui.

Bolletje sterkte

lars, ik hoop dat de dagbesteding leuk is en succes bij de psych

fleur fijne vakantie verder.

effe koffie( thanks yvonne), word ik misschien iets meer wakker, want ik voel me nu compleet een zombie.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Lekker geslapen en ook weer niet zo idioot lang. Voel me dus ook iets minder kreukelkrant (ben t nog wel). 

Avondje werken, dan door naar de garage, en morgen de grote reparatie waar ik al ruim 3 maanden op wachtte: het onderdeeltje moest komen van iveco Italië en volgens mij Is t met de fiets gehaald. 

Klinkt als weer genoeg te doen maar Is natuurlijk niets anders dan acties van anderen. Ik hang een beetje, dromend met reisgidsen, in plaats van wat doen. Maar ik laat t even lekker zo: zo'n  halve marathon heuvelwerk hakt er best in. 

Koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ronduit slecht nieuws van de oncoloog. Longvlek is misschien groter, 2 verdachte lympheklieren aan de rechterkant ( links eerder 2 x borstkanker) en eerder schildklierkanker, , nu een  verdikking overgang slkodarm maag. (Al heel lang heb ik daar klachten, is vaak bij kno onderzocht) Tumormarker verhoogd. 

Dinsdag dagopname met o.a. Gastroscopie. Met roes. Echo's etc.

Ik ben ff gesloopt. 

 
bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...