Lars Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen. Vandaag weer naar de dagopvang en vanmiddag naar de pycholoog Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Mijn kat wenst jullie een goedemorgen. Zelf ben ik nog niet helemaal wakker. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen. Voel me griepig. Bah.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen Sowhat en Lika. Jij beterschap Lika hopelijk valt het mee. Ik ga er vandoor maak er een mooie dag van Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Een goedemorgen aan de kat van Sowhat en de rest Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Lika beterschap gewenst. Lars, maak er een mooie dag van. Hier rustig dagje na een erg drukke dag gisteren. Nieuwe tv staat hier en gelukkig is die ook geinstalleerd, wel met hulp van anderen. Gelukkig wonen hier ook jongeren en heb ik geen moeite om hulp te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen, Nog donker en koud brrr.... Drukke dag weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Dagpact: Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 ..zo vroeg op de ochtend ontbreken mij de woorden.. Behalve: goedemorgen kat van Sowhat (kopje) en fijne dag allemaal. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 En beterschap Liefka Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goeie morgen mensen. Dadelijk naar de h. arts. Eens kijken of hij iets heeft om mijn sombere gevoelens wat te temperen. Sorrie dat ik niet zo op jullie reageer kanjers. Komt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Hihihi.... goedemorgen frummers. Vind je het echt nog zo vroeg Reacher? Ik heb me giga verslapen voor mijn gevoel... Maar inmiddels staan al wel koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Extra sterk voor Bol dan maar even... Goedemorgen Bolletje. Wat naar dat je je toch weer rot voelt. De daglichtlamp helpt dus niet voldoende dit keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen allemaal. d A g p a c t Lars Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen Kohtje. Dit keer een nacht-aan-één-stuk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Helaas half vier gewekt en rondje nacht gedaan.. pffff, wat had dat beessie 't moeilijk voordat ik een beetje gekleed was en met hem buiten was.. maar knap dat ie het weet op te houden tot ie buiten is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen Ik ben maar binnen en buiten. T is hier een uurtje vroeger. Lekker geslapen, beetje t zuur van teveel te eten denk ik. Gisteren geklommen en gewandeld. Vandaag dagje strand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 We logeren in een complex met enkel spanjaarden. Heel interessant. Wij verstaan hen niet en zij ons niet Batterij is bijna plat! Bolletje Laters! Moeder gaat opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Mooie dag, fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Hier amper geslapen. Enorm liggen malen. Vanwege de uitslag straks bij de oncoloog en het gesprek met de brijdertherapeut en zijn advies gister en aa mensen. Ik zit er ff doorheen en ben enorm nerveus. Als ik straks thuiskom bellen met de 24 uur lijn en voor een met de huisarts. Gisterenavond vroeg naar bed gegaan, ik trok het niet meer. Had met een vriend gebeld maar dat werd een jankbui. Bolletje sterkte lars, ik hoop dat de dagbesteding leuk is en succes bij de psych fleur fijne vakantie verder. effe koffie( thanks yvonne), word ik misschien iets meer wakker, want ik voel me nu compleet een zombie. 8 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Ik wens je sterkte vandaag Herstel. Ik hoop dat het gesprek met de oncoloog goed afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Goedemorgen allen. Lekker geslapen en ook weer niet zo idioot lang. Voel me dus ook iets minder kreukelkrant (ben t nog wel). Avondje werken, dan door naar de garage, en morgen de grote reparatie waar ik al ruim 3 maanden op wachtte: het onderdeeltje moest komen van iveco Italië en volgens mij Is t met de fiets gehaald. Klinkt als weer genoeg te doen maar Is natuurlijk niets anders dan acties van anderen. Ik hang een beetje, dromend met reisgidsen, in plaats van wat doen. Maar ik laat t even lekker zo: zo'n halve marathon heuvelwerk hakt er best in. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 d A g p a c t Lars Reacher Kohtje francoise Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 (bewerkt) Ik heb ronduit slecht nieuws van de oncoloog. Longvlek is misschien groter, 2 verdachte lympheklieren aan de rechterkant ( links eerder 2 x borstkanker) en eerder schildklierkanker, , nu een verdikking overgang slkodarm maag. (Al heel lang heb ik daar klachten, is vaak bij kno onderzocht) Tumormarker verhoogd. Dinsdag dagopname met o.a. Gastroscopie. Met roes. Echo's etc. Ik ben ff gesloopt. 8 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden