Lars Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen. Ik heb mijn besluit gemaakt wat mijn dochter betreft. Achteraf niet zo slim om hier meedenken te vragen. Zoveel mensen en meningen en dat mag natuurlijk. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Werkze weer @Sheila fijn dat het gisteren bevallen is. Nu wel goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen Harp en Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Bonjour! Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Laat me raden Lars..ik ben t de laatste tijd zo goed in... Je gaat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Je had t gepamper van sommigen nodig om jezelf te overtuigen? De weerstand was niet verwacht en nauwelijks aantrekkelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Hou gewoon op Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Verbaas me Laters Ik moet dingen gaan doen waar ik geen zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Zojuist zei Lars: Zojuist zei Lars: Hou gewoon op Fleur Excuseer? Wat nu weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ik ben er vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen allen. Vandaag duim ik hard mee voor Jopie en haar schoonzoon, veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Jopie , ik duim ook. Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Duim,voor schoonzoon Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen, sterkte met je schoonzoon Jopie. Vandaag schoonmaakhulp en ook nog wat andere bezoekjes ed. Ik kom mijn dag wel weer door. Geslapen van 7 tot 7, ik had het even nodig na de dag van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Hier ook geslapen als een os... Druk dagje weer. Maar eerst een bakje. Kom ik net beneden zie ik dat er gisteravond laat een noodwaarschuwing was uitgegaan: in verband met een gifwolk binnen blijven en alle ramen en deuren dicht houden... Tsja... de mobiel blijft beneden als ik ga slapen.... dus heerlijk alles open gehad vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Fleur met het verkeerde beentje uit bed gestapt? Sowhat, alles goed? En Jopie sterkte voor jullie vandaag en voor schoonzoon in 't bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 (bewerkt) Goeiemorgen allen. Hier vanochtend naar mijn nieuwe haakclubje. Zin in. Oeps, @Yvonne. tot later. Ik rijg vandaag verder aan een ketting van droge dagen. En Jopie, nogmaals alle sterkte met elkaar. 17 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Dagpact Lars jowan Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Getver Yvonne, ben je gestopt met roken krijg je dat Fijn dat je een besluit hebt genomen Lars. Als je hebt besloten om niet te gaan en je wilt toch van de angst af dan is het wel goed om verder te oefenen denk ik. Er komen nog genoeg verjaardagen aan om iets te proberen op dat vlak, non? Jopie: ik zaai er nog wat klavertjes vier bij Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ik heb een opvlieger, bleh. Oh, en daarnaast vlieg ik op naar het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 (bewerkt) Ja die heb ik net hier langs zien vliegen. Dacht nog "Hé daar vliegt een opvlieger". O was die van jou? Goeie morgen allemaal. 17 oktober 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 4 minuten geleden zei Reacher: Getver Yvonne, ben je gestopt met roken krijg je dat Fijn dat je een besluit hebt genomen Lars. Als je hebt besloten om niet te gaan en je wilt toch van de angst af dan is het wel goed om verder te oefenen denk ik. Er komen nog genoeg verjaardagen aan om iets te proberen op dat vlak, non? Jopie: ik zaai er nog wat klavertjes vier bij Non? Jopie veel sterkte vandaag ik mag straks een allergie test doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden